Tävla och vinn Team Group SSD och DDR3

Permalänk
Melding Plague

Tävla och vinn Team Group SSD och DDR3

Den som kan tänka sig en gratis uppgradering kan ta chansen att vinna rymlig SSD-lagring och snabba DDR3-minnen i en speldoftande tävling med Team Group.

Besök tävlingen

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Poptart:

inb4 alla gnäller om att det är en photoshoptävling.

Väldigt enkel dock. Många bör kunna delta.

Visa signatur

R7-3700X, B450M Mortar MAX, 32GB DDR4 @ 3200, RTX 2080, Corsair CX650M Rev2

Permalänk
Medlem

Må bäste redigerare vinna!

Skall bli kul att se vilka olika spel som figurerar i bidragen!

Får se om man själv knåpar ihop något

Visa signatur

Hårdvara: Intel i5 4670K @ 3,4 ghz | ASUS Gryphon m-ATX | 16 GB RAM | GIGABYTE 7950 | Samsung 840 Series 250 GB | 120 GB Intel SSD | Skärmar 3 x Fujitsu P23T-6 Thor Edition IPS 23" |

Permalänk
SweClockers

Folk som klagar på att de inte har några skills undanbedes och kan lugnt återgå till chipsskålen.

*Tråd rensad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xeno88:

Väldigt enkel dock. Många bör kunna delta.

Tyckte jag också om den med silverstone där man skulle shoppa in raven på olika ställen, folk klagade ändå.

Permalänk
Medlem

Aaaw yeah, nu kör vi

Permalänk
Medlem

Själv är jag ingen höjdare på Bildredigering, men tävlar ändå för att ha en chans att vinna, istället för att gråta och visa förakt mot SweClockers tävlingar.

Är det någon som har bra tips på hur man tar screenshots i spel?
De gånger jag försökt med detta i Bf3 med tangentbordets PrintScr knapp, blir det bara en svart bild

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 250D || Processor: Intel i7 4770K || Grafikkort: Zotac GTX 780 3GB || RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance Pro Gold|| Moderkort: ASUS Z97I-PLUS mITX || Nätagg: Corsair CX 750W || Hårddisk: Seagate Barracuda 2TB + Samsung 128GB SSD||

Permalänk
Medlem

Får man ha text på bilden också? tex skriva något finurligt.

EDIT: Mitt bidrag.

Permalänk
Hedersmedlem

Någon gräns för hur många bidrag man får skicka in?

Permalänk
Medlem
Skrivet av T-quix:

Själv är jag ingen höjdare på Bildredigering, men tävlar ändå för att ha en chans att vinna, istället för att gråta och visa förakt mot SweClockers tävlingar.

Är det någon som har bra tips på hur man tar screenshots i spel?
De gånger jag försökt med detta i Bf3 med tangentbordets PrintScr knapp, blir det bara en svart bild

Primitivt men jag vet att iaf Fraps har en screenshot funktion. Kanske funkar?

Visa signatur

98% okunnig

Permalänk
Medlem

Ingen repris på förra tävlingen som fick avbrytas pga att man ej fick använda grafik från ett spel (titanfall i detta fallet)

Permalänk
Medlem

Bara en fråga, får man skapa något själv, ifrån ett spel till exempel , göra en bild så att säga ?
Eller MÅSTE det vara just en screenshot

Visa signatur

Ohoj Kapten!

Permalänk
Medlem

Enkelt budskap!

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk

Jag är inte bäst på bildmanipulatoriska mjukvaror, men denna var lite rolig tyckte jag:

Permalänk
Visa signatur

Köpe utav ljudkort? ODAC+O2 COMBO ELLER ASUS XONAR STX
Köpe utav headset? Headsets är skräp, köp hörlur och mic separat.

Permalänk
Medlem

Min tur med bidraget!

Världens snabbaste flygplan! drivs med SSD kraft!

Bild tagen med playstation 4. Redigerad i Photoshop cs6.

Direkt länk: http://i.imgur.com/q2uhLBu.jpg

Permalänk
Medlem

Don't Drink & Play by Protoje

http://i.imgur.com/N036W7l.png

Hur kan jag ladda upp så att bilden syns?

Permalänk
Medlem

Team Group - Power in a box!

Visa signatur

Corsair Carbide 500R | i5 4670K | Asus 1070 Dual | Ballistixsport 4x4GB | GB Z87-HD3 | Samsung 850 Pro 128GB SSD | Seagate 1TB HDD | CM 600W | Samsung DVD |

Permalänk
Medlem

Får man redigera texten i spelet eller strider det mot reglerna?
Alltså, får jag skriva egna subs osv?

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk
Entusiast

http://i.imgur.com/sPzkXud.png

Jag kallar den TEAM Was Alone. Spelade nyss igenom Thomas Was Alone och blev kär i spelet. Tänkte att det kan bli den enklaste redigeringen i världshistorien som man ändå kan komma undan med.

Edit: Slänger med en länk till fullstor bild så att det faktiskt går att se den ordentligt.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem

Team Group's SSD träffar alltid mitt i prick!

(Paint äger allt )

Visa signatur

i5-2500K @ 4.3 GHz with CM Hyper 212 EVO | EVGA GTX 980 SC ACX 2.0 @ 1367/7010 MHz
16 GB Corsair Vengance @ 1600 MHz | ASRock P67 Pro3 ATX | Samsung 840 EVO 250 GB | WD Black 1 TB
EVGA G2 850W | Fractal Design Define XL R2 | AOC q2770Pqu

Permalänk

much entry. Very picture.

Permalänk
Skrivet av Smtmvo:

Min tur med bidraget!

Världens snabbaste flygplan! drivs med SSD kraft!

Bild tagen med playstation 4. Redigerad i Photoshop cs6.

http://i.imgur.com/q2uhLBu.jpg

Direkt länk: http://i.imgur.com/q2uhLBu.jpg

Fint bidrag men det snabbaste flygplanet är det inte! det hittills snabbaste använda stridsflygplanet (prototyper och testplan borträknade) är det amerikanska spaningsflygplanhet SR-71. I själva verket så är F-35 Lighting II ett ganska så långsamt plan som istället drar nytta av sin stealthteknik.

Men återigen snyggt bidrag och ursäkta för mitt något nördiga inlägg.

Permalänk

Team Group's SSD, protected by Seattle's finest (Screenshot från Infamous: Second Son)

Högerklicka och öppna bilden i en ny sida, så ser man en fin liten detalj

Permalänk
Medlem

DayZ

Permalänk
Medlem

Här är mitt bidrag!

http://imgur.com/4GjPiQw

Permalänk
Medlem

Pillade lite med en screenshot från ljuva Skyrim!
Observera texten.

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk
Medlem

:/

Permalänk
Medlem

Dags att få liv i gubben så han blir snabb!

Fullstorlek av bilden

Visa signatur

MAIN: Metis | Z97I-Plus | 4690K | MSI 970 Gaming | 16GB HyperX | 120GB SSD + 250GB SSD + 256GB M.2 + 1TB HDD | H60 V2 | SF600
HIDs: S27D590 60Hz 27" | Logitech G403 + Qck | K70 MX Brown | Beyerdynamic DT250 + Blue Yeti
HTPC: Rapsberry Pi2 + Raspberry Pi3
PHONE: Galaxy S8+

Permalänk
Medlem

Första gången i Photoshop

Visa signatur

|Intel i7-7700K |Asus Strix Gaming Z270H|EVGA GeForce GTX 1070|Corsair DDR4 3000Mhz LP |SAMSUNG 830 128GB| EVGA Supernova 750|Fractal Design R2 XL With Custom Waterloop|