Permalänk
Medlem
Skrivet av Fuzzmeister:

Vad ska jag göra?

Mvh fuzz

Låter knepigt! Har inte haft några problem med Monkey Jizz 6mg 50/50. Kör dock på mech men jag tycker det är finfint, okej smak och enorm vapor.

Also, vapemail!

image free hosting

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fuzzmeister:

Fick hem min Aspire Atlantis idag, köpt på Elev8Vape (bra butik förövrigt, rekommenderas!)

Inge skatt från USA?

Visa signatur

hej hej

Permalänk
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;15089386']Jag hade testat att byta coil du kan ha fått en kass coil i den, det är inte så jättevanligt men det händer. Värt att veta är att om du inte har coilen fullt primad med juice från första blosset kan du bränna den direkt och har det hänt kommer det smaka skit oavsett vad du gör då är det bara att kasta coilen.

Okej, provar o byta ut coilen om den inte slutar tjura snart!

Guilty as charged på det där alltså...

Skrivet av Janne1:

Inge skatt från USA?

Jo skatt betalar man ju, dock ingen svensk. Utav säkert 50 beställningar eller något från USA, så har jag bara tullat en gång och det var nog mer än 5 år sen! Vet inte om jag har har flyt eller om tullarna inte bryr sig längre.... Tar du hem något från Israel (Yaeliq) norpar tullen skiten direkt!

Permalänk
Proffsmoddare

Jag och min Nielsen Semi Laddad med Rose och kings Ring var på utflykt idag och den lille gynnaren hjälpte mig att få ork att dra hem bytet!!

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Proffsmoddare

Its Friday in vapeland!!

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;15093156']Its Friday in vapeland!!

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/IyC7zF.jpg

Bra val av whiskey

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av safarisoya:

Bra val av whiskey

Oh yes den är fucking awesome och Doughnut pounder från Namberjuice kompletterar den fint

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Äntligen har min order skickats från fasttech! Bara 19 dagar efter ordern har lagts...

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

Låter knepigt! Har inte haft några problem med Monkey Jizz 6mg 50/50. Kör dock på mech men jag tycker det är finfint, okej smak och enorm vapor.

Also, vapemail!http://s16.postimg.org/ioqz5zf7p/14188546109771010208469.jpg

image free hosting

Hur länge fick du vänta på att få hem de där? Står på min kollisökning att mitt paket ligger kvar på samma ställe sen det först registrerats (posten i frankrike i Onsdags)

Visa signatur

hej hej

Permalänk
Medlem
Skrivet av Janne1:

Hur länge fick du vänta på att få hem de där? Står på min kollisökning att mitt paket ligger kvar på samma ställe sen det först registrerats (posten i frankrike i Onsdags)

Beställde via esmokes, tog typ en månad. Vet inte riktigt varför men alldeles för länge var det. Fick aldrig heller någon tracking trots att jag betalade för det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gustenrocks:

Beställde via esmokes, tog typ en månad. Vet inte riktigt varför men alldeles för länge var det. Fick aldrig heller någon tracking trots att jag betalade för det.

Ah. Jag beställde direkt från leverantören. Mycke billigare

Visa signatur

hej hej

Permalänk
Skrivet av Janne1:

Ah. Jag beställde direkt från leverantören. Mycke billigare

Vilken är Esmokes leveratör?

Permalänk
Medlem

http://cloudhousevapor.com/ men dock stängt till första veckan i januari. Gratis frakt över €50 och det finns en 20% kod Han skulle komma med erbjudanden efter nyår

Visa signatur

hej hej

Permalänk
Proffsmoddare

EPIC VAPEMAIL!!!

I Flames we trust! 2st Custometsade helståltankar till mina Rose V2

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;15098901']EPIC VAPEMAIL!!!

I Flames we trust! 2st Custometsade helståltankar till mina Rose V2

Tokigt stiligt!

Permalänk
Medlem

Är det något speciellt med pipe sauce eller går den att använda precis som alla andra e-juice?

Visa signatur

"Be not afraid of life. Believe that life is worth living, and your belief will help create the fact." - William James

Permalänk

Vaperfection

Permalänk
Proffsmoddare

Dagens Vapemail

Den mäktiga Mephisto V2!

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;15101204']Dagens Vapemail

Den mäktiga Mephisto V2!

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/908/uuJyui.jpg

Stora postholes där Har en Dark horse påväg, den har rejäla postholes den med

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av MuffinManxD:

Stora postholes där Har en Dark horse påväg, den har rejäla postholes den med

Ja den är nice som fan har själv byggt en del tokiga 20gauge byggen i min C L O U D Z !!!

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Proffsmoddare

FAN!!

När jag byggde mitt vapeställ av en gammal xbox så borrade jag hål som fan för att den skulle vara framtidssäker..... Det sket sig kungligt!!!

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;15101766']FAN!!

När jag byggde mitt vapeställ av en gammal xbox så borrade jag hål som fan för att den skulle vara framtidssäker..... Det sket sig kungligt!!!

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/RQDlsz.jpg

Dags för ett nytt DIY ställ?

Permalänk
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;15101766']FAN!!

När jag byggde mitt vapeställ av en gammal xbox så borrade jag hål som fan för att den skulle vara framtidssäker..... Det sket sig kungligt!!!

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/RQDlsz.jpg

Fan... Om jag får lite lätt ångest när jag tänker på hur mycket jag spenderat detta år på e-cigg, vad får då du?

En bild på min senaste juiceleverans från USA (förjävlig bild jag vet )

God Jul!

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Fuzzmeister:

Fan... Om jag får lite lätt ångest när jag tänker på hur mycket jag spenderat detta år på e-cigg, vad får då du?

God Jul!

Jag får en "Warm n fuzzy feeliing of happiness" Jag ser berget av prylar och tänker -Fucking awesome jag har slutat med ciggen!!!

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;15102419']Jag får en "Warm n fuzzy feeliing of happiness" Jag ser berget av prylar och tänker -Fucking awesome jag har slutat med ciggen!!!

Så man ska tänka egentligen!

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Fuzzmeister:

Så man ska tänka egentligen!

Ja för om vi jämför vad jag hade haft efter ett år med ciggen så hade det blivit

Yay kolla 3 säckar fyllda med fimpar och en försämrad hälsa!!.....

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Tjenare!
Har ännu en gång problem med min förbrännare.
Började använda Kangertech's Protank 3, och den har fungerat riktigt bra, riktigt schyssta moln för pengarna.
MEN, jag har fått ett problem med min sista förbrännare.
Antingen läcker det ut vätska ner till botten av mitt batteri, eller så åker det upp i min mun. Hur ska jag fixa detta?

Edit- Hade en extra förbännare också. Men det känns inte som att den tillförs någon vätska..
Den skapar ordentliga moln, men den smakar endast bränt, en väldigt äcklig smak helt enkelt. Jag förstår inte hur, jag satte dit den först igår, och då lät jag den ligga i vätskan en bra stund först. Finns det några teorier, eller är det bara att kasta?

Visa signatur

Datorkomponenter || Corsair Carbide 200R || i5 4670k @stock || MSI B85M-E45 || HD7850 2GB || 8 GB RAM 1600 MHz || 1TB WD || Corsair CX 750M ||
Tangentbord & Mus || Razer Blackwidow Ultimate 2014 || Razer Taipan ||

Permalänk
Skrivet av Conglo:

Tjenare!
Har ännu en gång problem med min förbrännare.
Började använda Kangertech's Protank 3, och den har fungerat riktigt bra, riktigt schyssta moln för pengarna.
MEN, jag har fått ett problem med min sista förbrännare.
Antingen läcker det ut vätska ner till botten av mitt batteri, eller så åker det upp i min mun. Hur ska jag fixa detta?

Edit- Hade en extra förbännare också. Men det känns inte som att den tillförs någon vätska..
Den skapar ordentliga moln, men den smakar endast bränt, en väldigt äcklig smak helt enkelt. Jag förstår inte hur, jag satte dit den först igår, och då lät jag den ligga i vätskan en bra stund först. Finns det några teorier, eller är det bara att kasta?

Verkar som dina förbrännare har bränt, byt ut de, o när du sätter i de nya kan du ju lägga lite juice på wicken på själva förbrännarna. Protank 3 är ifs inte så mycket att ha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuffinManxD:

Verkar som dina förbrännare har bränt, byt ut de, o när du sätter i de nya kan du ju lägga lite juice på wicken på själva förbrännarna. Protank 3 är ifs inte så mycket att ha.

Gick det inte att använda aspires BVCs i protank 3 eller kommer jag ihåg fel?

Visa signatur

"Be not afraid of life. Believe that life is worth living, and your belief will help create the fact." - William James

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuffinManxD:

Verkar som dina förbrännare har bränt, byt ut de, o när du sätter i de nya kan du ju lägga lite juice på wicken på själva förbrännarna. Protank 3 är ifs inte så mycket att ha.

Ahhh.... Har ju precis köpt de.. De höll inte särskilt länge den här gången. De första 2 utbytesförbrännarna fungerade riktigt bra, men dessa förstörde det rätt mycket. Antar att det kommer ta ett tag med att få hem beställningar nu med tanke på alla röda dagar.

Visa signatur

Datorkomponenter || Corsair Carbide 200R || i5 4670k @stock || MSI B85M-E45 || HD7850 2GB || 8 GB RAM 1600 MHz || 1TB WD || Corsair CX 750M ||
Tangentbord & Mus || Razer Blackwidow Ultimate 2014 || Razer Taipan ||