Verktyg Visningsval
2014-08-30, 03:43   #12061

Tegelbruket

Medlem

Tegelbrukets avatar

Plats: Örebro

Registrerad: dec 2010

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Rattnalle Visa inlägg
Men jösses. Var glada att det kommer uppdateringar, det är ingen självklarhet med telefoner. Strular det fortfarande två veckor efter att den släppts kanske man kan börja bli irriterad men det här är ju bara löjligt.
Slår jag ihop den här väntan med den som jag hade innan jag fick 4G så är jag uppe i tre månader.
Räcker det?
Tegelbruket är inte uppkopplad
2014-08-30, 04:01   #12062

Telepati

Medlem

Registrerad: jan 2013

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Tegelbruket Visa inlägg
Slår jag ihop den här väntan med den som jag hade innan jag fick 4G så är jag uppe i tre månader.
Räcker det?
Vad är det du ser fram emot/väntar på mer specifikt? Var förväntar du dig att Cyan kommer tillföra din 920?
Telepati är inte uppkopplad
2014-08-30, 04:20   #12063

bknec

Medlem

Plats: Lidköping

Registrerad: sep 2005

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Telepati Visa inlägg
Vad är det du ser fram emot/väntar på mer specifikt? Var förväntar du dig att Cyan kommer tillföra din 920?
Jag hoppas på en betydligt bättre kalender. Den som är nu tycker jag är riktigt dålig faktiskt. Även notifieringar är väl ett annat system för?

Skickades från m.sweclockers.com
bknec är inte uppkopplad
2014-08-30, 04:49   #12064

Telepati

Medlem

Citat:
Ursprungligen inskrivet av bknec Visa inlägg
Jag hoppas på en betydligt bättre kalender. Den som är nu tycker jag är riktigt dålig faktiskt. Även notifieringar är väl ett annat system för?

http://www.wpcentral.com/lumia-cyan

Kalendern är inget Cyan ändrar, och vad menade du med notiser är 8.1, inte Cyan. ´

Så ni väntar på något som inte är det ni tror, jag var likadan, det är 930,1520 som får ut något, 630 också, vi andra får inte märkbart.

Har du 8.0 nu eller?

Här är en bra lista på vad 8.1 medför

http://forums.wpcentral.com/update-1...ture-list.html

Senast redigerad av Telepati 2014-08-30 klockan 05:01.
2014-08-30, 05:28   #12065

bknec

Medlem

Plats: Lidköping

Registrerad: sep 2005

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Telepati Visa inlägg
http://www.wpcentral.com/lumia-cyan

Kalendern är inget Cyan ändrar, och vad menade du med notiser är 8.1, inte Cyan. ´

Så ni väntar på något som inte är det ni tror, jag var likadan, det är 930,1520 som får ut något, 630 också, vi andra får inte märkbart.

Har du 8.0 nu eller?

Här är en bra lista på vad 8.1 medför

http://forums.wpcentral.com/update-1...ture-list.html
Ja jag har 8.0 nu
Men fan, du har ju rätt.
Har tröttnat på att bli trollad av Microsoft nu. Hej då.

WP, you dun goofed

bknec är inte uppkopplad
2014-08-30, 06:08   #12066

Telepati

Medlem

Citat:
Ursprungligen inskrivet av bknec Visa inlägg
Ja jag har 8.0 nu
Men fan, du har ju rätt.
Har tröttnat på att bli trollad av Microsoft nu. Hej då.

WP, you dun goofed

Uppdatera till 8.1 så får du notiser och allt det som stod.

Det är en jäkla skillnad på 8.1 update 1, och Cyan, och det kan jag säga då jag har en 635 som får ut lite mer av Cyan, typ USB-inställningen (jätteviktig, not)sedan är det rörelsedata men den har ingen glance och är värdelös, jag ville bara testa för den är ju en mini 930, och fasen vad gött att jag lät bli 930.

Har man 1520 så får man ut hela Cyan, men även där så får man ut ännu mer av 8.1 update 1, du såg listan.

Notiser, live folders, ja du kan ju läsa själv, det är ett enormt kliv om du är på 8.0.

Det som är det mest roliga är att folk inte vet vad de väntar på, då Cyan inte är vad man tror/vill. Just därför sket jag i att lägga in den på en 920, för det är bara jobb med processen tillbaka sedan.

8.1 up 1 hämtar alla lätt, Cyan är lite mer jobb men inte mycket. Ändå sitter folk och väntar som på Julafton, efter Cyan-tomten. Han finns, men han har f*n inga paket med sig.

Upplysningsvis så är DP-versionen fullgod, det är nog mer för att se intresse och allmänt.
Senaste nyheterna

Redaktionens senaste nyhetsrubriker