Diablo II LoD Ladder reset IDAG

Permalänk
Medlem

Diablo II LoD Ladder reset IDAG

Som sagt, Diablo II LoD ladder reset idag, någon som spelar fortfarande?

Själv tänkte jag dra igång denna laddern o spela lite för skojs skull.

Källa: http://classic.battle.net/diablo2exp/

Permalänk
Medlem

Din elaking!

Nu blev man ju sugen...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ashzala:

Din elaking!

Nu blev man ju sugen...

nice nice , jag kommer ihåg förra resetten , jag och två andra showade på som vanligt, 3 sorcar ^^

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ashzala:

Din elaking!

Nu blev man ju sugen...

Det e ju bara köpa 99 kr kostar det, fett värt för lite nostalgi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ziggy_:

nice nice , jag kommer ihåg förra resetten , jag och två andra showade på som vanligt, 3 sorcar ^^

man börjar ju såklart med blizz sorc, mfar ihop till en enigma, lvlar hammerdin, mfar ihop till en smiter sen äre bara nöta !

Permalänk
Medlem

Nu kliar det riktigt mycket i fingrarna, måste leta upp mina skivor tror jag!

Permalänk
Medlem

Fyfan.

Loggade in på mitt gamla konto bara för att upptäcka att förmodligen under vinterns gång har jag förlorat allt.

Perfekt Last Wish i non-ladder, flera Griefs, Exiles etc... 40-talet hrs och säkert runt 15st torches om man nu räknar alla mulegubbar med mera. Allt. Till och med min hammerdin sen classic Diablo 2. Helvete.

Kanske skulle ha loggat in vid midsommar då jag faktiskt tänkte på det...

PS: Allt var legit, dvs inget d2jsp eller trams.

Permalänk
Avstängd

Slå detta då: Perfekt annihilus i laddern några år sedan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av oouhdawg:

Slå detta då: Perfekt annihilus i laddern några år sedan!

Det ska jag försöka denna laddern

Permalänk
Medlem

Yes! Blir gibb på hög nivå!

Permalänk
Medlem

Om det är många som tänkt spela kan man ju alltid dra ihop gäng o skapa daiblo runs etc

Permalänk
Medlem

Har taggat inför denna resetten i 2 veckor nu:) ska bli kul att börja lira imån!

Visa signatur

Desktop:| Corsair Crystal 280x | 2700 @ 4GHz | Corsair H100i PRO RGB |MSI B450M Mortar | Corsair Vengeance RGB PRO 16GB |Samsung 850 500GB & 860 1TB | Gigabyte 2080 Ti Gaming OC | Corsair RM850xV2 |
( För att garanterat svar skicka PM)

Permalänk
Medlem

Kanske blir att hoppa på också.

Hur mycket har ändrats sen... lite efter nycklarna blev introducerade?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zebzer:

Det e ju bara köpa 99 kr kostar det, fett värt för lite nostalgi

Haha, det är inte kostnaden, om det nu hade behövts. Äger naturligtivs Diablo 2 och LOD. Det är tiden :).

Permalänk
Medlem

Kan bara hålla med om att det är tidskrävande att leta efter bra items osv:P Men det är kul.

Visa signatur

Desktop:| Corsair Crystal 280x | 2700 @ 4GHz | Corsair H100i PRO RGB |MSI B450M Mortar | Corsair Vengeance RGB PRO 16GB |Samsung 850 500GB & 860 1TB | Gigabyte 2080 Ti Gaming OC | Corsair RM850xV2 |
( För att garanterat svar skicka PM)

Permalänk
Medlem
Skrivet av GreddarN:

Kan bara hålla med om att det är tidskrävande att leta efter bra items osv:P Men det är kul.

Men inte lika tidskrävande som diablo 3 tack o lov

Permalänk
Medlem

Har spelat sakta men säkert upp till level 60 nightmare baal, om någon vill börja så kan jag boosta

Permalänk
Medlem

Fungerar det med Win8? Är max upplösning fortfarande 800x600?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

Ja det funkar i Windows 8, men tyvärr är upplösningen fortfarande 800x600

Visa signatur

Dator: i5 7600k@5ghz | EVGA 1060 | 16gb Corsair 2666mhz | MSI Z270-A
Laptop: Lenovo Thinkpad T430s | i7-3520M | 8 GB &&
Laptop 2: HP Probook 6470B | Intel i5-3210M | 8 GB
Mobil: iPhone 7 128gb | Konsoler: XboxOne | PS4 | Wii

Permalänk
Medlem

Neeejjjj
Nu blev jag sugen haha.

Skall se om jag har tid igen

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Door:

Neeejjjj
Nu blev jag sugen haha.

Skall se om jag har tid igen

Om du har tiden så kan jag köra en boost på tisdag upp till hell adda Zebzerr

Permalänk

Rollade Eni Dusk 770, och Eni Mp 773 idag

Permalänk

Jag spelade lite med brorsan för ett tag sen, vet inte om jag orkar hoppa på't igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thyrix:

Fyfan.

Loggade in på mitt gamla konto bara för att upptäcka att förmodligen under vinterns gång har jag förlorat allt.

Perfekt Last Wish i non-ladder, flera Griefs, Exiles etc... 40-talet hrs och säkert runt 15st torches om man nu räknar alla mulegubbar med mera. Allt. Till och med min hammerdin sen classic Diablo 2. Helvete.

Kanske skulle ha loggat in vid midsommar då jag faktiskt tänkte på det...

PS: Allt var legit, dvs inget d2jsp eller trams.

Tråkigt att förlora saker, men samtidigt har jag aldrig förstått charmen med att spela non ladder.

Permalänk
Medlem

Började också spela idag! Men det finns ju knappt någon normal games på eu servrarna! Var spelar ni? Vad har ni för acc namn så addar jag på friends!