Tävla och vinn moderkort från Asus

Permalänk
Melding Plague

Tävla och vinn moderkort från Asus

Tre moderkort pryder prispallen när Asus drar igång en ny tävling för alla medlemmar. Allt som krävs för att vara med är en gnutta kreativitet och uppfinningsrikedom.

Besök tävlingen

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
SweClockers

Tråden är till för bidrag. Den som tycker det är jobbigt att behöva släppa chipsskålen kan med fördel framföra sina klagomål till stfukthxbye@sweclockers.com.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Lite för svårt att göra en moderkort själv... men ska nog gå om man har vilja och kraft xD

Lycka till.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Tråden är till för bidrag. Den som tycker det är jobbigt att behöva släppa chipsskålen kan med fördel framföra sina klagomål till stfukthxbye@sweclockers.com.

Mail adressen verkar inte fungera..?
Lycka till samtliga! Let the Lego byggande begin.

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Skrivet av Dekkan:

Mail adressen verkar inte fungera..?
Lycka till samtliga! Let the Lego byggande begin.

Testa shutthef*ckupthanksbye@sweclockers.com då. o:

Visa signatur

<Intel i7-14700K> <MSI MPG Z790 Edge Ti MAX WiFi7 PCIe5> <Nvidia GTX1080Ti>
<2x16
GB Dominator Titanium CL30@6000MHz> <MSI MAG A850GL>
<
Samsung M.2 990 Pro 1TB> <Samsung 850 Pro 512GB>   
<
Phanteks NV7 White> <Logitech Z906 5.1>
<Windows 11 Pro>

Permalänk
Medlem

Delivery to the following recipient failed permanently:

stfukthxbye@sweclockers.com

Funkar ju inte

Visa signatur

The game | Fraktfritt Inet

Ebolaexpressen är under uppbyggnad, sleeve och 240 rad i ett Silverstone SG05B

Permalänk

Trevligt!

Visa signatur

Main: R9 390 Nitro, 4690K @ 4 GHZ, NH-U12P SE2, Corsair 8GB 1600MHz, Gigabyte Z97X Gaming 3, Fractal Design Define S, 1 TB, Fractal Design 650W, samsung 840 evo 120gb, windows 10
Equipment: Benq xl2411t Tesoro durandal ultimate G1NL, steelseries rival, Qpad qh 90.

Permalänk
Medlem

Jag och grabben satte igång och byggde loss med hans modellera. Ursäkta färgvalen, det blir så när en 2,5-åring bestämmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av waveer:

Delivery to the following recipient failed permanently:

stfukthxbye@sweclockers.com

Funkar ju inte

Kolla noga så att du skrivit rätt

Permalänk
Medlem

Här är den nya moderkortsstorleken piko-ATX, värdens minsta moderkort [Citation needed], passar utmärkt till de nya 14nm processorerna.

Processorsloten är byggd av lite metall från ett ipren paket och grafikkortet är en bit buntband (grafikkortet är uppenbarligen ett BLACK Edition kort).

Permalänk

Här kommer mitt bidrag, tre vita kort uppbyggt från A4 papper

Permalänk

Något jag inte kommer försöka mig på igen.. svårare än vad man tror haha. ("Färgpennan" tog slut..)

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndraBullar:

Jag och grabben satte igång och byggde loss med hans modellera. Ursäkta färgvalen, det blir så när en 2,5-åring bestämmer

http://i58.tinypic.com/j0z61w.png

http://i57.tinypic.com/142wwtu.png

Klart bäst än så länge! Hoppas man själv får lite tid över till att åstadkomma något man vågar dela med sig utav.

Visa signatur

Rolig signatur

Permalänk

Kreativt och färgstarkt!

Skrivet av AndraBullar:

Jag och grabben satte igång och byggde loss med hans modellera. Ursäkta färgvalen, det blir så när en 2,5-åring bestämmer

http://i58.tinypic.com/j0z61w.png

http://i57.tinypic.com/142wwtu.png

Riktigt nice och charmigt!

Permalänk
Medlem

(Nypris ca 850:- på närmaste bank)

Permalänk

Här kommer mitt bidrag, jag hoppas att det duger

Hur många bidrag kan man skicka in?

Permalänk

Moder natur hälsar!

Fler bilder:

Dold text
Visa signatur

1TB Western Digital Green | 120gb Intel 530 SSD | HyperX Fury 8gb 1600MHz | Cooler Master Hyper 212 EVO | Gigabyte GTX 980 G1 Gaming | Fractal Design Define R4 | Fractal Design Integra M 550W | ASUS Z97-A | Intel Core i5 4690k | Windows 10

Permalänk
Medlem

Min moder i mitten av 30-talet.

Permalänk
Medlem

Tror jag tog lite vatten över huvudet men det går sakta frammåt, bilder kommer senare.

Visa signatur

NZXT H1 | B550-I | Ryzen 7 3700x | TUF 3080 | DDR4 3200MHz | 970 EVO+ 1TB | 860 EVO 2TB | X2HR

Permalänk
Medlem

Bakade ett moderkort. Jag kallar henne moderkakan.

Permalänk
Medlem

ASUS VIII FORMULA, Black & White edition...

Hej!
Här kommer mitt bidrag, ett ASUS VIII FORMULA chokladkaka med fullcover chokladblock.

Permalänk
Medlem

Mitt lite halvtaskiga försök. Byggt i Citites: Skylines

http://imgur.com/NoXpATD

Visa signatur

Rigg:
CPU: Intel Core i7 4790K | MB: Msi Z97 Gaming 5 | GPU: Nvidia Geforce GTX 980ti | PSU: EVGA Supernova G2 750W | RAM: Corsair Vengeance Pro DDR3 1600MHz 16GB
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag pillade ihop en t-shirt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pontus54:

Hahaha, klockrent moderkort!

Permalänk
Medlem

Efter lite klipp och klistrande i ps

Visa signatur

Gaming PC:
Intel Core i7 4790k @ 4.40GHz Phanteks Enthoo Pro
Corsair Vengeance Pro 2133mhz (4 x 8GB) ASUSRoG Maximus VII z97
EVGA GTX 780 ACX 3GB 4 x 512GB Crucial MX100 + 4TB Seagate SSHD
Windows 10 Pro / Debian 8 / Mac OS X 10.11

Permalänk
Medlem

LegoHTPC

Här är min prototyp på moderkort för HTPC. Jag bytte snabbt ut DSUB mot HDMI då jag hade en sådan komponent liggandes hemma. Färgvalet är galet då endast visst material fanns hemma i form av labbkort (som ju också oftast är gröna).

Permalänk
Proffsmoddare

Mitt bidrag!

Ett garanterat stryktåligt mITX. Med åren tillkommer dessutom en härlig platina (rost)
Ja.. det slog sig visst lite under svetsningen.

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk

Får man ha med flera bidrag?

Permalänk

Superstoffe's bidrag

Pewww..

Då tror frugan att man gått och blivit knäpp på riktigt också

Aja, så får det vara... Även om det var ett bra tag sedan man pysslade med pärlplattor så blev det ganska bra vill jag tycka

I flera lager, relativt rätt färgkodat. Typ strax över 1000 "pärlor".

Spegel till bild finns Här.

Visa signatur

Asus Rampage V Extreme U3.1 | Intel I7 5960x w. Corsair H110i GTX | Corsair Vengeance LPX 32gb 2666 Mhz | Asus GeForce GTX 1080 TI OC | Samsung 850 Pro + WD lagring | Corsair RM850x i ett Corsair Obsidian 750D