Tävla och vinn Be Quiet Straight Power 10

Permalänk
Melding Plague

Tävla och vinn Be Quiet Straight Power 10

Tyska Be Quiet firar in lanseringen av en ny serie nätaggregat med en tävling för SweClockers alla medlemmar, i vanlig ordning med gott om priser i potten.

Besök tävlingen

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Härligt att även dom utan kunskap om Photoshop kan delta

edit: Kom nyss på att jag inte har någon skrivare, hahaha!

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av CruiZin:

Härligt att även dom utan kunskap om Photoshop kan delta

edit: Kom nyss på att jag inte har någon skrivare, hahaha!

De kanske godkänner en telefon eller annan skärm som visar loggan

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CruiZin:

Härligt att även dom utan kunskap om Photoshop kan delta

edit: Kom nyss på att jag inte har någon skrivare, hahaha!

Ja, jag undrar med om man kan göra något annat om man inte har tillgång till en skrivare

Permalänk
Medlem

Lätt! Tänk er ljudnivån på det här, i en liten etta! Det är inte den tystaste HDD i Tivo, jag lovar! Något som gör allt lite tystare är mycket välkommet! Har inte mycket till övers för mitt gamla cooler master agg!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag tror alla kan se varför jag är i desperat behov av ett nytt agg!

Permalänk
Medlem

Bra och trevlig tävling från det svarta laget

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av CruiZin:

Härligt att även dom utan kunskap om Photoshop kan delta

edit: Kom nyss på att jag inte har någon skrivare, hahaha!

Skrivet av BergEr:

De kanske godkänner en telefon eller annan skärm som visar loggan

Rita loggan på en lapp. Poängen är bara att bevisa att det är du som tagit bilden.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BergEr:

De kanske godkänner en telefon eller annan skärm som visar loggan

LOL, det skulle iofs kunna vara en lösning, för min del skulle jag tyvärr inte få något att ta bilden med då istället

Skrivet av Chippen2188:

Lätt! Tänk er ljudnivån på det här, i en liten etta! Det är inte den tystaste HDD i Tivo, jag lovar! Något som gör allt lite tystare är mycket välkommet! Har inte mycket till övers för mitt gamla cooler master agg! http://i.imgur.com/nVKZoZh.jpg

Off topic, men min låter ingenting och har stått och gått dygnet runt sedan jag fick den för 1½ år sedan

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk

Plexgear

Ingen 80 plus och gula kablar:'( Vet inte när det kommer sprängas.

Permalänk

Bilden talar (högt) för sig själv.

Permalänk
Medlem

Damnit har ju redan BeQuiet i både min och sambons burkar... dock Dark Power Pro serien. Rekommenderar BeQuiet för aggen är sjukt sköna

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem

Kör fortfarande datorn på bensin och smörjolja -.-

Jag börjar tycka detta börjar bli lite oeffektivt... En fördel är att jag kan köra ett antal datorer samtidigt. Nackdelarna är 1: Bensin är inte billigt längre 2: Det låter jätte mycket 3: Jag kan inte sitta inne för jag vill inte bli ihjäl gasad när jag kör datorn. 4: Det kan bli lite kallt nu i vinter XD.

http://imgur.com/bzsxmYv

Permalänk
Avstängd

Bara jag som tyckte bilden på startsidan såg ut som utedelen till en luftvärmepump?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Chassi: Fractal Design R6 | Moderkort: ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING | CPU: Intel Core i7 8700K | Minne: Corsair Vengeance DDR4 2400MHz 16GB | GPU: Palit GeForce GTX 1080 Ti 11GB Jetstream | OS Disk: Samsung 960 EVO 500GB | PSU: Corsair RM750x 750W | Skärm: BENQ XL2720T@120hz
Kylning: Corsair H150 RGB (Vattenkylning)

Permalänk
Medlem

Halvdöd ? Snarare en brandfälla

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem

Skulle stoppa in lite nya hårddiskar i servern. Nätaggregatet ville annorlunda - det begick seppuku på klassiskt japanskt vis. Stackars Corsair CX430M blev bara 1 år

Observera den brända, bruna kabeln...

Visa signatur

Z97A - 4690K - GTX770 - XMS3 8GB - G2 750W - Define R3

Permalänk
Medlem

Jag har inget chassit som moderkortet får plats i, så att jag kan stänga inne allt ljud. Blir galen av att höra surrandet från CPU -och PSU, men med ett nytt tyst nätaggregat, skulle jag kunna stå ut med enbart CPU-fläkten.

Visa signatur

ASUS Z170-A || i5 Skylake 6600K @ 4.6 Ghz || Corsair Vengeance LPX DDR4 2133MHz 16GB || MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB || NOCTUA NH-D15 || 256 GB SSD ||

Permalänk

Hej,
detta är min linuxdator som är ihopbyggd av saker som jag hade liggande... (laptop hdd, kylare och chassi hittad i grovsoprummet, nätagg som jag inte har någon aning ifrån vad det kommer ifrån.) Som ni ser så behöver datorn en ny cpu kylare också, 2 fläktar som ''ligger'' på kylarn just nu hehe inte så snyggt/effektivt. Och sen låter datorn som en orkan när den är igång (från nätagget som det känns som om det kommer att börja brinna snart) Så en uppgradering hade jag inte tackat nej till.
Se och njut (eller inte)

http://forumbilder.se/DE1B3/1410889193598
Skrivarn börjar få slut på färg, Därför är det gula ränder på texten.

Visa signatur

Main: R9 390 Nitro, 4690K @ 4 GHZ, NH-U12P SE2, Corsair 8GB 1600MHz, Gigabyte Z97X Gaming 3, Fractal Design Define S, 1 TB, Fractal Design 650W, samsung 840 evo 120gb, windows 10
Equipment: Benq xl2411t Tesoro durandal ultimate G1NL, steelseries rival, Qpad qh 90.

Permalänk
Medlem

Eller är det snyggt såhär?

Känner att det är för dyrt att gå o klippa sig så en ny frissa hade ju inte suttit fel!

Visa signatur

Intel i5 2500K, 290x Lightning, Corsair Dominator 16GB 2133MHz, Samsung EVO 840 250GB, San Disk Ultra plus 256GB, Corsair Obsidian 350D, Custom Water Cooling, Corsair CX 600M, Windows 10, ASUS VG248QE 3st BenQ GW2450, Corsair K70, Func MS-3

Permalänk
Medlem

"Jag har tillräckligt med ljud hemma, jag kan inte hantera ett till"

Därför behöver jag ett tyst nätaggregat från BeQuiet!

Permalänk
Medlem

Utan skrivare, så blir man...

Det jag inte förstår är valet av regler ?
Någon som förklara varför man inte får Redigera ?

Är det för att saker skall vara, utan att "vara" borttagna, ändrade och manipulerade, så som i, Att jag hokus pokus får muskler så att jag ser ut som MR World.. Att datorn ser ut som Blue, men är en miniräknare eller att man ändra färg på saker ?
- Är det en hänvisning till de proffs som kan få Allt att vara möjligt och saker synas, för vad de inte är ?

Är det något annat som styr.. ?

Eller kan man göra som jag, för att få med Namnet, i/på bilden, istället för papperet (med namnet),
ifrån skrivaren som inte har bläck/ inte är inkopplad... eller hade det varit bättre att jag skrivit manuellt ?

För en poäng, är väl att Loggan skall synas... Bilden skall illustrera Vad man vill ha sagt och helheten ska vara "lustig"
- Om nu detta medför att jag, med andra blir diskvalificerade... så må det vara hänt... tycker själv jag fick till en bra bild...
( även om jag nu inte är väldens snyggaste modell ; ) )

Till er som har synpunkter... läs gärna vad som står på skärmen...

T.

P.s Är så gammal och gaggig att jag inte vet bättre än att försöka lägga upp bilden... på det enda sättet, jag känner till... vilket då blev... Facebook
länken som blev klistrade jag in i Mejlprogrammet ni använder, finns det eller är det något på sätt annat man ska/måste göra ? d.s.

Visa signatur

Thomas.

Permalänk

Hjälp!

Hjälp mig! Mitt nätagg håller på att äta upp mig med sina tentakler!
Hjälp please!

Visa signatur

Wooaaaaaaah!!!

Permalänk
Medlem

>_> hörsel problem

inte kul behöva hörselskydd varje dag = (

Visa signatur

RyZen 5700x, MSI B350 Mortar, 16gb corsair LTX, GPU 7800xt

Permalänk

Har ingen skrivare men designade en utmärkt variant med papper och penna. Mitt nuvarande nätaggregat är visserligen ljudlyst, men maskinen börjar bli lite för tungdriven.

Visa signatur
Permalänk
Permalänk
Medlem

Jag har väldiga sömnproblem, kanske Be Quiet kan hjälpa mig lösa dessa?

PS. Min skrivare är knas, därför blev färgerna på loggan knas. Alltså inget redigerat.

Permalänk
Inaktiv

Prövar denna tävling med mina höns i år igen, helt otroligt vad de kan hitta på saker

Permalänk
Medlem

Familjefrid

Ahhh, äntligen en tävling som kan lösa ett riktigt problem i vår familj. Dottern vill gärna meditera till Rainy Mood men behöver samtidigt ha det riktig tyst i rummet.

https://onedrive.live.com/redir?resid=B734C219ACD80724!1187&authkey=!AHx1vfB2yanskoo&v=3&ithint=photo%2cjpg

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Medlem

Jag kallar mitt verk för Konstgjord andning.