Permalänk
Medlem

Riktigt stiligt! Har själv samma högtalarsystem, fungerar riktigt bra

Permalänk
Skrivet av Zinixy:

Riktigt stiligt! Har själv samma högtalarsystem, fungerar riktigt bra

Kul att höra

Tack alla som röstat upp vårt vardagsrum på Swecs förstasida! Det trodde jag aldrig ^^

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk

Snyggt, men vart är maccen?

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem

Snyggt!

Visa signatur

Intel Core i7-4770K 4,6 ghz, Gigabyte GTX 690 4gb, Corsair Dominator Platinum 1866MHz 16GB, ASUS TUF SABERTOOTH Z87, LG 29EA93 IPS 29", Fractal DesignDefine R2, G15 tb, Logitech G700 mus.
Nexus 4,5,7 & 9
BF30, klanen för dig över 30, och som gillar teamplay!

Permalänk
Skrivet av Itchy Trojan:

Snyggt, men vart är maccen?

Aldrig att det kommer in en mac här! Tjejen har en ipod touch och det får fan räcka. Man kan ha vitt ändå

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem

Snyggt, Bra bilder ochså! klar 5a

Permalänk
Avstängd

måste du färga om den till svart igen när den svarta perioden kommer?

Permalänk
Medlem

Snyggt men enligt mig är det förbjudet att ha synliga sladdar.

Visa signatur

Regn är snö på sommarn.

Permalänk
Skrivet av zzcool:

måste du färga om den till svart igen när den svarta perioden kommer?

Haha, vi får se men tror den vita perioden stannar tillräckligt länge för att jag ska ha råd att köpa riktigt ljud när det blir färgskifte nästa gång ^^

Skrivet av sgtspiff:

Snyggt men enligt mig är det förbjudet att ha synliga sladdar.

Vilka sladdar syftar du på? De som hänger bakom tvn är åtgärdade nu även de till vänster om prodigyt.

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem

Riktigt tjusigt med vitt! Klar 4:a!

Visa signatur

| ASUS Maximumus V Formula, Intel i7-3770K @ 4.6GHz, Corsair vengance 16Gb @ 1600, ASUS nVidia GTX 970, Samsung EVO 840 256GB SSD, Fractal Design R3 Vitt, Logitech G502 Proteus Core, Ducky YYY | - 10251 Firestrike 3DMark

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tinardirith:

Vilka sladdar syftar du på? De som hänger bakom tvn är åtgärdade nu även de till vänster om prodigyt.

Då är det ju klart

Visa signatur

Regn är snö på sommarn.

Permalänk

Snyggt jag är imponerad!

Visa signatur

Specs:Prolle - Intel i5 2500k @4.0ghz, Mobo - Gigabyte z68 ud3p, Ram - 8gb ddr3, Nätagg - Fractal design newton r2 1000w, Graffe - Gtx670 2gb

Permalänk
Medlem

Jäkligt fräscht! En fråga bara , då jag har en likadan tv. Tycker inte du att musen släpar efter en hel del?

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk

Upp med TVn på väggen! Annars snyggt

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Skrivet av Sewerin:

Jäkligt fräscht! En fråga bara , då jag har en likadan tv. Tycker inte du att musen släpar efter en hel del?

Fan va kul! Har inte sett mycket om den, finns inte så många reviews och så.. Jag är väldigt nöjd med den iaf, och nej jag märker inte av några konstigheter med musen. Är det mycket? Du har ingen bildförbättring påslagen som pajar?

Skrivet av Gunvald Larsson:

Upp med TVn på väggen! Annars snyggt

Najnaj! Föredrar att inte ha den fastskruvad Tack!

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk

Tänkte fråga ifall fästena skulle passa till Z-5500 sateliterna? Tyckte lådan blev sjukt bra

Permalänk
Skrivet av VivaLeFrance:

Tänkte fråga ifall fästena skulle passa till Z-5500 sateliterna? Tyckte lådan blev sjukt bra

Till satelliterna i Z-5500 behöver du väl inte ens några fästen? Har inte haft något sånt själv men har för mig att man kunde vända på "foten" de har och använda den som fäste

Google:

Vet inte vad det är för gänga i hålet på de satelliterna om man tar bort fötterna, men det borde vara samma. Annars är det bara att leta på en skruv som passar hålet i dina satelliter. Principen på fästena fungerar garanterat iaf Ifall du vill kunna vinkla mer fritt än vad man verkar kunna göra med de medföljande fötterna.

Fästet som använts här ser ut att vara samma som jag har fast svart:

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tinardirith:

Hmm, jo det kanske jag har. Får kolla, det är inte ofta jag använder den som skärm längre just pga det. :/

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk
Skrivet av Sewerin:

Hmm, jo det kanske jag har. Får kolla, det är inte ofta jag använder den som skärm längre just pga det. :/

Kolla alla bildinställningar under Tv-inställningar -> Bild -> PixelPlusHD . Till exempel att de som har nåt med dynamiskt att göra samt HD Natural Motion är avstängt. Under Tv-inställningar -> Bild -> Datorläge ska det stå Till också. Då tror jag att alla utjämningeffekter automatiskt är avstängda och input-lag ska minimeras. Se till att du har din bildingång/Source för datorn vald när du gör detta eftersom alla inställningar är egna för varje "Source".

Har du kopplat med hdmi eller annat sätt?

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem

"akta h8ters" det enda du gjorde var att färga en baslåda. inte värt mycket poäng i min bok. Sen att du får 5 av 5 av alla är för att du har en nikon kamera som kostar 1500? och kan photoshoppa lite. inte värt 5 av 5 på en datorrelaterad hemsida där överklockning samt datorkomponenter är i fråga. "h8ters pile on... idc.."

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Skrivet av Mordrana:

"akta h8ters" det enda du gjorde var att färga en baslåda. inte värt mycket poäng i min bok. Sen att du får 5 av 5 av alla är för att du har en nikon kamera som kostar 1500? och kan photoshoppa lite. inte värt 5 av 5 på en datorrelaterad hemsida där överklockning samt datorkomponenter är i fråga. "h8ters pile on... idc.."

Det här är ett galleri, ingen projekttråd. Även om jag visade vissa steg så är det resultatet och helheten som spelar roll här. Bara och bara, jo jo det vet jag, men jag la ju inte ut bilder på bara den. Galleriet heter inte "En vit baslåda och inget mer". Eftersom folk har röstat ganska bra så var det väl intressant för dom iaf. Vad jag sett så är det ganska vanligt att folk visar upp sina datorhörnor här och här visar jag min, eftersom jag inte har någon sunkhörna till det längre. Är väl bara att hålla dig till din hörna av forumet om du inte har några intressen här. På vilket sätt är inte datorhögtalare relevant på ett forum för datorer m.m.? Swec har t.o.m. en nyhet om dom.

OfT: Min flickväns kamera kostar varken 1500 eller 15000 om du nu skrev fel på en nolla. Och jag kunde lika gärna ha använt min D80 istället som inte är värd mer än nån tusenlapp, hade blivit liknande bilder ändå. Ät en kaka

Edit: Antar att det är mer uppskattat att någon tar kort på sitt Titan (som alla ändå redan vet hur de ser ut) med en brusig mobilkamera och lägger upp?

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem

Vill också ha mer vitt i mitt vardagsrum! Riktigt snyggt med en vit TV också

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Skrivet av Pantsoff:

Vill också ha mer vitt i mitt vardagsrum! Riktigt snyggt med en vit TV också

Den är faktiskt silver/alu-färgad men speglar så mycket vitt från rummet att den nästan ser vit ut ^^

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tinardirith:

Den är faktiskt silver/alu-färgad men speglar så mycket vitt från rummet att den nästan ser vit ut ^^

Haha jaha, eller så beror det på att jag är färgblind

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Medlem

Du, din tavla hänger snett...

För övrigt, mycket stilrent! 5/5

Permalänk
Skrivet av careau:

Du, din tavla hänger snett...

För övrigt, mycket stilrent! 5/5

Whaaat, det är nog bara en perspektivförvridning av vidvinkelobjektivet Men tack!

Har hänt en del sen nån kommenterade här senast. Nu sitter det Ikeas Dioder (RGB LED-lister) bakom tvn och en tavellist ligger här som ska upp istället för Marilyn-tavlan i morgon. + lite annat mys-lys Får se om jag uppdaterar med lite mer bilder snart.

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tinardirith:

Whaaat, det är nog bara en perspektivförvridning av vidvinkelobjektivet Men tack!

Har hänt en del sen nån kommenterade här senast. Nu sitter det Ikeas Dioder (RGB LED-lister) bakom tvn och en tavellist ligger här som ska upp istället för Marilyn-tavlan i morgon. + lite annat mys-lys Får se om jag uppdaterar med lite mer bilder snart.

Fränt!

Permalänk
Medlem

Slipa golvet och färga det svart eller vitolja..
Inget du kan göra själv då man måste vara noga som fan

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk
Medlem

Snyggt, stilrent, bra bilder 5/5

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte GA-AX370-Gaming 5 | Radeon RX 5700 | Corsair 16GB@2933Mhz | Crucial M500 240GB | EVGA GQ 1000W | Silverstone RV05

Citera för svar.

Permalänk
Skrivet av Rawet:

Slipa golvet och färga det svart eller vitolja..
Inget du kan göra själv då man måste vara noga som fan

Hehe, ja sambon vill gärna lägga om med helt nytt golv men ekonomin säger nej atm

Skrivet av nicke505:

Snyggt, stilrent, bra bilder 5/5

Tackar!

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM