Ge bort spelnycklar! (Läs trådreglerna först!)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BrutalSwede:

Eftersom ingen i min bekantskapskrets accepterade erbjudandet så lägger jag väl upp dem här istället

Insurgency!

https://www.humblebundle.com/?gift=Sd2MmsTv22vU3Mv*
* = p

Håll till godo

Tackar

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonny Myran:

1 x Sword of the Stars II: Enhanced Edition (tagen)

Mine. All mine!

Tack.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

Sonic & All-Stars Racing Transformed
https://www.humblebundle.com/gift?key=
Nyckeln = B6UtCnVTHEfKK2xa

Total War: ROME II - Caesar in Gaul (DLC)
https://www.humblebundle.com/gift?key=
Nyckeln = td8wdhP8Ww3YGBzW

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tartin:

Sonic & All-Stars Racing Transformed
https://www.humblebundle.com/gift?key=
Nyckeln = B6UtCnVTHEfKK2xa

Tusen tack!

Visa signatur

WS: MSI B350M Mortar | AMD Ryzen 7 1700 | PH-TC14PE | 32GB DDR4 3000MHz | 1TB Kingston NV2 | Intel Arc A750 8GB | 2*BenQ G2420HDB
Router: Gigabyte GA-870-UD3 | AMD Phenom II x6 1055t @ 2600MHz, 1.25V | 12GB DDR3 | 2*250GB HDD @ RAID1 | 4TB HDD
Laptop: Thinkpad X220 4291-QF6

Permalänk
Medlem

Med inspiration från Jonny Myran (tack igen för War of the Roses!) så tänkte jag också försöka bli av med några nycklar som bara ligger och skräpar:

Lånar I övrigt Jonnys “regler”:
Om du är intresserad av något spel så skicka ett PM – får du inget svar så betyder det att nyckeln är tagen av annan användare. Jag kommer försöka hinna med att uppdatera listan så gott det går.

Nycklarna kommer gå till personer som varit medlemmar här på Sweclockers Sweclockers i minst ett år (undantag kan göras om det är så att du varit relativt aktiv i forumet men varit medlem kortare tid än ett år)

Varje person är välkommen att be om en nyckel till ETT spel. PM med "Jag kan ta en nyckel till X, X eller X" kommer ignoreras. Så välj ut det spel du helst vill ha!

Vore önskvärt om du har intresse av att faktiskt spela spelet och inte bara boosta ditt Steam-bibliotek, det blir roligare då för den som får spelet och nu när vi närmar oss jul och sådär så är det ju trevligt om gåvan faktiskt går till någon som vill använda den. Så tänk att det är ett par strumpor som delas ut. Känner du med dig att ”nej, jag har nog strumpor så att det räcker/ strumpor är trist” –så är spelet kanske inte något för dig.i ”Känner du, men kalas, jag behöver ett par nya strumpor, och just den här färgen är kanonkul” så är du välkommen fråga efter en nyckel.

Om det går smidigt så kommer jag säkert att släppa ut ett gäng till spel vid senare tillfälle

The Witcher 2: Assassins of the kings (OBS! detta är en GOG nyckel, ej en Steamnyckel!)[tagen]
Amnesia Fortnight 2012 [tagen]
Little Inferno [tagen]
Luxuria Superbia [tagen]
ArcaniA [tagen]
Broken Sword: Director's Cut [tagen]
Home [tagen]
Legend of Grimrock [tagen]
PAYDAY 2 - Lycanwulf and The One Below Masks (DLC) [tagen]
Risk of Rain [tagen]
Teleglitch: Die More Edition [tagen]
The Bard's Tale [tagen]
Thief Gold [tagen]
Pinball FX2 - Excalibur Table (DLC) – spelet är free to play. [tagen]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Annero:

The Bard's Tale [tagen]

Ett stort tack. God jul, och allt det där.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Annero:

Broken Sword: Director's Cut [tagen]
]

TACK

Permalänk
Medlem
Skrivet av Annero:

Med inspiration från Jonny Myran (tack igen för War of the Roses!) så tänkte jag också försöka bli av med några nycklar som bara ligger och skräpar:

Lånar I övrigt Jonnys “regler”:
Om du är intresserad av något spel så skicka ett PM – får du inget svar så betyder det att nyckeln är tagen av annan användare. Jag kommer försöka hinna med att uppdatera listan så gott det går.

Nycklarna kommer gå till personer som varit medlemmar här på Sweclockers Sweclockers i minst ett år (undantag kan göras om det är så att du varit relativt aktiv i forumet men varit medlem kortare tid än ett år)

Varje person är välkommen att be om en nyckel till ETT spel. PM med "Jag kan ta en nyckel till X, X eller X" kommer ignoreras. Så välj ut det spel du helst vill ha!

Vore önskvärt om du har intresse av att faktiskt spela spelet och inte bara boosta ditt Steam-bibliotek, det blir roligare då för den som får spelet och nu när vi närmar oss jul och sådär så är det ju trevligt om gåvan faktiskt går till någon som vill använda den. Så tänk att det är ett par strumpor som delas ut. Känner du med dig att ”nej, jag har nog strumpor så att det räcker/ strumpor är trist” –så är spelet kanske inte något för dig.i ”Känner du, men kalas, jag behöver ett par nya strumpor, och just den här färgen är kanonkul” så är du välkommen fråga efter en nyckel.

Om det går smidigt så kommer jag säkert att släppa ut ett gäng till spel vid senare tillfälle

Amnesia Fortnight 2012
ArcaniA [tagen]
Broken Sword: Director's Cut [tagen]
Home
Legend of Grimrock [tagen]
Little Inferno
Luxuria Superbia
PAYDAY 2 - Lycanwulf and The One Below Masks (DLC) [tagen]
Risk of Rain
Teleglitch: Die More Edition
The Bard's Tale [tagen]
Thief Gold [tagen]
Pinball FX2 - Excalibur Table (DLC) – spelet är free to play. [tagen]

Ett STORT TACK till Annero för hans givmildhet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Annero:

PAYDAY 2 - Lycanwulf and The One Below Masks (DLC) [tagen]

Tack så mycket!

Permalänk

Har ett par invite-koder till World of Tanks som ger lite ingame-bonusar, om någon är sugen på att börja spela det så är det bara att dra iväg ett PM till mig. Helst ska ni vara intresserade på riktigt då spelet har en ganska brant inlärningkurva, vore tråkigt att slösa koderna på någon som spelar det en gång och aldrig mer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Annero:

Med inspiration från Jonny Myran (tack igen för War of the Roses!) så tänkte jag också försöka bli av med några nycklar som bara ligger och skräpar:

Lånar I övrigt Jonnys “regler”:
Om du är intresserad av något spel så skicka ett PM – får du inget svar så betyder det att nyckeln är tagen av annan användare. Jag kommer försöka hinna med att uppdatera listan så gott det går.

Nycklarna kommer gå till personer som varit medlemmar här på Sweclockers Sweclockers i minst ett år (undantag kan göras om det är så att du varit relativt aktiv i forumet men varit medlem kortare tid än ett år)

Varje person är välkommen att be om en nyckel till ETT spel. PM med "Jag kan ta en nyckel till X, X eller X" kommer ignoreras. Så välj ut det spel du helst vill ha!

Vore önskvärt om du har intresse av att faktiskt spela spelet och inte bara boosta ditt Steam-bibliotek, det blir roligare då för den som får spelet och nu när vi närmar oss jul och sådär så är det ju trevligt om gåvan faktiskt går till någon som vill använda den. Så tänk att det är ett par strumpor som delas ut. Känner du med dig att ”nej, jag har nog strumpor så att det räcker/ strumpor är trist” –så är spelet kanske inte något för dig.i ”Känner du, men kalas, jag behöver ett par nya strumpor, och just den här färgen är kanonkul” så är du välkommen fråga efter en nyckel.

Om det går smidigt så kommer jag säkert att släppa ut ett gäng till spel vid senare tillfälle

The Witcher 2: Assassins of the kings (OBS! detta är en GOG nyckel, ej en Steamnyckel!)[tagen]
Amnesia Fortnight 2012 [tagen]
Little Inferno [tagen]
Luxuria Superbia
ArcaniA [tagen]
Broken Sword: Director's Cut [tagen]
Home [tagen]
Legend of Grimrock [tagen]
PAYDAY 2 - Lycanwulf and The One Below Masks (DLC) [tagen]
Risk of Rain [tagen]
Teleglitch: Die More Edition [tagen]
The Bard's Tale [tagen]
Thief Gold [tagen]
Pinball FX2 - Excalibur Table (DLC) – spelet är free to play. [tagen]

Nu finns bara Luxuria Superbia kvar, och jag misstänker att det kanske inte är så många som känner "wow vilket spel, det måste jag har". Kanske finns det också någon som inte uppfyller mina "krav", så jag tänkte vara lite trevlig och lägga ut det här för den som så önskar det.

https://www.humblebundle.com/gift?key=rYmhemAhAESc4[X]a[X]

Första [X] = Första bokstaven på landet som idag (6:e december) firar självständighetsdag - Detta på landets eget språk.
Andra [X] = Samma sak som ovan, men på svenska!

Stora bokstäver på dessa platser, ta bort [] när du skriver in länken!

Angående The Witcher 2 - det var många som frågade om spelet, jag har inte haft möjlighet att svara alla, koden gick till den som uppfyllde kraven och som var snabbast.

Återkommer vi senare tillfälle med ett gäng spel till, om den som tar Luxuria Superbia nyckeln tackar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Annero:

Nu finns bara Luxuria Superbia kvar, och jag misstänker att det kanske inte är så många som känner "wow vilket spel, det måste jag har". Kanske finns det också någon som inte uppfyller mina "krav", så jag tänkte vara lite trevlig och lägga ut det här för den som så önskar det.

https://www.humblebundle.com/gift?key=rYmhemAhAESc4[X]a[X]

Första [X] = Första bokstaven på landet som idag (6:e december) firar självständighetsdag - Detta på landets eget språk.
Andra [X] = Samma sak som ovan, men på svenska!

Stora bokstäver på dessa platser, ta bort [] när du skriver in länken!

Angående The Witcher 2 - det var många som frågade om spelet, jag har inte haft möjlighet att svara alla, koden gick till den som uppfyllde kraven och som var snabbast.

Återkommer vi senare tillfälle med ett gäng spel till, om den som tar Luxuria Superbia nyckeln tackar!

Tack!
Det är Finlands självständighetsdag som är idag!

Visa signatur

Intel Core i7 8700K @ 5GHz / ASUS ROG Strix RTX 2080 / ASUS ROG Maximus X Hero / 16GB 3200MHz G.Skill Trident Z RGB / HyperX 3K 240 GB / Seagate Barracuda 4TB / WD Caviar Blue 1 TB / Corsair RM850x / Windows 10 Pro / ASUS VG278HR 1080p 144Hz & 2x Acer K272HL 1080p 60Hz / Oculus Rift

Permalänk
Medlem

Såg nu att jag hade ett spel i mitt förråd på steam som jag redan har:

Gun Monkeys [taget]

OBS: Jag behöver länk till er steamprofil eller er emailadress som är kopplad till steam för att kunna skicka spelet. Det går givetvis kalasfint att fråga om spelet finns kvar innan ni skickar över informationen.

Mina vanliga regler följer:

Om du är intresserad av spelet så skicka ett PM – får du inget svar så betyder det att spelet är taget av annan användare. Jag kommer så snart jag hinner markera spelet som taget här i tråden.

Kravprofil: Du behöver ha varit medlem här på Sweclockers i minst ett år (undantag kan göras om det är så att du varit relativt aktiv i forumet men varit medlem kortare tid än ett år)

Vore önskvärt om du har intresse av att faktiskt spela spelet och inte bara boosta ditt Steam-bibliotek, det blir roligare då för den som får spelet och nu när vi närmar oss jul och sådär så är det ju trevligt om gåvan faktiskt går till någon som vill använda den. Så tänk att det är ett par strumpor som delas ut. Känner du med dig att ”nej, jag har nog strumpor så att det räcker/ strumpor är trist” –så är spelet kanske inte något för dig. Känner du "men kalas, jag behöver ett par nya strumpor, och just den här färgen är kanonkul” så är du välkommen fråga efter spelet.

Edit: Spelet är taget.

Permalänk

Fick ett par gratisspel när jag köpte min CPU.

GRID Autosport:

Download Instructions

Note: You will navigate away from this web page to download and install this software title. Come back to this page for your code.

If you are an existing Steam user, proceed to step 3. If you are a first time Steam user, download Steam client at http://store.steampowered.com/about/
Install the Steam client on your PC.
Launch the Steam client.
On the top Games menu, "Activate a Product on Steam" and enter this key:

78F7L-VQVRP-LF2EB

Dold text

Rome II:

Download Instructions

Om du redan använder Steam, gå till steg 3. Om det här är första gången du använder Steam, ladda ned klienten för Steam på http://store.steampowered.com/about/
Installera klienten för Steam på din PC.
Starta klienten för Steam.
I den övre spelmenyn väljer du "Activate a Product on Steam" (Aktivera en produkt i Steam) och anger den här nyckeln:

T0PZT-2WNPD-YL9Y5

Dold text

Snowflake:

Download Instructions

Note: You will navigate away from this web page to download and install this software title. Come back to this page for your code.

Visit http://intel.snowflakesuite.com
Enter your code into the field and click the "Download" button
Unarchive the .zip file and start the Snowflake installers
Follow the onscreen instructions to complete the Snowflake Suite Setup Wizard
Start Snowflake Suite to begin the Snowflake Suite Registration
Click on the Activate License button and enter the same code from Step 1 in the Serial Number field
When you’ve completed registration, enjoy your software!

9UTJ-4IKX-8UXN-AS59-CNCL

Dold text

Beatbuddy:

Download Instructions

Note: You will navigate away from this web page to download and install this software title. Come back to this page for your code.

Please follow these instructions to activate the game on Steam:
If you are an existing Steam user, proceed to step 3. If you are a first time Steam user, download Steam client at www.steampowered.com
Install the Steam client on your PC.
Launch the Steam client.
On the top Games menu, "Activate a Product on Steam" and enter this key:

XMQJF-VT02A-J9TG0

Dold text

Lycka till!

Visa signatur

10700K | Z-490 | RTX 3080 | 32 GB DDR 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krisskross:

Fick ett par gratisspel när jag köpte min CPU.

GRID Autosport:

Download Instructions

Note: You will navigate away from this web page to download and install this software title. Come back to this page for your code.

If you are an existing Steam user, proceed to step 3. If you are a first time Steam user, download Steam client at http://store.steampowered.com/about/
Install the Steam client on your PC.
Launch the Steam client.
On the top Games menu, "Activate a Product on Steam" and enter this key:

78F7L-VQVRP-LF2EB

Dold text

Rome II:

Download Instructions

Om du redan använder Steam, gå till steg 3. Om det här är första gången du använder Steam, ladda ned klienten för Steam på http://store.steampowered.com/about/
Installera klienten för Steam på din PC.
Starta klienten för Steam.
I den övre spelmenyn väljer du "Activate a Product on Steam" (Aktivera en produkt i Steam) och anger den här nyckeln:

T0PZT-2WNPD-YL9Y5

Dold text

Snowflake:

Download Instructions

Note: You will navigate away from this web page to download and install this software title. Come back to this page for your code.

Visit http://intel.snowflakesuite.com
Enter your code into the field and click the "Download" button
Unarchive the .zip file and start the Snowflake installers
Follow the onscreen instructions to complete the Snowflake Suite Setup Wizard
Start Snowflake Suite to begin the Snowflake Suite Registration
Click on the Activate License button and enter the same code from Step 1 in the Serial Number field
When you’ve completed registration, enjoy your software!

9UTJ-4IKX-8UXN-AS59-CNCL

Dold text

Beatbuddy:

Download Instructions

Note: You will navigate away from this web page to download and install this software title. Come back to this page for your code.

Please follow these instructions to activate the game on Steam:
If you are an existing Steam user, proceed to step 3. If you are a first time Steam user, download Steam client at www.steampowered.com
Install the Steam client on your PC.
Launch the Steam client.
On the top Games menu, "Activate a Product on Steam" and enter this key:

XMQJF-VT02A-J9TG0

Dold text

Lycka till!

Jag tog Total War: Rome II, tack så hemskt mycket!

Visa signatur

| Intel Core i5-4670K @ 3.4Ghz (Stock) | Asus Radeon R9 280 | Asus B85m-G | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x4GB 1600Mhz CL9 | Cooler Master B600W | Seagate Barracuda 1TB 7200RPM 64MB | Corsair Carbide 200r | AOC E2470Swhe 23.6" + LG L204WT 20.1" |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krisskross:

Fick ett par gratisspel när jag köpte min CPU.

GRID Autosport

Lycka till!

Tack för denna!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krisskross:

Fick ett par gratisspel när jag köpte min CPU.

GRID Autosport:

Download Instructions

Note: You will navigate away from this web page to download and install this software title. Come back to this page for your code.

If you are an existing Steam user, proceed to step 3. If you are a first time Steam user, download Steam client at http://store.steampowered.com/about/
Install the Steam client on your PC.
Launch the Steam client.
On the top Games menu, "Activate a Product on Steam" and enter this key:

78F7L-VQVRP-LF2EB

Dold text

Rome II:

Download Instructions

Om du redan använder Steam, gå till steg 3. Om det här är första gången du använder Steam, ladda ned klienten för Steam på http://store.steampowered.com/about/
Installera klienten för Steam på din PC.
Starta klienten för Steam.
I den övre spelmenyn väljer du "Activate a Product on Steam" (Aktivera en produkt i Steam) och anger den här nyckeln:

T0PZT-2WNPD-YL9Y5

Dold text

Snowflake:

Download Instructions

Note: You will navigate away from this web page to download and install this software title. Come back to this page for your code.

Visit http://intel.snowflakesuite.com
Enter your code into the field and click the "Download" button
Unarchive the .zip file and start the Snowflake installers
Follow the onscreen instructions to complete the Snowflake Suite Setup Wizard
Start Snowflake Suite to begin the Snowflake Suite Registration
Click on the Activate License button and enter the same code from Step 1 in the Serial Number field
When you’ve completed registration, enjoy your software!

9UTJ-4IKX-8UXN-AS59-CNCL

Dold text

Beatbuddy:

Download Instructions

Note: You will navigate away from this web page to download and install this software title. Come back to this page for your code.

Please follow these instructions to activate the game on Steam:
If you are an existing Steam user, proceed to step 3. If you are a first time Steam user, download Steam client at www.steampowered.com
Install the Steam client on your PC.
Launch the Steam client.
On the top Games menu, "Activate a Product on Steam" and enter this key:

XMQJF-VT02A-J9TG0

Dold text

Lycka till!

Tänkte ta beatbuddy men någon har såklart redan tagit det och inte tackat...

Men tack iaf för generositeten

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Inaktiv

Kopierar helt skamligt Anneros inlägg här ovan:

Med inspiration från Jonny Myran (tack igen för War of the Roses!) så tänkte jag också försöka bli av med några nycklar som bara ligger och skräpar:

Lånar I övrigt Jonnys “regler”:
Om du är intresserad av något spel så skicka ett PM – får du inget svar så betyder det att nyckeln är tagen av annan användare. Jag kommer försöka hinna med att uppdatera listan så gott det går.

Nycklarna kommer gå till personer som varit medlemmar här på Sweclockers Sweclockers i minst ett år (undantag kan göras om det är så att du varit relativt aktiv i forumet men varit medlem kortare tid än ett år)

Varje person är välkommen att be om en nyckel till ETT spel. PM med "Jag kan ta en nyckel till X, X eller X" kommer ignoreras. Så välj ut det spel du helst vill ha!

Vore önskvärt om du har intresse av att faktiskt spela spelet och inte bara boosta ditt Steam-bibliotek, det blir roligare då för den som får spelet och nu när vi närmar oss jul och sådär så är det ju trevligt om gåvan faktiskt går till någon som vill använda den. Så tänk att det är ett par strumpor som delas ut. Känner du med dig att ”nej, jag har nog strumpor så att det räcker/ strumpor är trist” –så är spelet kanske inte något för dig.i ”Känner du, men kalas, jag behöver ett par nya strumpor, och just den här färgen är kanonkul” så är du välkommen fråga efter en nyckel.

Ze games, samtliga från Humblebundles så dom har inte kostat mig något anmärkningsvärt, men snälla respektera need before greed:

Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising Origin Key Origin X tagen
Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising Steam Key Steam X tagen
Garry's Mod Steam X tagen
Guacamelee! Gold Edition Steam X tagen
Magicka + 2 DLC Steam X tagen
Natural Selection 2 Steam X tagen
Neighbours From Hell Compilation Steam X tagen
Orcs Must Die! 2: Complete Pack Steam X tagen
Orcs Must Die! GOTY Steam X tagen
Probably Archery Steam X tagen
Sanctum 2 Steam X tagen
Sanctum: Collection Steam X steam
Serious Sam 3: BFE Steam X tagen
SpeedRunners Steam X tagen
Surgeon Simulator 2013 Steam X tagen
The Sims 3 Date Night Key X tagen
Superfrog HD Steam X tagen
The Sims 3 key (hela spelet) X tagen
The Sims 3 High End Loft Stuff Key X tagen
The Sims 3 Key Other X tagen
The Sims 3 Late Night Key X tagen

Det som är kvar:

Light Steam

Overruled! Steam

I julens anda, tacka inte mig utan skänk pengar till någon tiggare, röda korset, bjud din farmor på glögg eller ge bort dina oanvända spel här i tråden.

EDIT:
Uppdaterat med tagna nycklar

Permalänk
Medlem

Hej på er, Har en kod till Assassin's Creed: Unity på Xbox one om någon vill ha den.

PM:a

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon4992:

Natural Selection 2 Steam X tagen

Tack så mycket

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon4992:

Kopierar helt skamligt Anneros inlägg här ovan:
[I]
Med inspiration från Jonny Myran (tack igen för War of the Roses!) så tänkte jag också försöka bli av med några nycklar som bara ligger och skräpar:

Probably Archery Steam X tagen

Tackar så mycket

Gillar att Myran satt bollen i rullning

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon4992:

Tack för Surgeon Simulator!

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem
Citat:

Neighbours From Hell Compilation Steam X tagen

Tackar och bockar!

Visa signatur

FDD R4 (Windowed Black edition) | Asus Z87-A | i5 4670K
2x8GB RAM @1600Mhz | R9 280X Toxic 3GB " | 840 EVO 250GB SSD | 1TB HDD
Corsair CX750M | Phanteks PH-TC14PE
Win 8.1 PRO

Permalänk
Skrivet av anon4992:

The Sims 3 Date Night Key X tagen

Tack så mycket för nyckeln Den fungerade fint på sims3.com

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)

Permalänk
Inaktiv

Satan, lyckades blanda ihop någon key så zaraxor fick aldrig sin Garys mod, har någon en över så dra gärna ett PM.

Permalänk
Entusiast

Här har ni fler nycklar till Insurgency. Ingen annan ville ha dem och de går snart ut så jag bryr mig inte så mycket om en bot råkar plocka dem.

https://www.humblebundle.com/?gift=fppNrxUf8pPxzMZk

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zotamedu:

Här har ni fler nycklar till Insurgency. Ingen annan ville ha dem och de går snart ut så jag bryr mig inte så mycket om en bot råkar plocka dem.

https://www.humblebundle.com/?gift=fppNrxUf8pPxzMZk

Tackar så hjärtligt!

Go jul sweclockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon4992:

Satan, lyckades blanda ihop någon key så zaraxor fick aldrig sin Garys mod, har någon en över så dra gärna ett PM.

Haha sånt som händer... Tack ändå för att du är så generös och skänker bort dessa spel

Visa signatur

Intel Core i7 8700K @ 5GHz / ASUS ROG Strix RTX 2080 / ASUS ROG Maximus X Hero / 16GB 3200MHz G.Skill Trident Z RGB / HyperX 3K 240 GB / Seagate Barracuda 4TB / WD Caviar Blue 1 TB / Corsair RM850x / Windows 10 Pro / ASUS VG278HR 1080p 144Hz & 2x Acer K272HL 1080p 60Hz / Oculus Rift

Permalänk
Skrivet av anon4992:

Kopierar helt skamligt Anneros inlägg här ovan:

Med inspiration från Jonny Myran (tack igen för War of the Roses!) så tänkte jag också försöka bli av med några nycklar som bara ligger och skräpar:

Lånar I övrigt Jonnys “regler”:
Om du är intresserad av något spel så skicka ett PM – får du inget svar så betyder det att nyckeln är tagen av annan användare. Jag kommer försöka hinna med att uppdatera listan så gott det går.

Nycklarna kommer gå till personer som varit medlemmar här på Sweclockers Sweclockers i minst ett år (undantag kan göras om det är så att du varit relativt aktiv i forumet men varit medlem kortare tid än ett år)

Varje person är välkommen att be om en nyckel till ETT spel. PM med "Jag kan ta en nyckel till X, X eller X" kommer ignoreras. Så välj ut det spel du helst vill ha!

Vore önskvärt om du har intresse av att faktiskt spela spelet och inte bara boosta ditt Steam-bibliotek, det blir roligare då för den som får spelet och nu när vi närmar oss jul och sådär så är det ju trevligt om gåvan faktiskt går till någon som vill använda den. Så tänk att det är ett par strumpor som delas ut. Känner du med dig att ”nej, jag har nog strumpor så att det räcker/ strumpor är trist” –så är spelet kanske inte något för dig.i ”Känner du, men kalas, jag behöver ett par nya strumpor, och just den här färgen är kanonkul” så är du välkommen fråga efter en nyckel.

Ze games, samtliga från Humblebundles så dom har inte kostat mig något anmärkningsvärt, men snälla respektera need before greed:

Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising Origin Key Origin X tagen
Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising Steam Key Steam X tagen
Garry's Mod Steam X tagen
Guacamelee! Gold Edition Steam X tagen
Light Steam
Magicka + 2 DLC Steam X tagen
Natural Selection 2 Steam X tagen
Neighbours From Hell Compilation Steam X tagen
Orcs Must Die! 2: Complete Pack Steam X tagen
Orcs Must Die! GOTY Steam X tagen
Overruled! Steam
Probably Archery Steam X tagen
Sanctum 2 Steam X tagen
Sanctum: Collection Steam X steam
Serious Sam 3: BFE Steam X tagen
SpeedRunners Steam
Superfrog HD Steam
Surgeon Simulator 2013 Steam X tagen

Sims är för Origin.
The Sims 3 Key (hela spelet)
The Sims 3 Date Night Key X tagen
The Sims 3 High End Loft Stuff Key
The Sims 3 Key Other
The Sims 3 Late Night Key

I julens anda, tacka inte mig utan skänk pengar till någon tiggare, röda korset, bjud din farmor på glögg eller ge bort dina oanvända spel här i tråden.

EDIT:
Uppdaterat med tagna nycklar

ville bara tacka för att jag fick spel

Visa signatur

Cpu: i7 6700k
Ram: 32gb
Moderkort: ASUS z170 Pro Gaming
Grafikkort: GeForce GTX 1070 SEA HAWK

Permalänk
Medlem
Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein