2 st skärmar för porträtt läge

Permalänk
Avstängd

2 st skärmar för porträtt läge

Hej hopp,
har en 27" acer XB270H, vill ha två skärmar bredvid i porträtt.
Vilken tum ska dessa skärmar vara i så fall? och vart kan man få tag i 2 billiga skärmar, dem ska bara vara till för att surfa på
Dem ska gå kant i kant med min 27" va tanken.
Data setupen ser ni sign.

Visa signatur

Mobo:ASRock X99M Killer mATX Gaming Processor:Intel i7 5820K@ 4.0Ghz + corsair Hydro H110. Ram:Corsair 16GB (4x4GB) DDR4 2666MHz CL15 VENGEANCE. SSD x2 Raid 0:Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB. GPU:ASUS GeForce GTX 980 HDMI 3xDP 4GB . Nätdel:EVGA Supernova G2 750W, 80+ Gold, Modulär. Chassi:Corsair Carbide Air 240 Vit.

Permalänk
Medlem

15 tum verkar passa bäst

Permalänk
Medlem

Vill du alltså ha två till skärmar? Är väl bara att kolla på Komplett tex. och se vad som är billigt om du ska ha till att surfa?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thewild:

ingen som kan hjälpa mig?

Sist jag kollade så var datorskärmar oftast 16:10, vilket resulterar i att en 17" passar in bättre än en 15"

Skrivet av Siken:

15 tum verkar passa bäst

Visa signatur

Linux: because a PC is a terrible thing to waste.

Permalänk
Avstängd

Oj me svar, tack alla, jag tänkte att när dem äär i porträtt läge går kant i kant med min nuvarande 27" så de ser jämt ut om ni hajar?Som detta

Visa signatur

Mobo:ASRock X99M Killer mATX Gaming Processor:Intel i7 5820K@ 4.0Ghz + corsair Hydro H110. Ram:Corsair 16GB (4x4GB) DDR4 2666MHz CL15 VENGEANCE. SSD x2 Raid 0:Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB. GPU:ASUS GeForce GTX 980 HDMI 3xDP 4GB . Nätdel:EVGA Supernova G2 750W, 80+ Gold, Modulär. Chassi:Corsair Carbide Air 240 Vit.

Permalänk
Medlem

Din skärm ska ju vara 38,1 cm hög (jag räknar inte fot) så vilken skärm som helst som är 38,1 cm lång bör ju funka, vilket mest troligen blir en 17 tums skärm, men det finns ju en stor risk att det kommer se väldigt knasigt ut

typ http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=2591171

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad.*

Citat:

§ 4 Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

http://www.sweclockers.com/forum/regler

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Exeo:

Din skärm ska ju vara 38,1 cm hög (jag räknar inte fot) så vilken skärm som helst som är 38,1 cm lång bör ju funka, vilket mest troligen blir en 17 tums skärm, men det finns ju en stor risk att det kommer se väldigt knasigt ut

typ http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=2591171

tack för svaret, men blir nog snyggare med en widescreen i porträtt

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@Thewild:

Då kommer det inte gå jämnt, utan dem 2 på sidorna kommer sticka ut över och under en bit på skärmen i mitten, så vitt jag vet

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Exeo:

@Thewild:

Då kommer det inte gå jämnt, utan dem 2 på sidorna kommer sticka ut över och under en bit på skärmen i mitten, så vitt jag vet

okej får klura lite på de tack för sina svar

Visa signatur