Permalänk
Avstängd

"noobs" att spela Starcraft med.

Hej,

Jag söker några "noobs" (eller någon som står ut med en noob) att spela med. Gärna skype och kunna spela ofta. 15-16 kanske (ska fylla 14 i år)

Har spelat sedan 2011 men tog en paus fram tills för ett tag sedan, så ja, så bra är jag. Jag är inte så tävlingsinriktad även om det är kul att vinna:)

Jag har även HoTs (Heart Of The Swarm).

Om ni känner att ni vill spela med mig så skriv i tråden eller PM vettja så kan vi ha lite kul:)

Mvh
Alexander

Visa signatur

Windows 8 l Intel Core i7-4770 l GeForce GTX760 2GB l Moderkort: MSI B85M-E45, Socket-1150 l Extra Trådlöst Nätverkskort l
Man är på SweC för att LÄRA och låta andra LÄRA så bli inte sur om jag ber dig förklara någonting!
TITANFALL,Tf2,CS:GO,Sc2,BF4,Ac4! FTW!

Permalänk
Medlem
Skrivet av aleelo:

Hej,

Jag söker några "noobs" (eller någon som står ut med en noob) att spela med. Gärna skype och kunna spela ofta. 15-16 kanske (ska fylla 14 i år)

Har spelat sedan 2011 men tog en paus fram tills för ett tag sedan, så ja, så bra är jag. Jag är inte så tävlingsinriktad även om det är kul att vinna:)

Jag har även HoTs (Heart Of The Swarm).

Om ni känner att ni vill spela med mig så skriv i tråden eller PM vettja så kan vi ha lite kul:)

Mvh
Alexander

Jag kan
Är sämst...och är 16 år

Permalänk

Kör hårt grabben, hoppas du hittar spelare att lira med

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●