Black Friday 2014 - Här är butikerna!

Permalänk
Skrivet av amanito:

Fan jag har dåliga erfarenhet från siba. Tror ni andra aktörer kommer sänka priset på z2? Dvs matcha priset

Skickades från m.sweclockers.com

Vart hittar du Sibas produkter? Ser bara att det börjar 06:30 på deras startsida.

Visa signatur

Testar telefoner och tillbehör: www.apetech.se

Permalänk
Medlem

Det blir en Dualshock 4 White kontroller + Diablo 3 till PS4. Ingen direkt rea - än så länge iallafall - men något mer kanske dyker upp under dagen. Funderade på Destiny för 299Kr till PS4, men jag vet inte

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk

blev en i5 4690k
och ett nätagg jag kanske inte använder.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av apelipell:

Vart hittar du Sibas produkter? Ser bara att det börjar 06:30 på deras startsida.

När du handlar till lagerpris behövs inga konstgjorda dagar för att göra superfynd.

Vi har låga priser året om, så kom och shoppa fraktfritt vilken dag som helst. Vill du hellre ha prylarna på en gång, är det såklart samma låga priser i närmaste Lagershop. Välkommen!

Så skriver Net on Net på sin sida så frågan är hur mycket Siba kör när det är samma bolag..

Permalänk

Nexus 6 64GB för 5841;- på ElectroWorld.. Bra pris??

Hur navigerar man Webhallens black friday rea?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trebsor:

Lite synd att de flesta butiker hypar BF så in i ******* och sedan har samma skit som varje helg. Jag är rätt nöjd över cdon och till viss del siba för deras priser på ganska nya speltitlar dock. Ett Master Chief Collection för 299:- fick räcka för mig inatt iaf. Kan ju hoppas att något kul dyker upp imorrn med.

Butikerna har inte hypat. Det är potentiella kunder som har gjort det.

Permalänk

Proshop.se har också rabatter, dock är ju sidan den segaste av alla xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av amanito:

Fan jag har dåliga erfarenhet från siba. Tror ni andra aktörer kommer sänka priset på z2? Dvs matcha priset

Skickades från m.sweclockers.com

Ja, Prisgarantin gäller iallafall hos oss på Media Markt. Om den sänks i pris i webbhoppen visuellt vågar jag inte svara på, men i fysisk butik kan du utnyttja prisgarantin. Skulle gissningsvis även kunna påstå att Elgiganten matchar priser

Permalänk
Medlem
Skrivet av apelipell:

Vart hittar du Sibas produkter? Ser bara att det börjar 06:30 på deras startsida.

http://www.siba.se/kampanj/blackfriday

Permalänk
Medlem

Alienware/dell har 12% rabatt på en drös burkar denna helgen.
T.ex. http://www.dell.com/se/p/alienware-13/pd.aspx

Visa signatur

Flest teknikprylar när man dör vinner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonssown:

Byt ut moderkortet till ett Z97-A eller något så är det toppen.

Då blev det ju ca en tusing dyrare är det stor skillnad på den som sitter i och den du föreslår?

Skrivet av apelipell:

"Denna PC blev senast uppdaterad: 2014-08-01."
Skumt! Har den varit en annan variant tidigare eller planerade Komplett Black Friday konfigen så långt i förväg?

Ja de var skumt!
Hur ser de ut annars, vad skulle detta kosta att plocka ihop i delar? så man vet hur mycket "klipp" det är egentligen.

Permalänk
Entusiast

Vi håller tummarna till Inet's BF under morgondagen, detta var inget att hänga i granen, känns mer som en vanlig lagerrensning.

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem

Minst 10% rabatt på allt på Electroworld.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Viggon:

Då blev det ju ca en tusing dyrare är det stor skillnad på den som sitter i och den du föreslår?

Du kan inte överklocka CPUn på ett B85 chipset, där ligger problemet, annars var det OK.

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Avstängd
Skrivet av WsR^:

Ja, Prisgarantin gäller iallafall hos oss på Media Markt. Om den sänks i pris i webbhoppen visuellt vågar jag inte svara på, men i fysisk butik kan du utnyttja prisgarantin. Skulle gissningsvis även kunna påstå att Elgiganten matchar priser

Det står att den sänks i butik och webbhoppen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem

Jag köpte 3st GTX 970 som dom sänkte med 400sek st
https://www.komplett.se/msi-geforce-gtx-970-4gb-physx-cuda/82...

räkna med uppföljningar i mitt galleri..

Visa signatur

Intel 9700 i7@4.7GHz | LG55G920V | Silverstone Raven RV02 | Thermaltake MAX | Asus TUF 3080 OC | g-string 32GB RAM 1833mhz | Hyper 880W Gold | Intel 9700 Pro mNVME 1TB |
Intel 2700K@4.7GHz | VIEWSONIC 4K PROJ | SILVERSTONE HTPC | Zalman 9900CCMAX | MSI GTX970 4096Mb SLi | Kingston 16Gb DDR3 1866Mhz | Windows 8 64 Bit | Hyper 880W Gold | LG BH10LS30 | Asus P8P67 Maximus IV Extreme| Samsung 840 Pro 256GB SSD | Acer

Permalänk
Permalänk
Medlem

http://www.mediamarkt.se/mcs/product/SONY-KDL50W815B,90952,51...

Någon som har några synpunkter? Kommer antagligen spela en hel del PS4. Hittade inget om input lag på google dock, kanske bara jag som är keff på att googla?

Permalänk
Medlem

Har funderat på ett 4690k i en ny dator, värt ett spontanköp för att "spara" 400 kr?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonssown:

Du kan inte överklocka CPUn på ett B85 chipset, där ligger problemet, annars var det OK.

Ja förstår, men om man inte har en aning om hur man överklockar CPUn ens, är det ändå relevant att byta då? hehe

Permalänk
Medlem

Lumia 830 för 2490kr. Enda bra fyndet ikväll.
http://www.elgiganten.se/product/mobil-tele-gps/mobiltelefone...

Tror sidan är nere dock.

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750|| Surface Pro 2017 || Samsung Flip 4|| Saab 9-3 Aero Cab|| BMW f750 GS 2023

Permalänk
Medlem
Skrivet av foh668:

Butikerna har inte hypat. Det är potentiella kunder som har gjort det.

Jag får en känsla av att du inte gillar nätbutikernas sidor på facebook?

Sen kan man inte bortse från nedräkningarna som alla butiker har på hemsidorna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Viggon:

Ja.

Permalänk
Inaktiv

Letar tv för dryga 5000kr skulle detta vara något tro? https://www.komplett.se/philips-50-uhd-led-smarttv-50pus68091...

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Viggon:

Ja förstår, men om man inte har en aning om hur man överklockar CPUn ens, är det ändå relevant att byta då? hehe

Nja, du märker nog ingen skillnad. Du tappar mer eller mindre endast SATA Express och överklockningsmöjligheten.

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem

Vet inte om det riktigt har plats, men Stadium.se hade en deal på 25% på ALLA skor idag fram till och med 27/11, men de har hela helgen i butikerna.

Permalänk
Medlem

Ordinarie pris på robotdammsugaren iallafall. Det är black friday det!! suck..

Visa signatur

Intel i7 2700k | Asus P8Z77-V PRO | Noctua NH-D14 | Gigabyte GTX 670 | Corsair 8GB LP | Samsung 830 128GB | Define R3 | Corsair HX 650W
Thinkpad X41 | Thinkpad X200 - RIP | Thinkpad X220 | Thinkpad T480s | Fri frakt - Inet.se | Dagens fynd

Permalänk
Medlem
Skrivet av dealerovski:

Jag köpte 3st GTX 970 som dom sänkte med 400sek st
https://www.komplett.se/msi-geforce-gtx-970-4gb-physx-cuda/82...

räkna med uppföljningar i mitt galleri..

Funderar fasen på att slå till på dessa eller om man ska köra på Zotacs... Eller vänta ytterligare för att se vad som kan dyka upp... Jag är lite försiktig med stock/referens-kylare

Visa signatur

MAIN: Metis | Z97I-Plus | 4690K | MSI 970 Gaming | 16GB HyperX | 120GB SSD + 250GB SSD + 256GB M.2 + 1TB HDD | H60 V2 | SF600
HIDs: S27D590 60Hz 27" | Logitech G403 + Qck | K70 MX Brown | Beyerdynamic DT250 + Blue Yeti
HTPC: Rapsberry Pi2 + Raspberry Pi3
PHONE: Galaxy S8+

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlommaNN:

Någon som hittar en schysst gamingmus till ett bra pris?

Steelseries Rival för 349:- på Komplett är väl en rätt OK deal om man gillar större möss (ganska lik IE 3.0).

Visa signatur

Ryzen 3600 | ASUS X470-F | 16GB B-die | GTX 1070