Permalänk
Medlem

Söker en Teamspeak server

Söker en Teamspeak server med inte så många inne på. Helst inga om jag ska vara ärlig.

Skriv nedan om ni har en server. Ha en bra Lördagskväll!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Krupty:

Söker en Teamspeak server med inte så många inne på. Helst inga om jag ska vara ärlig.

Skriv nedan om ni har en server. Ha en bra Lördagskväll!

1. Ladda ner servermjukvaran och starta den.
2. anslut.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har installerat teamspeak server på Amazon EC2, funkar bra och är en billig lösning där du har full kontroll. Du kan välja olika prislägen med olika prestanda, den enklaste räcker gott o väl.

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 | Asus ROG Strix B660-I Gaming WiFi | Intel Core i7 12700K | nVidia RTX 2070 Super FE | Corsair 64GB (2x32GB) DDR5 5600MHz CL40 Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Corsair SF750 750W 80+ Platinum | Noctua NH-L12 Ghost S1 edition | Kablar från pslate customs | 2 stk Dell Ultrasharp 3014 | Logitech MX Keys | Logitech MX Anywhere

Permalänk

Vi har en server, dock med folk på såklart. Men du får gärna ett par privata rum med lösenord på. Droppa ett meddelande.

Visa signatur

CPU: 12900K (H150i Elite LCD) | GPU: ASUS ROG STRIX 3080 ti OC | MB: ASUS PRIME Z690-A
PSU: ASUS ROG Thor 1200 | DDR5: G.SKILL Trident Z5 6000Mhz | CHASSI: Lian Li 011 EVO
SSDs: 2x Samsung 970 Pro (2+1TB) | LJUD: GoXLR + Beyerdynamic DT 770 PRO + Shure SM7B
SKÄRM: Asus ROG Swift PG278Q / AW3423DW OLED | OS: Windows 11

Permalänk

Gäller om någon annan behöver ett rum eller server att hänga på också förövrigt. Bara komma in på IP: joell.se

Visa signatur

CPU: 12900K (H150i Elite LCD) | GPU: ASUS ROG STRIX 3080 ti OC | MB: ASUS PRIME Z690-A
PSU: ASUS ROG Thor 1200 | DDR5: G.SKILL Trident Z5 6000Mhz | CHASSI: Lian Li 011 EVO
SSDs: 2x Samsung 970 Pro (2+1TB) | LJUD: GoXLR + Beyerdynamic DT 770 PRO + Shure SM7B
SKÄRM: Asus ROG Swift PG278Q / AW3423DW OLED | OS: Windows 11

Permalänk
Inaktiv

Skapa en egen server? Tog mig två minuter inklusive port forwarding att genomföra för första gången.

Vad du dock ska med en tom server till är ett mysterium.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Du kan använda Ts.SantosRP.com om du vill, inte så många där och finns privata kanaler.

Visa signatur

CPU AMD 3900X GPU Zotac RTX 3080 12GB
Moderkort Asus x570-E Gaming Nätagg Corsair RM850x
Minne Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB Kylning Corsair Hydro H115i PRO
Chassi Corsair Obsidian 500D SE Skärm Samsung Odyssey G9 NEO
SSD Samsung 970 1TB HDD Western Digital Blue 2TB Laptop Dell XPS 13 9300 i7

Permalänk
Medlem

Det är extremt simpelt att skapa en Teamspeak server, och finns gott om guider på hur man gör. Plus att det är gratis, så länge du inte ska allt för många i servern.

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 3700X MB: X570 Aorus Ultra Mem: Corsair Vengeance RGB Pro 2x16GB DDR4 @ 3200 MHz CL16 GPU: Radeon RX Vega 56 SSD: Corsair Force MP510 960GB Case: FD Meshify C PSU: Corsair RM 750W Display: Acer 35" Predator XZ350CU OS: Win10 Pro

Permalänk

Du kan hitta en lista över leverantörer här : http://hosting.teamspeakusa.com/ts3_hosters.php?

Visa signatur

Jag är bäst på det som jag är bra på.

Permalänk
Medlem

Har en dedikerad Hp rack server på fiberlina med 512 slots på. Kan erbjuda ett (1) rum med fri tillgång att lägga till och ändra underkanaler.

Mvh
Mattias

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ParasiteX:

Det är extremt simpelt att skapa en Teamspeak server, och finns gott om guider på hur man gör. Plus att det är gratis, så länge du inte ska allt för många i servern.

Extremt simpelt är att ta i.
Även om det är enkelt så är det är krångligare än både mumble och ventrilo.

Permalänk

Tråden är rätt gammal, Men har en privat på 81.232.163.2 som du kan använda. Poka "Bahnhof" så kan vi fixa något till dig

Visa signatur

Main: 8700K 5.0ghz, 1070, Luftkylt spektakel, 32gb ram, 1000watt och disk så att det blir över!

Permalänk
Medlem
Skrivet av nackskägg:

Extremt simpelt är att ta i.
Även om det är enkelt så är det är krångligare än både mumble och ventrilo.

Hur svårt är det att dubbelklicka på "server.exe" och öppna portarna?

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av nackskägg:

Extremt simpelt är att ta i.
Även om det är enkelt så är det är krångligare än både mumble och ventrilo.

Usch så krångligt det är att följa piss enkla instruktioner... Och som nån nämnde är det essentiellt sätt bara öppna portar och köra server.exe
Krångligheterna kommer mest in, ifall man vill konfigurera vidare på skitet.

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 3700X MB: X570 Aorus Ultra Mem: Corsair Vengeance RGB Pro 2x16GB DDR4 @ 3200 MHz CL16 GPU: Radeon RX Vega 56 SSD: Corsair Force MP510 960GB Case: FD Meshify C PSU: Corsair RM 750W Display: Acer 35" Predator XZ350CU OS: Win10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krupty:

Söker en Teamspeak server med inte så många inne på. Helst inga om jag ska vara ärlig.

Skriv nedan om ni har en server. Ha en bra Lördagskväll!

Jag har en som de sitter max 4 personer på vill du ha ett eget rum anslut och bara skriv så går de att fixa

ip till servern är ebola.noip.me

Permalänk

Raidcall?

http://www.raidcall.com/index.html

gratis att hålla egna rum på deras servrar fungerar bra enligt mig annars och ingen servermjukvara att hålls på med heller bara starta skapa konto och en kanal sen ge alla användare idnummret till kanalen

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows