Permalänk
Tangentbordskonnässör

Puckot (jag) gjorde tydligen ett misstag vid beställningen utav mina keycaps från wasdkeyboards.com och gjorde ett misstag i .svg filen man ändrar layout med. Råkade göra vit legend på en utav de vita tangenterna som ska ha svart legend. Mailade dem efter ordern hade blivit skickad då jag märkte det först då och de hade inte reflekterat över detta och skrivit ut enligt originalfilen.

Men tack vare att jag hade skrivit en kommentar med ordern om att alla vita keycaps skulle ha svarta legends och övriga vita legends så printar de ut en ny och har skickat till mig i efterhand utan extra kostnad eller käbbel. De ansåg att felet låg hos dem då jag hade skrivit som jag gjort utan att lägga märke till det. De var väldigt trevliga att ha att göra med.

Visa signatur

Pimp my CM Quickfire TK | Pimp my Func KB-460 | Pimp my Dell AT102W | Pimp my Matias Tactile Pro | Pimp my CM Quickfire Rapid | Pimp my CM Novatouch

Permalänk
Medlem
Skrivet av deeyay:

Puckot (jag) gjorde tydligen ett misstag vid beställningen utav mina keycaps från wasdkeyboards.com och gjorde ett misstag i .svg filen man ändrar layout med. Råkade göra vit legend på en utav de vita tangenterna som ska ha svart legend. Mailade dem efter ordern hade blivit skickad då jag märkte det först då och de hade inte reflekterat över detta och skrivit ut enligt originalfilen.

Men tack vare att jag hade skrivit en kommentar med ordern om att alla vita keycaps skulle ha svarta legends och övriga vita legends så printar de ut en ny och har skickat till mig i efterhand utan extra kostnad eller käbbel. De ansåg att felet låg hos dem då jag hade skrivit som jag gjort utan att lägga märke till det. De var väldigt trevliga att ha att göra med.

skönt när sånt löser sig smärtfritt, jag har blivit extra noga med att kolla så jag verkligen väljer spårbart/försäkrat när jag beställer prylar från utlandet efter en scare var ctrlalt.io skickade JD40-kittet jag beställt ospårbart och det försvann, hade dock valt spårbart då så det föll ju självklart på dem, men ja, ett tag var jag aningen nervös

EDIT: löste stabwire genom att sno och modifiera en från ett äldre tangentbord, nu ska jag bara klura lite på hur man ska täcka cutoutsen för switcharna som inte används på ett någorlunda snyggt sätt när jag inte haft tålamod nog att svetsa igen dom innan jag började måla/montera övht

Permalänk
Medlem

Fick mina keycaps ifrån Massdrop idag, så fick bli att göra ett byte på mitt älskade Ducky med MX Green.
Blev galet nöjd med resultatet! Dom blåa är dom ifrån Massdrop, vita och gröna är ifrån Duckys egna PBT set.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

https://www.massdrop.com/buy/60-keyboard-case

Nu är det bara att invänta skatteåterbäringen.

Visa signatur

¯\_(Ó.ò)_/¯

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vaun:

https://www.massdrop.com/buy/60-keyboard-case

Nu är det bara att invänta skatteåterbäringen.

jag tycker nästan den designen verkar vara lika galet tung som ducky´s yoth minis, 760g för ett tomt case? vortex/pok3r-caset i cast alu som pexon säljer går på ca 550:- inkl frakt, ingen tull/moms och väger ca 400g, visserligen finns det bara i svart och har ju helt klart en lite tråkigare ytfinish än cnc-bearbetade case.
jag gillar helt klart TEX cnc-case just för att man har möjligheten att själv anpassa tilten en del med dom medföljande fötterna i olika storlekar, men det drar ju iväg en del med startpris på 120usd exkl frakt tyvärr :/

Permalänk
Medlem

Allt för lite Topre i denna tråd!

Får ta och slänga in en bild på mina tre som jag har just nu

Alla på en gång

Realforce 105U, mitt dagliga tangentbord på jobbet

Realforce 88UB, hemma bordet som altereras med...

Coolermaster Novatouch TKL med Granite caps

Har även något ducky cherry mx stuff och ibm m liggandes i garderoben och något Cherry MX baserat ifrån SPRiT på gång in men Topre is the way to go för mig. Kan nog bli att jag skaffar Leopold FC660C eller ett HHKB igen bara för att

Visa signatur

Here be dragons

Permalänk
Medlem
Skrivet av _robban:

Allt för lite Topre i denna tråd!

Får ta och slänga in en bild på mina tre som jag har just nu

www.impero.org/tech/keyboard/scaled.Foto%202015-06-03%2017%2020%2011.jpg
Alla på en gång

www.impero.org/tech/keyboard/scaled.Foto%202015-06-03%2017%2020%2021.jpg
Realforce 105U, mitt dagliga tangentbord på jobbet

www.impero.org/tech/keyboard/scaled.Foto%202015-06-03%2017%2020%2027.jpg
Realforce 88UB, hemma bordet som altereras med...

www.impero.org/tech/keyboard/scaled.Foto%202015-06-03%2017%2020%2042.jpg
Coolermaster Novatouch TKL med Granite caps

Har även något ducky cherry mx stuff och ibm m liggandes i garderoben och något Cherry MX baserat ifrån SPRiT på gång in men Topre is the way to go för mig. Kan nog bli att jag skaffar Leopold FC660C eller ett HHKB igen bara för att

Kan inte annat än hålla med, Topre är jus trots allt den bästa brytaren! Snygga brädor du har där! (Även om jag tycker de är lite väl stora.) Varför sålde du ditt HHKB?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Khers:

Kan inte annat än hålla med, Topre är jus trots allt den bästa brytaren! Snygga brädor du har där! (Även om jag tycker de är lite väl stora.) Varför sålde du ditt HHKB?

105'an kanske inte är någon man smyger med direkt men fungerar ypperligt i kontors miljö där en numpad behövs rätt ofta för min del.
Sålde mitt HHKB mest för att jag var sugen på att testa annat vid tillfället, ljudet och känslan i bryggarna i HHKB var nog överlägset alla ovan i min mening.

Visa signatur

Here be dragons

Permalänk
Medlem

När man bor på landet, Tor svingar sin hammare och elektroniken är urkopplad så lär man ju sysselsätta sig på nå vis. Så monterat lite nya keycaps och led changers. måste säga de vart ganska ballt sen kanske man skulle lacka tb vitt med?

Permalänk
Medlem
Skrivet av _robban:

105'an kanske inte är någon man smyger med direkt men fungerar ypperligt i kontors miljö där en numpad behövs rätt ofta för min del.
Sålde mitt HHKB mest för att jag var sugen på att testa annat vid tillfället, ljudet och känslan i bryggarna i HHKB var nog överlägset alla ovan i min mening.

Behöver man en numpad är det klart smidigt med ett fullstort. Jag gillar dock verkligen inte att musen hamnar så långt bort, jag vill hellre ha den nära så jag skaffade en 23U för de tillfällen då jag behöver en numpad

Jag tycker också att känslan i Topre i HHKB är bättre än i RF, av någon anledning - som jag antar härrör från hur brytarna är monterade (plast- vs metallplatta) men vem vet. Då jag demonterade mina tangentbord märkte jag även att de stabiliserade tangenterna är smorda på HHKB, något de inte är på RF, eller i alla fall inte i samma utsträckning. Att smörja upp dem på mitt RF hjälpte lite, men jag föredrar fortfarande HHKB...

Permalänk
Medlem
Skrivet av hoz:

jag tycker nästan den designen verkar vara lika galet tung som ducky´s yoth minis, 760g för ett tomt case? vortex/pok3r-caset i cast alu som pexon säljer går på ca 550:- inkl frakt, ingen tull/moms och väger ca 400g, visserligen finns det bara i svart och har ju helt klart en lite tråkigare ytfinish än cnc-bearbetade case.
jag gillar helt klart TEX cnc-case just för att man har möjligheten att själv anpassa tilten en del med dom medföljande fötterna i olika storlekar, men det drar ju iväg en del med startpris på 120usd exkl frakt tyvärr :/

Jag vill ha ett case med höga kanter, är inte så mycket för "floating keys" och vikten tycker jag är positivt, har inte tänkt förflytta det utan det ska få stå stadigt på bordet

Visa signatur

¯\_(Ó.ò)_/¯

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av Khers:

Behöver man en numpad är det klart smidigt med ett fullstort. Jag gillar dock verkligen inte att musen hamnar så långt bort, jag vill hellre ha den nära så jag skaffade en 23U för de tillfällen då jag behöver en numpad

Jag tycker också att känslan i Topre i HHKB är bättre än i RF, av någon anledning - som jag antar härrör från hur brytarna är monterade (plast- vs metallplatta) men vem vet. Då jag demonterade mina tangentbord märkte jag även att de stabiliserade tangenterna är smorda på HHKB, något de inte är på RF, eller i alla fall inte i samma utsträckning. Att smörja upp dem på mitt RF hjälpte lite, men jag föredrar fortfarande HHKB...

Som jag förstått det så är domesen lite hårdare på HHKB, trots att de är specade till 45g.
Tyckte själv detta också när jag hade ett, men hade inget realforce hemma att jämföra med då.

Vill man ha så likt HHKB som möjligt så är det 55g domes på realforce som gäller tydligen, har själv inte testat detta.. Men är det någon som är sugen på ett 55g realforce och har ett HHKB så skulle det ju vara intressant att få höra vad den personen tycker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av huttala:

Som jag förstått det så är domesen lite hårdare på HHKB, trots att de är specade till 45g.
Tyckte själv detta också när jag hade ett, men hade inget realforce hemma att jämföra med då.

Vill man ha så likt HHKB som möjligt så är det 55g domes på realforce som gäller tydligen, har själv inte testat detta.. Men är det någon som är sugen på ett 55g realforce och har ett HHKB så skulle det ju vara intressant att få höra vad den personen tycker.

Tanken på ett 55g har slagit mig, men det börjar bli svårt att motivera fler tangentbord för min bättre hälft... Dessutom trivs jag så pass bra med mina HHKB att jag ser dem som end game

Permalänk
Medlem

Att musen hamnar långt bort är inga bekymmer som jag har, jag är vänster hänt när det gäller mus använding och då är inte musen alls långt borta som om man hade varit en höger hands användare kan jag misstänka

Visa signatur

Here be dragons

Permalänk
Medlem

Bytte keycaps från dessa:

Till dessa:

http://keyshop.pimpmykeyboard.com/products/full-keysets/full-...

+ 8 caps från Qwerkeys.

Edit: Ny bild med LEDen på.

Tillägg i text.
Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Fick hem mina keycaps från wasdkeyboards idag och satte på dem på mitt Novatouch. De sitter rätt tight och på en del enstaka tangenter så kändes det nästan som att fästet på capsen knäcktes lite lätt (hörde ett väldigt svagt knastrande) när man tryckte dit dem för att det var så tight. Så jag hoppas att de håller när man tar bort dem igen men tänker inte testa det nu i alla fall. Den tangenten som är helt vit kommer jag få hem en ny snart med svart print på.

edit: ska tillägga att jag åkte på 200kr i tull och moms på detta så det blev en rätt så dyr slutsumma faktiskt.

Visa signatur

Pimp my CM Quickfire TK | Pimp my Func KB-460 | Pimp my Dell AT102W | Pimp my Matias Tactile Pro | Pimp my CM Quickfire Rapid | Pimp my CM Novatouch

Permalänk
Medlem
Skrivet av deeyay:

Fick hem mina keycaps från wasdkeyboards idag och satte på dem på mitt Novatouch. De sitter rätt tight och på en del enstaka tangenter så kändes det nästan som att fästet på capsen knäcktes lite lätt (hörde ett väldigt svagt knastrande) när man tryckte dit dem för att det var så tight. Så jag hoppas att de håller när man tar bort dem igen men tänker inte testa det nu i alla fall. Den tangenten som är helt vit kommer jag få hem en ny snart med svart print på.

http://i.imgur.com/tOa73si.jpg

Riktigt snyggt! Fråga: är den lila så ljus som den ser ut på bilden?

Visa signatur

Moderkort: GIGABYTE B550 AORUS PRO V2 PSU: Corsair RM850X CPU: AMD Ryzen 5 5600X Kylare: NZXT Kraken Z53 GPU: MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO 10G LHR RAM: G.Skill Trident Z 32GB (4x8GB) DDR4 / CL16 / 3200 MHz

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av Release:

Riktigt snyggt! Fråga: är den lila så ljus som den ser ut på bilden?

Yes de ser rätt snarlika ut i verkligheten mot vad de gör på fotot. Bara de mörkgråa som blev aningen mörkare på fotot tycker jag mig se. Eller nja alla ser faktiskt aningen mörkare ut på fotot än vad de gör i verkligheten.

Visa signatur

Pimp my CM Quickfire TK | Pimp my Func KB-460 | Pimp my Dell AT102W | Pimp my Matias Tactile Pro | Pimp my CM Quickfire Rapid | Pimp my CM Novatouch

Permalänk
Medlem

Good news everyone! Topre förbereder RGB-brytare med variabel aktiveringspunkt https://www.youtube.com/watch?v=jgwR8Awx3MU

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av ficklampa:

Good news everyone! Topre förbereder RGB-brytare med variabel aktiveringspunkt https://www.youtube.com/watch?v=jgwR8Awx3MU

Jag tycker att det bara är en tillverkare i stort sett som har fått det hela rätt med bakgrundsbelysning på ett mekaniskt tangentbord om man nu vill ha det och det är Logitech med deras Romer-G brytare. Jag tycker inte om när hela bottenplattan lyses upp i en stor regnbåge det ser mycket mer sofistikerat och kvalitativt ut om bara tangenten lyser om du frågar mig.

För övrigt GG Topre som visar framfötterna med vad man kan göra hoppas fler upptäcker deras fantastiska brytare i framtiden

Visa signatur

Pimp my CM Quickfire TK | Pimp my Func KB-460 | Pimp my Dell AT102W | Pimp my Matias Tactile Pro | Pimp my CM Quickfire Rapid | Pimp my CM Novatouch

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Mitt näst bästa tangentbord som jag använder när jag inte kör med mitt Novatouch (som för tillfället är isärskruvat tills mitten på nästa vecka). Damped White Alps. Jag känner ingenting för några Cherrybrytare längre efter att jag har både Topre och Damped Alps. Jag tycker inte om Cherry längre jämfört med de två alternativen faktiskt. Inte ens MX Blue som jag tyckte var så trevligt förut.

Visa signatur

Pimp my CM Quickfire TK | Pimp my Func KB-460 | Pimp my Dell AT102W | Pimp my Matias Tactile Pro | Pimp my CM Quickfire Rapid | Pimp my CM Novatouch

Permalänk
Medlem
Skrivet av deeyay:

Jag tycker att det bara är en tillverkare i stort sett som har fått det hela rätt med bakgrundsbelysning på ett mekaniskt tangentbord om man nu vill ha det och det är Logitech med deras Romer-G brytare. Jag tycker inte om när hela bottenplattan lyses upp i en stor regnbåge det ser mycket mer sofistikerat och kvalitativt ut om bara tangenten lyser om du frågar mig.

För övrigt GG Topre som visar framfötterna med vad man kan göra hoppas fler upptäcker deras fantastiska brytare i framtiden

Har aldrig sett dem tror jag! Får googla lite helt enkelt.

Mjepp, bra att de försöker vara lite innovativa med nytt, återstår att se vad som händer.

Also: blanka tjocka PBT caps hos massdrop: https://www.massdrop.com/buy/blank-pbt-keycaps

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av ficklampa:

Mjepp, bra att de försöker vara lite innovativa med nytt, återstår att se vad som händer.

Det där med 256 aktiveringspunkter eller hur många det nu var på varje tangent låter ju speciellt intressant. Varje tangent blir ju i stort sett analog och nyttan för det kan sträckas till många områden.

Visa signatur

Pimp my CM Quickfire TK | Pimp my Func KB-460 | Pimp my Dell AT102W | Pimp my Matias Tactile Pro | Pimp my CM Quickfire Rapid | Pimp my CM Novatouch

Permalänk
Medlem
Skrivet av deeyay:

Det där med 256 aktiveringspunkter eller hur många det nu var på varje tangent låter ju speciellt intressant. Varje tangent blir ju i stort sett analog och nyttan för det kan sträckas till många områden.

Indeed, och de kan ju alltid släppa en "gamer edition" av det där bara wasd+pilar kör med aktiveringspunkter, för att hålla priset nere.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem
Skrivet av deeyay:

Jag tycker att det bara är en tillverkare i stort sett som har fått det hela rätt med bakgrundsbelysning på ett mekaniskt tangentbord om man nu vill ha det och det är Logitech med deras Romer-G brytare. Jag tycker inte om när hela bottenplattan lyses upp i en stor regnbåge det ser mycket mer sofistikerat och kvalitativt ut om bara tangenten lyser om du frågar mig.

Det fanns två företag på Computex nyligen som visade optiska brytare som är kompatibla med Cherry MX-tangenter. Det ena av dem: Adomax's "Flaretech"-brytare använder en slags analog avkänning ... och istället för en vanlig 3mm-lysdiod har den en ytmonterad lysdiod på kretskortet och en ljusledare. Denna ljusledare är omgiven av ogenomskinlig plast vilket gör att den inte lyser upp plattan under tangenterna.
Men tyvvär verkade det inte finnas något tangentbord på gång med den.. de var på mässan mest för att fiska efter företag som vill bygga tangentbord med brytaren.

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Sådär då har jag silence-moddat mitt Novatouch. Jag måste ju säga att det känns mycket mycket trevligare att skriva på när det inte skramlar om tangenterna. Mycket skönare upplevelse faktiskt det gör så att det känns ännu mjukare då ljudet faller bort mångt och mycket.

Sen kunde jag ju förstås inte låta bli att lacka om chassit heller medans jag hade isär det. Tyckte att det skulle passa bättre i vitt till de keycaps som jag tänker att använda till det. Denna gången tänkte jag till lite mer när jag lackade också. Jag ville ha lite textur på lackningen och det lyckades jag åstadkomma tillräckligt bra för att jag ska bli nöjd. Sprayade lite annorlunda avslutningsvis med både färgen och sedan klarlacken. Chassit skiftar lite i utseende beroende på hur ljuset ligger på det och från vilken vinkel man tittar på det. Denna effekt blev tack vare hur jag avslutade med klarlacken.

Visa signatur

Pimp my CM Quickfire TK | Pimp my Func KB-460 | Pimp my Dell AT102W | Pimp my Matias Tactile Pro | Pimp my CM Quickfire Rapid | Pimp my CM Novatouch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Findecanor:

Det fanns två företag på Computex nyligen som visade optiska brytare som är kompatibla med Cherry MX-tangenter. Det ena av dem: Adomax's "Flaretech"-brytare använder en slags analog avkänning ... och istället för en vanlig 3mm-lysdiod har den en ytmonterad lysdiod på kretskortet och en ljusledare. Denna ljusledare är omgiven av ogenomskinlig plast vilket gör att den inte lyser upp plattan under tangenterna.
Men tyvvär verkade det inte finnas något tangentbord på gång med den.. de var på mässan mest för att fiska efter företag som vill bygga tangentbord med brytaren.

Vore helt klart intressant att se lite andra brytare än Cherry MX och Alps/Mathias på marknaden. Så länge capsen är kompatibla förstås.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av deeyay:

Sådär då har jag silence-moddat mitt Novatouch. Jag måste ju säga att det känns mycket mycket trevligare att skriva på när det inte skramlar om tangenterna. Mycket skönare upplevelse faktiskt det gör så att det känns ännu mjukare då ljudet faller bort mångt och mycket.

Sen kunde jag ju förstås inte låta bli att lacka om chassit heller medans jag hade isär det. Tyckte att det skulle passa bättre i vitt till de keycaps som jag tänker att använda till det. Denna gången tänkte jag till lite mer när jag lackade också. Jag ville ha lite textur på lackningen och det lyckades jag åstadkomma tillräckligt bra för att jag ska bli nöjd. Sprayade lite annorlunda avslutningsvis med både färgen och sedan klarlacken. Chassit skiftar lite i utseende beroende på hur ljuset ligger på det och från vilken vinkel man tittar på det. Denna effekt blev tack vare hur jag avslutade med klarlacken.

http://i.imgur.com/Wg0teME.jpg

http://i.imgur.com/VrFKllZ.jpg

http://i.imgur.com/fk4n3ZE.jpg

Ser bra ut det där!

Hur gjorde du silence modden? Dental band modden eller gjorde du på något annat sätt?
Funderar på att göra det samma med mitt Novatouch när jag får några sekunder över en kväll.

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av huttala:

Ser bra ut det där!

Hur gjorde du silence modden? Dental band modden eller gjorde du på något annat sätt?
Funderar på att göra det samma med mitt Novatouch när jag får några sekunder över en kväll.

Tack! Jag gjorde precis enligt denna metod med soft landing pads köpta från Maxfps:

https://geekhack.org/index.php?topic=65853.0

https://geekhack.org/index.php?topic=65821.msg1540860#msg1540...

Strykningen gick relativt fort körde 24 pads åt gången emellan sånt papper man lägger på pärlplattor när man stryker dem. Det som tog längst tid var ju att applicera padsen sen på varje steam men man fick in snittsen efter en liten stund och det var inte svårt bara lite småpill. Men det blev så himla tyst och skönt efteråt. Hjärnan luras på något sätt att det blir ännu mjukare att skriva på det då man inte får det där hårda skramlandet när man skriver.

Visa signatur

Pimp my CM Quickfire TK | Pimp my Func KB-460 | Pimp my Dell AT102W | Pimp my Matias Tactile Pro | Pimp my CM Quickfire Rapid | Pimp my CM Novatouch

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av deeyay:

Tack! Jag gjorde precis enligt denna metod med soft landing pads köpta från Maxfps:

https://geekhack.org/index.php?topic=65853.0

https://geekhack.org/index.php?topic=65821.msg1540860#msg1540...

Strykningen gick relativt fort körde 24 pads åt gången emellan sånt papper man lägger på pärlplattor när man stryker dem. Det som tog längst tid var ju att applicera padsen sen på varje steam men man fick in snittsen efter en liten stund och det var inte svårt bara lite småpill. Men det blev så himla tyst och skönt efteråt. Hjärnan luras på något sätt att det blir ännu mjukare att skriva på det då man inte får det där hårda skramlandet när man skriver.

Haha, tanken att använda sånna där har slagit mig.. Men såg direkt att dom är för tjocka. Smart att köra strykbrädan på dom. Då blir de nästan exakt som padsen som sitter i ett Type-S tangentbord.

Tack för infon, blir att testa det där när man får tid över