Permalänk

Skärm från bärbar ?

Tjenna jag har en skärm från en bärbar texas instruments som heter TI486SLC/25 megahertz och jag undrar om man på nå vis kan koppla in den på en vanlig dator och ha som display av någon slag ?

Här kommer lite bilder på den.

Strömkontakten

Baksidan

Detta är själva vga kontakten

Framsidan

Visa signatur

:: AMD ATHLON64 3200+ S.754 :: MSI K8N NEO PLATINUM :: 1024MB DDR400 :: LEADTEK FX5600 :: 1.0 TB HDD :: ASETEK WATERCHILL :: LIAN LI PC6070 :: HERCULES 19" TFT :: COSSONIC 5.1 HS :: XENIX BLACK TBORD ::

Permalänk
Medlem

vet du vad? jag tror att det är första gången nån frågar denna fråga på detta forum.
Så jag tror att du inte skulle få nån hjälp av att söka lite i forumet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av badboy
vet du vad? jag tror att det är första gången nån frågar denna fråga på detta forum.
Så jag tror att du inte skulle få nån hjälp av att söka lite i forumet

Den satt där den skulle...

Visa signatur

"Måste bara skriva av mig lite"

vemfan har dödat size-taggen?? och varför?

Permalänk
Medlem

nån sa förut att man skulle kunna koppla in på nått gammalt pci grafik kort på nån gammal kontakt som såg ut exact som din om det var till någon hjälp

Visa signatur

Amd 64 3500+ Geforce4 ti4800SE 128mb, 1024mb ram 120gb hårddisk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peppo
nån sa förut att man skulle kunna koppla in på nått gammalt pci grafik kort på nån gammal kontakt som såg ut exact som din om det var till någon hjälp

*rotar i högen med gamla saker* kan nog stämma, jag har ett gammalt Hercules 128/Video här och det har en kontakt med 13*2 pins.

Permalänk

Fick fram detta på GOOGLE

Size: 9.4"
Manufacturer: Sharp
Part Number: LM64N675
TFT: DSTN

Jag mailade killen som har sidan där jag hittar informationen, hoppas man kan få tag på ett koplingsschema eller nå, hade varit fräckt att få den att funka.

Visa signatur

:: AMD ATHLON64 3200+ S.754 :: MSI K8N NEO PLATINUM :: 1024MB DDR400 :: LEADTEK FX5600 :: 1.0 TB HDD :: ASETEK WATERCHILL :: LIAN LI PC6070 :: HERCULES 19" TFT :: COSSONIC 5.1 HS :: XENIX BLACK TBORD ::

Permalänk
Medlem

jag har också en sån där fin skärm.. hur gör man med strömmen till skärmen??