Permalänk
Medlem
Skrivet av BurningGladiator:

Jo den har jag sett:) Såg också en annan där den "laggade" lite ibland men det kanske de har fått bort?
Undrar som dig också om den känns för stor/klumpig i handen.

Burning, telefonen känns inte alls klumpig, men som jag skrev i tidigare inlägg. Den är hal vilket gör att den tappar i betyget. Jag hade önskat att Oppo hade kört samma skal som typ, Nexus 5. Då behöver man inte ens ha ett skal och man kan visa sin beauty utan, nu blir det nog att införskaffa mig ett så man inte tappar den.

Permalänk
Skrivet av fozec87:

Burning, telefonen känns inte alls klumpig, men som jag skrev i tidigare inlägg. Den är hal vilket gör att den tappar i betyget. Jag hade önskat att Oppo hade kört samma skal som typ, Nexus 5. Då behöver man inte ens ha ett skal och man kan visa sin beauty utan, nu blir det nog att införskaffa mig ett så man inte tappar den.

Alright, tack för insikten. Det verkar vara en väldigt bra mobil, att den är hal gör inte så mycket men det får jag avgöra själv senare.
Om den är hal borde det väl finnas skal att beställa?

Visa signatur

Loxus: Varför ska man ha en överklocksvänlig CPU i en HTPC?
Flamso: Varför inte? Tror du att du är inne på Stockclockers eller? ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av BurningGladiator:

Alright, tack för insikten. Det verkar vara en väldigt bra mobil, att den är hal gör inte så mycket men det får jag avgöra själv senare.
Om den är hal borde det väl finnas skal att beställa?

Jag beställde ett skal från Oppomart som kostade mig ca 200kr totalt med frakt och allt! Ganska dyrt för ett enkelt TPU skal imo..

Permalänk
Skrivet av fozec87:

Jag beställde ett skal från Oppomart som kostade mig ca 200kr totalt med frakt och allt! Ganska dyrt för ett enkelt TPU skal imo..

Okej! Men det är ju bra att alternativet finns om man tycker den är för hal! Sen att skalet är lite dyrt kan jag leva med:P
Får helt enkelt känna efter när jag fått den!

Visa signatur

Loxus: Varför ska man ha en överklocksvänlig CPU i en HTPC?
Flamso: Varför inte? Tror du att du är inne på Stockclockers eller? ;)

Permalänk
Medlem

Jag beställer helt klart med skal. Slipper jag extra-frakten senare antar jag.

Visa signatur

MSI B450 | Ryzen 7 5800X3D, Hyper 212 EVO | 16GB 3600MHz | GTX 1070 | Seasonic 750w | Asus MG279Q | Sony MDR-1A

Permalänk
Medlem

Det som skrämmer mig är sånt här http://www.oppoforums.com/threads/oppo-find-7a-builds-affecte... - och det enda som håller mig ifrån en beställning.

Att orka skicka tillbaka etc etc.

Visa signatur

MSI B450 | Ryzen 7 5800X3D, Hyper 212 EVO | 16GB 3600MHz | GTX 1070 | Seasonic 750w | Asus MG279Q | Sony MDR-1A

Permalänk
Avstängd
Skrivet av lossah:

Det som skrämmer mig är sånt här http://www.oppoforums.com/threads/oppo-find-7a-builds-affecte... - och det enda som håller mig ifrån en beställning.

Att orka skicka tillbaka etc etc.

Det är inte bara de. Många har raporterat att färgen på skalets kanter åker av rätt snabbt. Alltså dålig kvalite på skalet. Vettifan, jag var inne på att köpa oppo find 7 för ett tag sen, men efter att jag läst om en massa problem så skippar jag nog den. Dessutom kostar den cirka 4600 kr och om man då lägger på en tusing till och köper en annan mobil från samsung,htc,lg,sony eller från något annat märke så får man en tipptopp mobil utan problem. De känns inte värt de att spara in tusen spänn när man ändå ligger på den prisnivån. Kameran från Find 7 lockade lite men om man jämför med bilder från en annan mobil, typ samsung S5, så är kameran int emycket bättre. Nä fan Oppo, riktig flopp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alibaba123:

Det är inte bara de. Många har raporterat att färgen på skalets kanter åker av rätt snabbt. Alltså dålig kvalite på skalet. Vettifan, jag var inne på att köpa oppo find 7 för ett tag sen, men efter att jag läst om en massa problem så skippar jag nog den. Dessutom kostar den cirka 4600 kr och om man då lägger på en tusing till och köper en annan mobil från samsung,htc,lg,sony eller från något annat märke så får man en tipptopp mobil utan problem. De känns inte värt de att spara in tusen spänn när man ändå ligger på den prisnivån. Kameran från Find 7 lockade lite men om man jämför med bilder från en annan mobil, typ samsung S5, så är kameran int emycket bättre. Nä fan Oppo, riktig flopp.

Lät skit minst sagt. :/ G3 verkar vara mitt enda alternativ då. Tror dock det är en bra tele.

Visa signatur

MSI B450 | Ryzen 7 5800X3D, Hyper 212 EVO | 16GB 3600MHz | GTX 1070 | Seasonic 750w | Asus MG279Q | Sony MDR-1A

Permalänk

Vart har ni beställt Find 7 1440p modellen ifrån? Kan inte hitta något. När jag googlar som set seriöst ut.

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Medlem
Skrivet av slobodan87:

Vart har ni beställt Find 7 1440p modellen ifrån? Kan inte hitta något. När jag googlar som set seriöst ut.

http://europe.oppostyle.com/find-7/98-find-7-astro-black.html

Visa signatur

5800X3D, ASUS TUF 4080 , 32 GB G.SKILL Tridentz 3600cl16, Gigabyte x570 wifi pro, Samsung 960 EVO 512GB, Corsair SF750, Xtia Xproto-L

Permalänk
Medlem
Skrivet av slobodan87:

Vart har ni beställt Find 7 1440p modellen ifrån? Kan inte hitta något. När jag googlar som set seriöst ut.

tidigare när man gick in här: http://en.oppo.com/where-to-buy/ så länkades man till: http://europe.oppostyle.com/ vart du kan beställa en: http://europe.oppostyle.com/14-find-7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alibaba123:

Det är inte bara de. Många har raporterat att färgen på skalets kanter åker av rätt snabbt. Alltså dålig kvalite på skalet. Vettifan, jag var inne på att köpa oppo find 7 för ett tag sen, men efter att jag läst om en massa problem så skippar jag nog den. Dessutom kostar den cirka 4600 kr och om man då lägger på en tusing till och köper en annan mobil från samsung,htc,lg,sony eller från något annat märke så får man en tipptopp mobil utan problem. De känns inte värt de att spara in tusen spänn när man ändå ligger på den prisnivån. Kameran från Find 7 lockade lite men om man jämför med bilder från en annan mobil, typ samsung S5, så är kameran int emycket bättre. Nä fan Oppo, riktig flopp.

All kritik du framför är från högljuda gnällspikar. Byggkvaliten på telefonen är helt i klass med S5:an och LG3:an. HTC kan inget mäta sig med, vad gäller byggkvaliten, sedan deras one-serie (inte one X) kom ut. Skärmen är helt superb och kameran likaså. Det enda som jag inte är helt nöjd med är dess OS. ColorOS är trevligt, på många vis. Man kan t.ex ändra utseende på i stort sett allt i telefonen. Det är i standardutförande stilrent och inte alls bloatigt (host samsung host). Tyvärr så är det baserat på android 4.3 och jag upplevde det som lite buggitgt. Uppgraderade nyligen till den nyaste betan där många problem blivit åtgärdade men änsålänge är de kvar på 4.3.

Min flickvän skickade telefonen när hon besökte sin familj i Kina. Alltså är det den kinesiska modellen jag har. Fungerar felfritt på 3g men stödjer inte band 20 på 4g vilket gör att just min telefon går ned på 3g en bit utanför stadskärnan (Göteborg). Betalade 3500kr för den, oslagbart pris. Även för 4.5k, vilket den kostar på oppostyle, är det en riktigt bra telefon. Innan Samsung och HTC gör en refresh av sina flaggskepp ser jag ingen anledning till att välja någon av dessa före Find 7.

Visa signatur

5800X3D, ASUS TUF 4080 , 32 GB G.SKILL Tridentz 3600cl16, Gigabyte x570 wifi pro, Samsung 960 EVO 512GB, Corsair SF750, Xtia Xproto-L

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haibane:

All kritik du framför är från högljuda gnällspikar. Byggkvaliten på telefonen är helt i klass med S5:an och LG3:an. HTC kan inget mäta sig med, vad gäller byggkvaliten, sedan deras one-serie (inte one X) kom ut. Skärmen är helt superb och kameran likaså. Det enda som jag inte är helt nöjd med är dess OS. ColorOS är trevligt, på många vis. Man kan t.ex ändra utseende på i stort sett allt i telefonen. Det är i standardutförande stilrent och inte alls bloatigt (host samsung host). Tyvärr så är det baserat på android 4.3 och jag upplevde det som lite buggitgt. Uppgraderade nyligen till den nyaste betan där många problem blivit åtgärdade men änsålänge är de kvar på 4.3.

Min flickvän tog med sig telefonen när hon besökte sin familj i Kina. Alltså är det den kinesiska modellen jag har. Fungerar felfritt på 3g men stödjer inte band 20 på 4g vilket gör att just min telefon går ned på 3g en bit utanför stadskärnan (Göteborg). Betalade 3500kr för den, oslagbart pris. Även för 4.5k, vilket den kostar på oppostyle, är det en riktigt bra telefon. Innan Samsung och HTC gör en refresh av sina flaggskepp ser jag ingen anledning till att välja någon av dessa före Find 7.

hur är det med batteritiden? utifrån vad jag läst så har den typ 40% sämre batteritid mot S5

http://www.phonearena.com/news/All-hail-the-new-king-The-LG-G...

lägg till Oppo find 7 så visar deras test att S5 klarar 7 timmar 38 min medans Oppo find 7 endast klarar 4.5 timme sure den har snabbladdning men 3 timmar är ganska mycket skillnad

Permalänk
Medlem
Skrivet av SoWErA:

hur är det med batteritiden? utifrån vad jag läst så har den typ 40% sämre batteritid mot S5

http://www.phonearena.com/news/All-hail-the-new-king-The-LG-G...

lägg till Oppo find 7 så visar deras test att S5 klarar 7 timmar 38 min medans Oppo find 7 endast klarar 4.5 timme sure den har snabbladdning men 3 timmar är ganska mycket skillnad

Batteritiden är helt okej. Jag har märkt av en markant förbättring med den nya betan och med nya uppdateringar lovar Oppo ytterligare förbättringar.

Med detta sagt kommer aldrig batteritiden bli lika bra som S5:an p.g.a monsterskärmen, smakar det så kostar det.

Jag kan dock med glädje säga att VOCC tekniken (fast charge) som Oppo används som ett av paradnumrena verkligen fungerar. Efter strax under en timma så går telefonen från 0% till 100%. Har du lågt batteri på en sen eftermiddagen kan du ladda den i 10 minuter och få de 20-30% som gör att du kan använda telefonen aktivt resten av dagen.

Visa signatur

5800X3D, ASUS TUF 4080 , 32 GB G.SKILL Tridentz 3600cl16, Gigabyte x570 wifi pro, Samsung 960 EVO 512GB, Corsair SF750, Xtia Xproto-L

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haibane:

Batteritiden är helt okej. Jag har märkt av en markant förbättring med den nya betan och med nya uppdateringar lovar Oppo ytterligare förbättringar.

Med detta sagt kommer aldrig batteritiden bli lika bra som S5:an p.g.a monsterskärmen, smakar det så kostar det.

Jag kan dock med glädje säga att VOCC tekniken (fast charge) som Oppo används som ett av paradnumrena verkligen fungerar. Efter strax under en timma så går telefonen från 0% till 100%. Har du lågt batteri på en sen eftermiddagen kan du ladda den i 10 minuter och få de 20-30% som gör att du kan använda telefonen aktivt resten av dagen.

Kan du möjligtvis rapportera hur långt tid du kan ha mobilskärmen igång på en laddning med wifi/3g/4g igång? och även hur mycket standby tid du får ut på en laddning om du har skärmen igång 4-5 timmar? hur många % drar den vid gps användning i bilen under 30min?

Har du möjligtvis en Samsung Galaxy S5 eller en kompis som har en och kan titta efter hur användningsbara dom är i direkt solljus med max ljusstyrka?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SoWErA:

Kan du möjligtvis rapportera hur långt tid du kan ha mobilskärmen igång på en laddning med wifi/3g/4g igång? och även hur mycket standby tid du får ut på en laddning om du har skärmen igång 4-5 timmar? hur många % drar den vid gps användning i bilen under 30min?

Har du möjligtvis en Samsung Galaxy S5 eller en kompis som har en och kan titta efter hur användningsbara dom är i direkt solljus med max ljusstyrka?

Tyvärr har jag inte riktigt tid att ge dig alla de detaljerade test du bett om. Jag har nu haft telefonen igång 2 dygn med kanske 1,5 timmars screen on time, vilket för mig innefattar youtube och spotify och surfande. Under denna tiden har 4g/3g varit igång hela tiden. Telefonen ligger på 53% batteri. Dessutom har jag det batteriet avsett för 7a, dvs 2800mah istället för 3000mah som är avsett för premium luren. Detta för att telefonen inte fick skickas med batteri i telefonen. Byter till 3000mha batteriet när min flickvän kommer hem om en vecka.

Visa signatur

5800X3D, ASUS TUF 4080 , 32 GB G.SKILL Tridentz 3600cl16, Gigabyte x570 wifi pro, Samsung 960 EVO 512GB, Corsair SF750, Xtia Xproto-L

Permalänk

Är ritkigt sugen på denna telefon, de enda jag är lite velig inför är att byta från stock android i min nexus 4 till color OS.
Min fråga är dock, är de så stor skillnad på QHD skärmen i Find 7, jämfört med hd skärmen i 7a? Kan de verkligen bli så stor skillnad på samma skärmyta? Är de lixom värt dem extra pengarna?

Någon som vet hur snabb frakten är från oppostyle?

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Medlem

Har ägt OPPO 7a i ca 2-3 veckor nu och den funkar hur bra som helst.

*läs inte mitt inlägg som om den vore någon riktig recension, finns betydligt bättre där ute som går mycket djupare inom telefon.

Lite snabbt, skillnaden på 7a mot 7 är att den har lite sämre batteri, 200 MHz lägre klockhastighet, 1GB mindre ram och lägre upplösning på skärmen. Det var inte motiverande, för mig iaf, att skaffa den "biffigare" 7.

Skärmen är det inga fel på, fast allt gnäll på gul/blåa tonen. Fast 1080p istället för 1440p så förstår jag inte varför man vill ha det högre. 1080p är redan en fröjd för ögat på denna skärm, 1440p hade varit en pytteliten skillnad som drog bara massa batteri. Det ända som går att påpeka är typ att skärmen inte visar 100% svart.

Prestandan är grym. Man kan slänga på vilken app som helst och den käkar upp dem. Inget att oroa sig för att den skulle vara den minsta slö.

Hade veljat sett lite mer kapacitet på batteriet för att det skulle vara perfekt. Men batteriet håller skapligt länge faktiskt, längre än vad jag var van med innan iaf. Har inte gjort några tester på detta dock.

Kameran finns det inget att klaga över. Så länge den tar tydliga och fina foton så är jag nöjd, vilket jag är också.

Det ända jag inte är förtjust i är ColorOS just nu. Kanske är lite personligt hur man tycker, men om man skulle hata det så kan man ju byta.

Sen allt resten som jag inte nämnde så kan jag bara säga att jag är nöjd med varenda grej med telefonen med att göra

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Processor: R7 5800X3D @ CO -30 · Moderkort: Gigabyte X570S Aorus Pro AX
Grafikkort: GB RTX 3080 GOC @ 1800 @ 812mV · Ram: 32GB @ ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯

NVENC-PC: i5-4430S · Quadro P600 · 16GB 1600MHz · 28TB HDD
"Budget"-VR: R7 3700X · RTX 3060 12GB · 32GB 3600MHz · ~1TB SSD

Permalänk
Skrivet av prixt:

Har ägt OPPO 7a i ca 2-3 veckor nu och den funkar hur bra som helst.

*läs inte mitt inlägg som om den vore någon riktig recension, finns betydligt bättre där ute som går mycket djupare inom telefon.

Lite snabbt, skillnaden på 7a mot 7 är att den har lite sämre batteri, 200 MHz lägre klockhastighet, 1GB mindre ram och lägre upplösning på skärmen. Det var inte motiverande, för mig iaf, att skaffa den "biffigare" 7.

Skärmen är det inga fel på, fast allt gnäll på gul/blåa tonen. Fast 1080p istället för 1440p så förstår jag inte varför man vill ha det högre. 1080p är redan en fröjd för ögat på denna skärm, 1440p hade varit en pytteliten skillnad som drog bara massa batteri. Det ända som går att påpeka är typ att skärmen inte visar 100% svart.

Prestandan är grym. Man kan slänga på vilken app som helst och den käkar upp dem. Inget att oroa sig för att den skulle vara den minsta slö.

Hade veljat sett lite mer kapacitet på batteriet för att det skulle vara perfekt. Men batteriet håller skapligt länge faktiskt, längre än vad jag var van med innan iaf. Har inte gjort några tester på detta dock.

Kameran finns det inget att klaga över. Så länge den tar tydliga och fina foton så är jag nöjd, vilket jag är också.

Det ända jag inte är förtjust i är ColorOS just nu. Kanske är lite personligt hur man tycker, men om man skulle hata det så kan man ju byta.

Sen allt resten som jag inte nämnde så kan jag bara säga att jag är nöjd med varenda grej med telefonen med att göra

Skickades från m.sweclockers.com

Tack för dina tankar, jag har precis beställt en från oppostyle, blev 7a varianten, av samma anledning som du skriver av, tror skillnadne på upplösning är minimal med tanke på prisskillnaden och att batteriet kommer dö snabbare.

Någon som vet hur många dagar de tar att få hem telefonen?

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Medlem

jag fick min Oppo find 7 för drygt en vecka sen och är grymt nöjd med den (kör ColorOS och har inget att klaga på än så länge) som någon sa tidigt i tråden så drar skärmen väldigt mycket batteri och det stämmer väll, men det har inte varit några problem för mig än så länge.

om ni har några frågor så kan jag väll försöka svara på dem om telefonen

Permalänk
Medlem
Skrivet av fozec87:

Leveranstiden tog ca 5 dagar för att vara exakt. Då skickades den från UK. Kunde ha varit någon dag kortare om inte Posten i sverige hade varit så värdelösa. Telefonen ÄR stor, och den är HAL, ha det i beräkningarna. Läste på oppos forum att någon har redan förstört displayen pga att man har tappat den eftersom den är så hal när man tex i lite mer stressade tillfällen tar den ur fickan och tappar greppet. Har kollat runt på skal, och har endast hittat 1 butik hittills som säljare ett TPU skal, vilket är ganska jobbigt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas.andreas:

jag fick min Oppo find 7 för drygt en vecka sen och är grymt nöjd med den (kör ColorOS och har inget att klaga på än så länge) som någon sa tidigt i tråden så drar skärmen väldigt mycket batteri och det stämmer väll, men det har inte varit några problem för mig än så länge.

om ni har några frågor så kan jag väll försöka svara på dem om telefonen

Har de börjat skeppa 1440p varianten från Oppostyle eller är det 7a du äger?

En liten uppdatering om ColorOs beta 2.0.15: Batteritiden är betydligt bättre än den telefonen skeppas med och kan rekomendera er att byta upp er. Jag kör dock den kinesiska romen med språk ställt till engelska. Tyvärr så är inte allt 100% översatt, men det är ytterst lite som inte är det. Nu till det lite sämre med betan: Launchern har hängt sig en två gånger på 5 dagars använndning, fb-messenger funkar sisådär. Skype bråkar lite med, men det gör det oavsett ROM.

Visa signatur

5800X3D, ASUS TUF 4080 , 32 GB G.SKILL Tridentz 3600cl16, Gigabyte x570 wifi pro, Samsung 960 EVO 512GB, Corsair SF750, Xtia Xproto-L

Permalänk
Skrivet av daempull:

"Leverensen tog ca 5 dagar för att vara exakt?" Lite motsägelsefullt att de tog exakt ca 5 dagar...men men.

En fråga? Om man vill flasha till cyanogenmod, är de bara att lägga filen i rooten på mobilen och flasha från bootsskärmen? Va jag förstår är telefonen redan rootad från fabrik?

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haibane:

Har de börjat skeppa 1440p varianten från Oppostyle eller är det 7a du äger?

En liten uppdatering om ColorOs beta 2.0.15: Batteritiden är betydligt bättre än den telefonen skeppas med och kan rekomendera er att byta upp er. Jag kör dock den kinesiska romen med språk ställt till engelska. Tyvärr så är inte allt 100% översatt, men det är ytterst lite som inte är det. Nu till det lite sämre med betan: Launchern har hängt sig en två gånger på 5 dagars använndning, fb-messenger funkar sisådär. Skype bråkar lite med, men det gör det oavsett ROM.

De har börjat skeppa 1440p varienten från Oppostyle, jag fick min förra fredagen (hade beställt runt 2 veckor innan dess)
jag har inga större problem med launchern eller något än så länge, kanske bara jag som har tur =/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas.andreas:

De har börjat skeppa 1440p varienten från Oppostyle, jag fick min förra fredagen (hade beställt runt 2 veckor innan dess)
jag har inga större problem med launchern eller något än så länge, kanske bara jag som har tur =/

Hej! Kul att höra att oppostyle skeppar, jag var lite skeptisk till att det skulle klara av att hålla utsatt datum. Problemen jag listar är under 2.0.15 betan, antar att du kör stock?

Visa signatur

5800X3D, ASUS TUF 4080 , 32 GB G.SKILL Tridentz 3600cl16, Gigabyte x570 wifi pro, Samsung 960 EVO 512GB, Corsair SF750, Xtia Xproto-L

Permalänk

Någon som kan berätta för mig hur man flashar cyanogenmod till find 7a? Va jag förstår är den rootad från fabrik, är de då bara att lägga cyenogenmod i telefonens root och sen installera direkt från bootup skärmen på telefonen?

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mattsson1997:

Tänkte starta en tråd om Oppo Find 7, och höra vad ni tycker om den!
Ser ut som en konkurrent för Samsung, Apple, Sony och HTC! För ni som inte hört om denna, googla! Kanske något man ska köpa?

Jag känner till dess existens, men vet inget om den egentligen men helt ärligt så behöver vi inte en aktör till på mobil marknaden, tycker Oppo ska hålla sig till det de är kända för istället, där är de grymma på vad de gör, men det är min personliga åsikt

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk

Fick imorse min bekräftelse på att telefonen är skickad från oppostyle. Är de någon som kommer ihåg hur lång tid de tog för er att få telefonen när ni väl fått bekräftelse på att den skickats?

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Skrivet av slobodan87:

Fick imorse min bekräftelse på att telefonen är skickad från oppostyle. Är de någon som kommer ihåg hur lång tid de tog för er att få telefonen när ni väl fått bekräftelse på att den skickats?

En vecka ungefär
Beroende på vilket företag som skickar såklart.. Jag hade DPD

Visa signatur

CCNP R&S

Permalänk
Medlem

jag hade DPD, tog dem 4 dagar tills jag fick paketet, när den kommer till Sverige så tog post nord logistik över om det spelar ingen roll=).