Permalänk
Medlem

Jag är också lite nyfiken på batteriet (MC batteri?) och så undrar jag hur länge det går spela.
Tänkte göra nåt liknande själv men har nog tänkt sattsa på ett vanligt bilbatteri.

Permalänk
Medlem

Ca 10 timmar borde han få ut på ful volym grovt räknat. Batterierna finns på Biltema kjell co med flera. se till att få batterier som tål att monteras lite hur som hälls. ett vanligt bilbatteri brukar inte gillar mer än en lutning på 45 grader vilket snabbt kan bli jobbigt.

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk
Medlem

Hade ett 3-4år gammalt, lite misshandlat batteri hemma som jag använde först. Det räckte länge men gick inte att spela på hög volym.
Nu har jag satt i ett likadant nytt, så får vi se hur länge det pallar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frasse92:

Hade ett 3-4år gammalt, lite misshandlat batteri hemma som jag använde först. Det räckte länge men gick inte att spela på hög volym.
Nu har jag satt i ett likadant nytt, så får vi se hur länge det pallar.

Vad är det för mått då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tofuxx:

Vad är det för mått då?

90 x 70 x 101

http://biltema.se/sv/Bil---MC/El/Batteri/Blyackumulatorer/

Permalänk
Proffsmoddare

Galet snyggt!

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk

Härligt bygge Sjukt nice. något jag skulle kunna tänka mig att köpa ute i handlen.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

5/5, smk äger!

Permalänk
Medlem

fy fan de va ju bättre ljud än jag hade tänkt mig ju håller på att bygga min nu.
den är klar efter helgen skall också lägga upp en film

5p

Permalänk
Medlem

Sjukt fin! Vill också ha en

Visa signatur

Stationär: EVGA X299 Micro | Intel Core i7 7740X | GeForce GTX 1060 6GB | Kingston HyperX 16GB 2666 MHz | WD Blue 3D NAND SSD 500GB
Tillbehör: 3 x LG 21,5" | Corsair Vengeance K65 | Deathadder | Astro A40
Bärbart: MacBook Pro 13" -10 | iPad 2 16Gb

.: Citera för svar :.

Permalänk
Medlem

Sjukt snygg blev avis faktist lite. Jag undrar bara en sak hur kopplade du in batterin till t-ampen det är väl 12 adabter det jag menar vad har du för sladd har du lödat själv eller? är Ganska ganska noob på sånt.

Permalänk
Medlem

Väldigt fint, hoppas du är nöjd det hade jag varit iaf

Permalänk
Medlem

Tack så mycket alla, roligt att jag inte har fått någon kommentar på hur jag kan ändra något eller gjort någonting annorlunda. Den är i princip perfekt

Lite synd hur folk har röstat bara, låg på 4,5 upp till 80 röster, någonstans vid 110 måste flera ha givit mig 1 för då hoppa jag plötsligt ner till 4, nu hände det igen så jag ligger på 3.3.

Permalänk
Medlem

Vad väger kalaset? Vad är det för mått?
Väldigt fint bygge och inspirerande, byggde en stor festivalstereo förra året, men nu vill jag ha en mindre.
Återkom gärna med hur länge det nya batteriet räcker!

Edit: Förresten, hur gör du när du måste ladda batteriet, skruvar upp hela lådan och plockar ur det?

Visa signatur

it's true
we're howling forever

Permalänk
Medlem

Hur fick du till den fina lacken?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frans:

Tack så mycket alla, roligt att jag inte har fått någon kommentar på hur jag kan ändra något eller gjort någonting annorlunda. Den är i princip perfekt

Lite synd hur folk har röstat bara, låg på 4,5 upp till 80 röster, någonstans vid 110 måste flera ha givit mig 1 för då hoppa jag plötsligt ner till 4, nu hände det igen så jag ligger på 3.3.

Då skall du få vad du ber om. Diskanten ser lite väl billig och missanpassad ut, i ett annars klockrent bygge.
Varför inte ta bort skiten, och sätta dit en metal-dome-diskant istället?
/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!