Permalänk

Razer DeathAdder Chroma fundering!

Halloj. Köpte mig en DeadAdder Chroma häromdagen, mycket skön mus men jag undrar lite över högerklicken... den känns lite trögare än vänsterklicken. Känslan kan mest liknas vid nedtryckning av en blå Cherry-brytare, det blir som en liten bump och ett klickljud. Ah ganska svårt att förklara men om fler känner igen sig så kanske ni förstår.

Ska det vara såhär eller är det nåt lattjo med musen?

Visa signatur

Dator: LG P420 | Intel Core i5-2410M 2.3 GHz | Nvidia GeForce GT 520M | 8 GB RAM
Kringutrustning: Razer DeathAdder Chroma | Razer Kraken Pro | LG E2260 | SteelSeries Qck+ | QPAD MK-80 MX BLUE | Western Digital My Book 1140 2 TB
Mobilt: Samsung Galaxy S5 | Ej rootad | (Lolipop stock)
Surfplatta: Samsung Galaxy Tab Pro 8.4 | Ej rootad | (KitKat stock)

Permalänk
Inaktiv

Jag har inte upplevt någon skillnad mellan de båda på min iaf!

Permalänk
Skrivet av syQel:

Jag har inte upplevt någon skillnad mellan de båda på min iaf!

Sprutade in lite elektronikspray under knappen. Gick att kila in pipen mellan där utan att skruva isär nåt och det verkade funka rätt bra. Blev av med bumpandet iallafall och det var väl det mest irriterande. Verkar som att det bara hade hängt sig en aning.

Visa signatur

Dator: LG P420 | Intel Core i5-2410M 2.3 GHz | Nvidia GeForce GT 520M | 8 GB RAM
Kringutrustning: Razer DeathAdder Chroma | Razer Kraken Pro | LG E2260 | SteelSeries Qck+ | QPAD MK-80 MX BLUE | Western Digital My Book 1140 2 TB
Mobilt: Samsung Galaxy S5 | Ej rootad | (Lolipop stock)
Surfplatta: Samsung Galaxy Tab Pro 8.4 | Ej rootad | (KitKat stock)