Xbox One till Sverige först hösten 2014

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zotamedu:

Sen tycker jag det är lite tråkigt att Sweclockers forum har bestämt sig för att Xbox är sämst enbart för att de har klenare hårdvara. Därmed missar alla det som är långt mycket viktigare för en konsol, nämligen funktionalitet och spelutbud.

Det är inte enbart hårdvaran som gör att många här föredrar PS4. Det är tex priset, storleken, designen, funktionerna, inställning till drm med mera.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av twk:

Det är inte enbart hårdvaran som gör att många här föredrar PS4. Det är tex priset, storleken, designen, funktionerna, inställning till drm med mera.

Skickades från m.sweclockers.com

Men detta är också en smak sak eller hur? Jag tycker alla ENORMA töntar som måste argumentera varför dom väljer någon av konsolerna kan göra det för dom själva.

Köp den konsolen du vill ha, PUNKT!

Sen är det ett rykte, låt oss vänta på en officiellt uttalande av MS. Om detta stämmer så kmr jag importera igen dock..

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är märkligt om det blir så illa som det kan bli. Varför skulle det ta längre tid att röstoptimera för de nordiska språken? Sätter de amerikaner på att lära sig danska, finska, färöiska, isländska norska och svenska? Jag menar. Röstoptimering till olika språk borde kunna ske parallellt och därför också bli färdigt samtidigt. Eller?

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk
Medlem

Ja, det låter ju som att Norden kommer att bli en homogen spelmarknad när det gäller konsollspel i framtiden. Jag ser det bara positivt. Onlinespel på ps4 kommer vara befolkat med mycket Svenskar, så man lär inte ha problem med att hitta vänner att spela med

Visa signatur

GPU: RTX 3060 Ti || MB: ASUS TUF A520M-PLUS WIFI || CPU: Ryzen 5 5600X 4,6Ghz ---> Cooler Master Hyper 212 Black Edition || RAM: Kingston FURY Beast DDR4 3200MHz 32GB || Chassi: Svive Halo S650 || PSU: Corsair TX650M 650W || OS: Win11 || SSD: Kingston A2000 1TB NVMe M.2 SSD || Mus: Logitech PRO X SUPERLIGHT || Tangentbord: Razer Huntsman Mini || Musmatta: Steelseries QcK+ || Monitor: MSI 27" Optix 165hz

Permalänk
Skrivet av kelthar:

THB, detta är ju skitsamma för mig. Tänkte köpa XB1 om någon, PS4 känns så förlegad funktionsmässigt, den har bara bättre hårdvara.

Ser detta påstående om och om igen på många olika forum, men har aldrig fått något svar.
Vilka andra funktioner förutom att x1 har HDMI-IN är det som gör PS4an så "förlegad" funktionsmässigt?

Inte för att jag förväntar mig något svar, men man kan ju alltid hoppas på ett.

Visa signatur

Delat konto.

DrAg00nEn - #MultiplatformGamer
4thePlayers - #PlayStationGamer

Permalänk

trökigt kanske blir import då. Xbox är bästa konsolen för mig eftersom den fokuserar så mkt på multimedia medans ps4 är ju bara kraft gameing men vrf skulle jag behöva det när jag har min dator som är 3ggr så bra.... å
Konsoler suck...

Permalänk
Skrivet av DrAg00nEn-4thePlayers:

Ser detta påstående om och om igen på många olika forum, men har aldrig fått något svar.
Vilka andra funktioner förutom att x1 har HDMI-IN är det som gör PS4an så "förlegad" funktionsmässigt?

Inte för att jag förväntar mig något svar, men man kan ju alltid hoppas på ett.

för mig är det att allt ps4an gör kan jag göra bättre på pc, medans xbox faktiskt är mer än en spelmaskin.
Men jag har aldrig varit mkt för konsoler ändå har jag 360 och ps3.

Permalänk
Medlem

Bra, lagom till NHL 15 alltså.

Visa signatur

Stationär: i7 870 - H55M USB3 - 8GB RAM - GEFORCE GTX 1050 Ti - 512GB SSD - 1TB HDD
Laptop: Gigabyte P34G v2 - i7 4710HQ - 8GB RAM - HD 4600/GTX 860M - 128GB mSATA SSD - 1TB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av 92_slayer:

för mig är det att allt ps4an gör kan jag göra bättre på pc, medans xbox faktiskt är mer än en spelmaskin.
Men jag har aldrig varit mkt för konsoler ändå har jag 360 och ps3.

Så du menar att det du gör på en X1 kan du inte göra bättre på en dator?

Permalänk
Medlem
Skrivet av 92_slayer:

för mig är det att allt ps4an gör kan jag göra bättre på pc, medans xbox faktiskt är mer än en spelmaskin.
Men jag har aldrig varit mkt för konsoler ändå har jag 360 och ps3.

X1 vill göra mer än den kan.

UI är hopplöst att navigera med kontroll, det är gjort för Kinect. Som funkar ibland.

Multitasking till vilket syfte? Kolla på film och spela samtidigt?

Den brinner upp om man ställer den vertikalt eller med mindre än typ 30 cm fritt utrymme ovanför.

Lägre prestanda än PS4 men dubbelt så stor, och dessutom med en nätadapter (med fläkt i!).

Handkontrollen är en hygienfara med sina räfflade analoga spakar (som är för lätt fjädrade), och LB/RB/D-pad klickar rätt högt.

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Phanteks P400S | TUF 750W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk

Detta visar bara hur mycket Microsoft bryr sig om Norden många funktioner lär inte finnas för oss här till denna lådan.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Skrivet av 92_slayer:

för mig är det att allt ps4an gör kan jag göra bättre på pc, medans xbox faktiskt är mer än en spelmaskin.
Men jag har aldrig varit mkt för konsoler ändå har jag 360 och ps3.

Come again?
Vad är det med x1 som gör den till mer än en spelmaskin än ps4an? Vilka funktioner?
Och vad är det du anser xbox gör bättre än PC, som inte ps4an gör?

Visa signatur

Delat konto.

DrAg00nEn - #MultiplatformGamer
4thePlayers - #PlayStationGamer

Permalänk
Entusiast
Skrivet av twk:

Det är inte enbart hårdvaran som gör att många här föredrar PS4. Det är tex priset, storleken, designen, funktionerna, inställning till drm med mera.

Skickades från m.sweclockers.com

Och ändå är hälften av inläggen i alla trådar om konsolerna fokuserade på att de är klenare. Sen är det intressant att funktionerna nämns eftersom de som faktiskt lekt mycket med båda verkar föredra Xbox om man just tittar på funktionerna.

Men men, det generella rådet verkar vara att inte köpa någon av dem innan det finns lite fler spel.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem

Jag har både ps4 o Xbox1....o jag kan säga att Xbox1 är mycke roligare o spela på o plus bättre spel.
Jag klarade av Killzone på ps4..spelet va jävligt snyggt men så otroligt dåligt att jag ångrar att jag ens köppte den :-S
O inför nästa år så ser Xbox one spel mycke bättre än vad de gör på ps4
Med titanfall o halo...Sony har inget o komma med tyvärr..
Jag gillade inte ps3 på grund av att jag fick ont i händerna efter en timmes spelande...o där kan jag säga till alla som kännt så...är att den nya ps4 dosan är 10000 gånger bättre o skönnare än den till ps 3 :-D:-D:-D:-D

Man läser att några skriver om vem som van förra generationen!!!
O det gjorde xbox360...dom tjänade mest pengar på konsollen...o sen spelen! Dom flesta multi titlar va faktist bättre o stabilare på xbox 360 än ps3 visst..ps3 sålde mer..men vad spelar det för roll om dom inte tjänade nåt på den,??? O dom flesta storspelen sålde mer till xbox 360 än ps 3 så enligt mina tankar så van Xbox 360 o den hade Enligt mig mycke bättre o roligare spel än ps3...halo...gears, wicher 2...forza...
Visst ps3 hade en del spel den me...men jag gillade aldrig uncharted serien...killzone 2 va grymm me o the last of us...men inte mycke mer

Mellan ps4 o Xbox1 så lockar Halo...titanfall..mer än vad uncharted 4 o the order gör
Men smaken är som baken
En del lär reagera...men jag förstår inte storheten med uncharted serien?? Jag har spelat..2,3 men efter nån timme så tröttnade jag ordentlig :-S tycker verkligen Noughty dog borde schansa på nåt helt nytt spel...istället för o göra ett indiana jones spel om o om igen...o då räcker inte the last of us...det är typ samma miöjöer som i uncharted...huvudkaraktären nästan kopia...o man har stoppat i zombies...ge oss nåt nytt !!!!!!

Visa signatur

I7-3930K/ 16 g 1600 mhz/ ASUS RAMPAGE IV BLACK ED/2x 780 ti SLI/ XFX Proseries Black Edition 1250W PSU/ SAMSUNG SSD 840 EVO 1TB/
Jag spelar på en Panasonic vt65 :-)
Konsol / xboz1 ( forza5,ryse,Cod )
Ps4 ( Bf 4,Fifa 14, Ac Black flag, Killzone)

Permalänk

Vem bryr sig om microsoft och deras skräp? Inte värt vår dyrbara tid

Permalänk
Medlem
Skrivet av jetblack:

Den är redan nu utdaterad i fråga om hårdvara, hur kommer det inte vara till nästa höst? Microsoft har helt tappat det.

that made no sens, det är inte direkt så att ps4 kommer byta komponenter. spelar ingen roll om du köper den nu eller då ang hårdvaran som argument.

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk

Jag fattar inte varför folk ska vara så giriga efter en konsol just precis NU.

Microsoft och Sony har både hårdvarufel och mjukvarufel att ta tag i as we speak.
Det har varit ett x antal olika fel hos båda och det finns säkert ännu fler som kommer dyka upp med tiden med tanke på att båda konsollerna än så länge bara är barnet.

Läste någonstans att Sony hade hårddiskproblem på över .4% av de första 1 miljon tillverkade. Dvs att det finns över 4000 konsoller världen över med bara det problemet.

*edit* .4% *edit*

Visst, jag skulle vilja ha ett PS4 NU.. Men är det värt att få hem en defekt konsol, skicka tillbaka den och i alla fall behöva vänta på ny tills det kommer en ny leverans? Vilket just nu ser ut att bli någon gång i mars hos alla återförsäljare.

Men visst, vill ni kasta ut 4.000kr och riskera att ni får en defekt konsol som kanske inte ens är hel så är det ju helt upp till er.
Jag förstår i alla fall inte varför man skulle vilja ta den risken. Speciellt inte när det skulle innebära att man ligger ute med 4.000kr i 3 mån och inte får ett smack för det.

Har ni tänkt på det?

Visa signatur

Dator: Intel Core i7-6700K | MSI 2060 Gaming Z | ASUS Z170-P | HyperX 16GB | Samsung 860 EVO 1TB | Corsair 750w | Corsair H60
Skärm: ASUS 25" VG258QR
Mus/Tangentbord/Hörlurar: Razer Deathadder Elite | QPAD K-70 | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gottson:

Jag undrar lite hur resonemanget går här. Borde inte vara ganska negativt att vara en av få med XBONE i Sverige med tanke på exempelvis spelutbud och så vidare?

Allt går att köpa direkt på boxen, och om inte så tar det inte många dar att importera.

Visa signatur

R7 7800X3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
Medlem

Efter ha sett den i action så var jag faktiskt mer sugen på den sådan än en PS4 men ett års väntetid? Jösses.

Permalänk
Skrivet av haxxelhoff:

Jag fattar inte varför folk ska vara så giriga efter en konsol just precis NU.

Microsoft och Sony har både hårdvarufel och mjukvarufel att ta tag i as we speak.
Det har varit ett x antal olika fel hos båda och det finns säkert ännu fler som kommer dyka upp med tiden med tanke på att båda konsollerna än så länge bara är barnet.

Läste någonstans att Sony hade hårddiskproblem på över 4% av de första 1 miljon tillverkade. Dvs att det finns över 40.000 konsoller världen över med bara det problemet.

Visst, jag skulle vilja ha ett PS4 NU.. Men är det värt att få hem en defekt konsol, skicka tillbaka den och i alla fall behöva vänta på ny tills det kommer en ny leverans? Vilket just nu ser ut att bli någon gång i mars hos alla återförsäljare.

Men visst, vill ni kasta ut 4.000kr och riskera att ni får en defekt konsol som kanske inte ens är hel så är det ju helt upp till er.
Jag förstår i alla fall inte varför man skulle vilja ta den risken. Speciellt inte när det skulle innebära att man ligger ute med 4.000kr i 3 mån och inte får ett smack för det.

Har ni tänkt på det?

nä fel marginalen låg på 1% sist jag kollade

Permalänk
Medlem
Skrivet av haxxelhoff:

Jag fattar inte varför folk ska vara så giriga efter en konsol just precis NU.

Microsoft och Sony har både hårdvarufel och mjukvarufel att ta tag i as we speak.
Det har varit ett x antal olika fel hos båda och det finns säkert ännu fler som kommer dyka upp med tiden med tanke på att båda konsollerna än så länge bara är barnet.

Läste någonstans att Sony hade hårddiskproblem på över 4% av de första 1 miljon tillverkade. Dvs att det finns över 40.000 konsoller världen över med bara det problemet.

Visst, jag skulle vilja ha ett PS4 NU.. Men är det värt att få hem en defekt konsol, skicka tillbaka den och i alla fall behöva vänta på ny tills det kommer en ny leverans? Vilket just nu ser ut att bli någon gång i mars hos alla återförsäljare.

Men visst, vill ni kasta ut 4.000kr och riskera att ni får en defekt konsol som kanske inte ens är hel så är det ju helt upp till er.
Jag förstår i alla fall inte varför man skulle vilja ta den risken. Speciellt inte när det skulle innebära att man ligger ute med 4.000kr i 3 mån och inte får ett smack för det.

Har ni tänkt på det?

Enligt det man kan läsa på nätet rör det sig om mindre än 1%. dvs en på 100.

Så alternativ 1:
Du köper en konsol nu som funkar i 99 fall av gundra. Rätt bra odds. Om den inte funkar får du prio ett i batch 2 och får en ny konsol då.
Alternativ 2:
Du väntar och i bästa fall kan du köpa batch 2. Troligtvis inte då det är fullbokat. Su får med andra ord vänta längre även om du var en av de där 100.

Min PS4 funkar fint och jag ångrar inte mitt köp. Jag var en av de 99.
Dessutom verkar ingen i swe fått problem än? Inte läst om det i alla fall. Vår lansering var ju en vecka senare. Batch 2?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Silverstone FT-02 Silver | Seasonic Platinum 1200W | Ryzen 9 5900X | MSI X570 Tomahawk | G.Skill Trident Z Neo RGB 32GB @ 3600/16/16/16/36 | ASUS TUF 3080 OC V2 | 1TB SSD WD SN850 | Noctua NH-D14 | Win 11 Professional | QPad MK-95 Pro | Logitech G903 | Acer X34P | Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic A1 | QPad QH-1339 | Beyerdynamic T1 | Fanatec CSWv2 + CSP | Thrustmaster Warthog | MFG Crosswind v3 | Xbox 360 | Xbox One | PS3 | PS4 | PS VITA | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Herredjävlar, det var en försening som hette duga det. Vore intressant att få veta den verkliga anledningen. Språkanpassningar tror jag inte på.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av ivek:

Man läser att några skriver om vem som van förra generationen!!!
O det gjorde xbox360...dom tjänade mest pengar på konsollen...o sen spelen! Dom flesta multi titlar va faktist bättre o stabilare på xbox 360 än ps3 visst..ps3 sålde mer..men vad spelar det för roll om dom inte tjänade nåt på den,??? O dom flesta storspelen sålde mer till xbox 360 än ps 3 så enligt mina tankar så van Xbox 360 o den hade Enligt mig mycke bättre o roligare spel än ps3...halo...gears, wicher 2...forza...
Visst ps3 hade en del spel den me...men jag gillade aldrig uncharted serien...killzone 2 va grymm me o the last of us...men inte mycke mer

Mellan ps4 o Xbox1 så lockar Halo...titanfall..mer än vad uncharted 4 o the order gör
Men smaken är som baken
En del lär reagera...men jag förstår inte storheten med uncharted serien?? Jag har spelat..2,3 men efter nån timme så tröttnade jag ordentlig :-S tycker verkligen Noughty dog borde schansa på nåt helt nytt spel...istället för o göra ett indiana jones spel om o om igen...o då räcker inte the last of us...det är typ samma miöjöer som i uncharted...huvudkaraktären nästan kopia...o man har stoppat i zombies...ge oss nåt nytt !!!!!!

Nja är svaret där Microsoft van inte föra generationen det gjorde Nintendo flera gånger om. När det gäller konsolsatsningar totalt så ligger Microsoft 2011 -6 biljoner dollar i förlust och enda företaget som har total förlust http://i.imgur.com/UwdTasL.jpg Sony hade ganska stora förluster i början av sin livscykel då PS3 sålde riktigt dåligt på grund av det höga priset, något de började ändra ganska rejält runt 2010.

Sedan finns det ganska stora anledningar varför storspel sålde mest till Xbox 360, på grund av att stor spelens land heter USA, varav landet där flest Xbox 360 har sålts totalt samt till stor del Europa. Tittar du världen över så finns det ganska så många andra olika spelsmaker och marknader. Te.x tar du Asien så finns Xbox 360 knappt med på kartan i huvud taget medans Sony dominerar något enormt där, I USA dominerar Xbox 360.

Sedan ja Xbox 360 hade bättre multiplattforms spel till att börja med på grund av hur svår programmerad PS3'an var, nu har dock dessa roller ändrat på sig, PS4 är både snabbare och lättare att utveckla till för att få ut all prestanda än vad Xbox one är som har en aning svårare arkitektur. Dock om du frågar mig att välja en konsol på grund av multiplattforms spelen då har man valt fel, det är de exklusiva titlarna man ska kolla på. Jag har personligen inte ens köpt ett spel till Xbox 360 sedan 2009, det var sista året ett exklusivt spel jag brydde mig nåde plattformen medans PS3 får exklusiva spel efter spel, ja det finns exklusiva spel långt in till 2015 som annonserats till PS3 samt det finns ett 40 tal redan annonserade exklusiva spel till PS4.

Spelar man ENBART multiplattform spel så säger jag, Köp en PC.

Tittar man mer på exklusiva spel så får Xbox 360 ett par per ej indie titlar per år och de går att räkna en till två händer. Sony får många gånger om fler exklusiva spel dock konsolen som har mest exklusiva spel från den generationen är dock Wii.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av holmberg:

Sluta tjöta om att den utdaterade hårdvaran blir ännu sämre efter ett år. Ni vet mycket väl att konsolernas spel blir bättre och bättre optimerade ju längre det går.

Skickades från m.sweclockers.com

Denna magiska optimisering? Visst är det skillnad på spelen som kom vid release och dem som kom 7 år senare i generationen men så stor skillnad är det inte. Dessutom vad förra generationen faktiskt likvärdig en ganska dyr speldator vid release, något som inte är fallet i denna generation.

Permalänk
Skrivet av ivek:

Dom flesta multi titlar va faktist bättre o stabilare på xbox 360 än ps3

Då måste ju Ps4an locka mer nu eftersom den kör multiplat spel bättre än x1

Skrivet av ivek:

Mellan ps4 o Xbox1 så lockar Halo...titanfall..mer än vad uncharted 4 o the order gör
Men smaken är som baken
En del lär reagera...men jag förstår inte storheten med uncharted serien?? istället för o göra ett indiana jones spel om o om igen...o då räcker inte the last of us...det är typ samma miöjöer som i uncharted...huvudkaraktären nästan kopia...o man har stoppat i zombies...ge oss nåt nytt !!!!!!

Så Uncharted görs om och om igen (3 spel i serien just nu, med ett fjärde på kommande) medan Halo (som är uppe i 4, med ett femte på kommande) lockar mer även om det är mer eller mindre samma sak om och om igen. (med spinoffs inräknade blir det 9 spel i serien medan uncharted stannar på 5 *Uncharted 4 och Halo 5 inte inräknade*)
Titanfall ser ut som vilket FPS som helst med den skillnaden att det finns mechs med, och kommer även till PC (läs: Inte X1 exklusivt)
För att inte nämna att du i en annan tråd försvarar COD. För varje spel i den serien är ju verkligen känd för att vara revolutionerande och nyskapande...

Visa signatur

Delat konto.

DrAg00nEn - #MultiplatformGamer
4thePlayers - #PlayStationGamer

Permalänk
Medlem

Steam Machine kanske hinner före XBone i Sverige

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3950X | Asus Crosshair VIII Hero | 64 GB DDR4 3200MHz | MSI GeForce RTX 3090 Suprim X 24GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av backfeed:

Herredjävlar, det var en försening som hette duga det. Vore intressant att få veta den verkliga anledningen. Språkanpassningar tror jag inte på.

Nja...
Jag skulle nog inte kalla det försening, prioritering är nog korrektare.
Helt klart anser MS att de inte säljer tillräckligt bra i Europa etc.
Vilket kanske stämde för 360n.
Men lite synd att de tillämpar samma säljstrategi på XboxOne då den verkar vara lite mer än en renodlad spelkonsoll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir_Manfred:

Steam Machine kanske hinner före XBone i Sverige

+1

Och framförallt Steam OS, så jag kan installera det som en extra partition på min Spel-PC och utvärdera det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

Ursäkta men lol wtf. Vad är det som tar sån tid? Kvartal 3 2014?! Då är ju hela konsollen "ord news".

Är du ute efter spelen eller konsolen?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5 1600 3.2 GHz - MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6GB - Corsair 2x8GB 3000MHz

YOMAHA, YOMASO!

Permalänk
Medlem

Det kommer snart.
Det kommer snart.
Det kommer snart.
Det kommer snart.
Det kommer om 10 månader.

Yes.

Soon™ (Blizzard entertainment)