Skärmskydd och skal/bumpers till iphone 6?

Permalänk
Medlem

Skärmskydd och skal/bumpers till iphone 6?

Tips på bra skörmskydd och skal till iphone 6?

Vill ha ett skal så ej baksidan försvinner .. Älskar hur det ser ut på baksidan så vill ej täcka det .. Vill dock heller ej ha ett transparent skydd där bakom då det mest bara ser plastigt ut.

Skulle helst vara utan skal då jag tycker det är snyggast men för att kameran sticker ut vill jag minimera risken för att förstöra den. Så vet någon bra bumper som ej gör så att kameran nuddar ytan om man lägger ner den?

Permalänk
Medlem

Det här är en evig diskussion där alla fall är individuella, men jag har alltid tyckt att det är helt onödigt med skal/skärmskydd och allt vad det heter. I vilka miljöer använder du telefonen? Har du den bara i fickan och inte är super-duper klantig så tycker jag att du ska köra på att gå utan skal/skärmskydd.

Tror inte du kommer förstöra kameran på din telefon om du inte är väldigt klantig och lägger saker i din mobilficka som inte ska vara där. Min mobilficka är alltid helt tom, inte ett gruskorn får komma in där, för där ligger alltid min telefon. Visst kan det bli så att man råkar tappa telefonen i marken så skärmen spricker och så där, men ska man gå runt och oroa sig för sånt hela tiden så måste man ju sätta skydd på allt känns det som! Free your phone!

Visa signatur