Permalänk

Rust server!

Tjena!

Vi är några hastiga gubbs som tröttnade på servrar med en massa fuskare/glitchare och admins som sprang runt med godmode så vi startade en egen!

Servern har Oxide mod, Airdrops som dimper ner lite då och då samt PVP.

Vi kör även med instant craft men det är endast på test, om folk gillar detta blir det kvar.

Vi har aktiva och trevliga admins som inte missbrukar sina rättigheter och ser till att fuskare försvinner fort som attan!

Servern har 60 slots och kan gå ner lite då och då eftersom vi testar lite olika setups. Vi säger dock till i god tid samt att vi alltid gör en world save innan omstart.

Så vill ni komma in och göra oss lite sällskap skulle det vara mycket trevligt!

Ni vet vad som gälller F1 för att få upp konsolen sen knappar ni in net.connect 188.138.24.171:28915

Välkomna!

Permalänk
Medlem

Tänkte bara kolla om instacraft och sleepers är kvar på servern, då det är två saker som jag och min polare inte vill ha när vi söker.

Samt så undrar jag hur det ser ut med klaner, dominieras halva servern av en stor klan kompisar som spelar tillsammans?

Permalänk

Servern har flyttats från tyskland till sverige, nytt ip 85.236.107.28:29015

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxelFoley:

Servern har flyttats från tyskland till sverige, nytt ip 85.236.107.28:29015

Hej

Får jag fråga en sak...o tack det va snällt Hur i 17 gör man metall hus, en ritning(kunskap) eller? Så fall hur 1000an får man tag i den? Har en egen server för att lära mej men kommer på era när jag kan lite mera. Jo visst har jag googla o youtubat men utan framgång. Har över 100 timmar på en Norsk server

Heter morganlundholm i Steam om någon vill ha en Noob polare

Tackar på för hans

Visa signatur

ASUS MAXIMUS Z790 HERO / i9 13900k 5.8GHz / Corsair iCUE H150i Elite Capellix XT / G.Skill 6000 64GB / Asus RTX 4090 / Philips 43" 4K IPS LED / Samsung 980 PRO 8T / Phanteks Eclipse NV7 / Corsair AX1600i 1600W / CORSAIR Silens RGB / FUNC / ASTRO A50 gen3 / Win 11 Home 64 och MYCKET Nöjd. Mobil: SamUltra23 / Platta: GALAXY PRO 12.2 / Sony Xperia Z Tab / Dyseleksi

Permalänk
Medlem

Du hittar Vapen, Ammo, Metall, Mods Till Vapen o.s.v från antingen att döda Röda Djur (Infected Animals) Eller genom att plundra hus.

Lite tråkigt att dom tog bort Zombies bara, Det gav en horror känsla men.. Det är i alla fall svar på din fråga !

Permalänk

hej

@AxelFoley:

Är det någon som RUST om någon vet hur man gör en server så man kan göra oxide server på rust på linux om ni vet hur man gör så göra jag en av er till Owner på min server det kan jag lova er