Permalänk
Proffsmobbare

Dustin Expo 2015

Var och yrade runt på Dustin Expo på torsdagen, hade en heldag att döda på mässgolvet med min leksakskamera.

Vill ni ha vettig information så hänvisar jag till SweClockers officiella nyhet.

Om ni har några specifika frågor, eller har information att lägga till så är det bara att posta i kommentarerna.

Det finns ett nummer till varje bild så att det blir lättare att hänvisa. Det kan vara lite rörigt med vilka bilder som tillhör vilken monter, jag har ett intressespann som en fyraåring. Om något ligger i fel ordning så är det säkert för att det blänkte till eller något.

Det var aldrig planerat att bli ett galleri, så jag ber om ursäkt för något sporadiska bilder.

Dustin Expo 2015

Permalänk
Medlem

Tenuis och Osmi är riktigt fina chassin!
Hade varit snyggt med fanerat trä på det vita OSMI skalet. Birdseye maple kanske

Permalänk
Medlem

Du är duktig på att fotografera!

Är det inte Tenuis 2? Det ser iaf som den mindre, smalare modellen.

Bygglogg:
http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=260655

Permalänk
Proffsmobbare
Skrivet av biorrith:

Du är duktig på att fotografera!

Är det inte Tenuis 2? Det ser iaf som den mindre, smalare modellen.

Bygglogg:
http://forums.bit-tech.net/showthread.php?t=260655

Som jag tolkar det så heter chassit Tenuis 2 när det kommer från Gtek, men bara Tenuis när det kommer från HG Computer.

Har ett Tenuis "1" hemma i vardagsrummet så det är lite förvirrande.

Permalänk
Medlem

Kul galleri, men det vore ganska bra om du kunde lägga upp text till alla bilder. Då det är ganska svårt att veta vad det är jag tittar på om det är en ny release av en produkt.

Riktigt bra bilder, du är en duktig fotograf

Visa signatur

Stationär PC: i5 2500k @ 4,5Ghz (Corsair H100i) | ASUS p8z68-pro | EVGA GeForce GTX 770 SC ACX | 16Gb Corsair Vengence 1600Mhz | Asus Xonar DX | 60Gb Team Xtreme SSD (OS) | 128Gb Samsung 830 SSD (Spel) | Plexgear 500W | Fractal Design R4 (Black) |
Lagring: Synology 411j | 3x 3TB Western Digital Red (SHR)
Kamera: Canon EOS 6D | EF 50/1,4

Permalänk
Skrivet av Laine:

Var och yrade runt på Dustin Expo på torsdagen, hade en heldag att döda på mässgolvet med min leksakskamera.

Vill ni ha vettig information så hänvisar jag till SweClockers officiella nyhet.

Om ni har några specifika frågor, eller har information att lägga till så är det bara att posta i kommentarerna.

Det finns ett nummer till varje bild så att det blir lättare att hänvisa. Det kan vara lite rörigt med vilka bilder som tillhör vilken monter, jag har ett intressespann som en fyraåring. Om något ligger i fel ordning så är det säkert för att det blänkte till eller något.

Det var aldrig planerat att bli ett galleri, så jag ber om ursäkt för något sporadiska bilder.

Dustin Expo 2015

Vilken Canon-modell syntes i bild nr. 17? Såg ut som en 6D eller 5D Mark III tyckte jag.

Visa signatur

3900X | ROG Strix X570-F | 2080 Ti | 3TB | 32GB | RM750x
ROG Zephyrus M16 | i9 | 48 GB | 3070ti | 3TB | 2K 165Hz
Canon EOS 7D Mark II | 24-105 f/4 | 50 f/1.8 | 70-200 f/4