Permalänk
Medlem

Skärmfodral i silvertejp + min dator

Tänkte lägga upp lite bilder på mitt egengjorda skärmfodral som jag gjorde i silvertejp. Det tog totalt runt 30 timmar att göra, och runt 100 meter silvertejp. Det rymmer allt utom datorn. Har som max fått in en stor filt runt datorn, sladdar + switch, extern hårddisk, en stor chipspåse och en 2 liters cola. Finns det intresse skulle jag kunna göra en till

Specs på min dator står i min signatur.

Skärmfodral i silvertejp + min dator

Visa signatur

The game | Fraktfritt Inet

Ebolaexpressen är under uppbyggnad, sleeve och 240 rad i ett Silverstone SG05B

Permalänk

Bästa galleriet på länge

It can't get any more ghetto than this!

Permalänk

Fyfan va cool! Nu saknas bara något liknande till datorn hahaha 5/5

Permalänk
Medlem
Skrivet av ninjamopeden:

Fyfan va cool! Nu saknas bara något liknande till datorn hahaha 5/5

Har faktist funderat på att göra en ryggsäck i silvertejp men vågar inte då det faktist kan gå sönder

Visa signatur

The game | Fraktfritt Inet

Ebolaexpressen är under uppbyggnad, sleeve och 240 rad i ett Silverstone SG05B

Permalänk
Skrivet av waveer:

Har faktist funderat på att göra en ryggsäck i silvertejp men vågar inte då det faktist kan gå sönder

Haha nej, silvertejps kasse skare va! xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av waveer:

Tänkte lägga upp lite bilder på mitt egengjorda skärmfodral som jag gjorde i silvertejp. Det tog totalt runt 30 timmar att göra, och runt 100 meter silvertejp. Det rymmer allt utom datorn. Har som max fått in en stor filt runt datorn, sladdar + switch, extern hårddisk, en stor chipspåse och en 2 liters cola. Finns det intresse skulle jag kunna göra en till

Specs på min dator står i min signatur.

Skärmfodral i silvertejp + min dator

Haha, äntligen någon som skapat något riktigt användbart, du borde sälja idén till något företag som gör liknande saker (vet inte riktigt vilka men...).
BTW, Du ger en ny mening åt "Extern hårddisk"

Visa signatur

Intel Core i7 4770K @ 4.5GHz med Arctic Liquid Freezer II 360 | ASUS Maximus VI HERO | ASUS STRIX GeForce GTX 1080Ti | EVGA Supernova 1000W | 500GB 850 EVO | Cooler Master Cosmos II | Corsair Vengeance PRO 1866MHz 16GB | Windows 10 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jodda:

Haha, äntligen någon som skapat något riktigt användbart, du borde sälja idén till något företag som gör liknande saker (vet inte riktigt vilka men...).
BTW, Du ger en ny mening åt "Extern hårddisk"

Finns redan företag som gör såna casear, dock så kom jag på det innan dom ^^ gjorde denna för runt 4 år sen

Visa signatur

The game | Fraktfritt Inet

Ebolaexpressen är under uppbyggnad, sleeve och 240 rad i ett Silverstone SG05B

Permalänk
Medlem
Skrivet av waveer:

Har faktist funderat på att göra en ryggsäck i silvertejp men vågar inte då det faktist kan gå sönder

Kan gå sönder? Du förstår att det är silvertejp vi snackar om här? Går något sönder beror det enbart på att man har lagat det med för lite silvertejp

Permalänk
Medlem
Skrivet av iSw3de:

Kan gå sönder? Du förstår att det är silvertejp vi snackar om här? Går något sönder beror det enbart på att man har lagat det med för lite silvertejp

Haha vet, men har redan en bra ryggsäch som datorn går ner i, så det är därför jag inte gjort något till datorn

Visa signatur

The game | Fraktfritt Inet

Ebolaexpressen är under uppbyggnad, sleeve och 240 rad i ett Silverstone SG05B

Permalänk
Medlem

Mors, Någon, kanske skulle upplysa denna pöjk, att de redan hittat på snarlik lösning... eller till honom direkt; Be din mamma skjutsa dig till IKEA så förstår du vad jag menar...
Du slipper slitet, du slipper kladdet ifrån silvertejpen och det kostar dig ca 20:-

Visa signatur

Thomas.

Permalänk
Medlem

Den var då fan inte vacker.

Visa signatur

Aspirerande Nätverk- och Sysadmin
Ryzen 5 1600|Hd 7950|16 GB RAM|
"Går det att installera Linux på den här brödrosten?"

Permalänk
Medlem
Skrivet av waveer:

Har faktist funderat på att göra en ryggsäck i silvertejp men vågar inte då det faktist kan gå sönder

Gå sönder? Silvertejp är ingenjörers bästa redskap. Pålitligt, simpelt, billigt och fullt fungerande på närmare alla material.

Visa signatur

öh öh har den äran!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dumsnuten:

Gå sönder? Silvertejp är ingenjörers bästa redskap. Pålitligt, simpelt, billigt och fullt fungerande på närmare alla material.

Dessutom jäää(ääääääääääää)vligt stilrent!!

Permalänk
Medlem

Kassen ser nästan bedrövligare ut än din dator

Visa signatur

Carmilla: Intel 2600k, 8gb RAM 1600mhz, SSD EVO840, gtx760,. Workstation/Spelmaskin OS:Windows 8.1
Marcilla: AMD A4, 4gb RAM 1600mhz NAS/SQL/HTPC, OS: Linux MINT

Permalänk
Frida 🥐

Haha åh. Jag träffade dig på DH och du berättade om din Legodator (som är grym förövrigt). Fan vad glad jag blev när jag såg att du la upp ett nytt galleri.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Mythbusters!

Permalänk
Medlem

Lagom med dekaltrim på chassit

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Shuttle XPC Z170R8 V2
Microsoft Surface Pro

Permalänk
Medlem

This took you 30 hours?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Haha bästa jag har sett!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoyadog:

Haha åh. Jag träffade dig på DH och du berättade om din Legodator (som är grym förövrigt). Fan vad glad jag blev när jag såg att du la upp ett nytt galleri.

Haha

Visa signatur

The game | Fraktfritt Inet

Ebolaexpressen är under uppbyggnad, sleeve och 240 rad i ett Silverstone SG05B