Permalänk
Medlem

x8 problem

tja har en sony ericsson x8 som medelar om att minnet börjar ta slut. finns det nått sätt att spara spel å program på minneskortet istället? Mvh Lucas

Permalänk
Medlem

Går man inte in på program->Går in på spelet->Överför till minneskort?

Permalänk
Medlem

Program -> Hantera appar -> Klicka in på appen -> Flytta till SD-kort.
Tror jag

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas_SyntaX:

Går man inte in på program->Går in på spelet->Överför till minneskort?

Skrivet av Rydisen:

Program -> Hantera appar -> Klicka in på appen -> Flytta till SD-kort.
Tror jag

tackar ska kolla

EDIT: har testat det nu och det funkade inte

Permalänk
Sony Xperia Support

Tyvärr går det inte att överföra appar till minneskortet på X8. Denna funktion kom först i Android 2.2 och X8 kan som högst ha version 2.1. Enda möjligheten är nog dessvärre att radera appar du inte använder!

/Samuel
Sony Mobile

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samuel-SonyXS:

Tyvärr går det inte att överföra appar till minneskortet på X8. Denna funktion kom först i Android 2.2 och X8 kan som högst ha version 2.1. Enda möjligheten är nog dessvärre att radera appar du inte använder!

/Samuel
Sony Mobile

ok :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lucas95:

Du kan ju titta på riktning och custom room finns säkert med android 2,2 eller senare. Fråga om det på swedroid så får du nog hjälp:)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Du kan ju titta på riktning och custom room finns säkert med android 2,2 eller senare. Fråga om det på swedroid så får du nog hjälp:)

Skickades från m.sweclockers.com

ok tackar ska kolla

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lucas95:

ok tackar ska kolla

Såg nu ett "stavfel" (auto correktion ) Rootning och inte riktning ska det vara lycka till. Var medveten om att det kan bryta garantin om du har någon kvar.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Såg nu ett "stavfel" (auto correktion ) Rootning och inte riktning ska det vara lycka till. Var medveten om att det kan bryta garantin om du har någon kvar.

ok har rootat telefonen nu och det gick bra:) och jag köpte telefonen begangnat av en kompis så garantin är slut för längesen