Ge bort spelnycklar! (Läs trådreglerna först!)

Permalänk
Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:

Evolve (closed Beta Steam). Börjar 16 januari.

PRODUCT CODE: 04BZD-0KGEW-VYBY6

Jag tog denna, tack så mycket för koden

Visa signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / XBSX /Switch

Permalänk

Once again, it’s time to hunt together – or kill alone. Welcome to the Evolve PC closed technical test!

In about a month, Evolve will launch! However, you won’t need to wait until February 10th for this new taste of what Evolve is like. You have been invited to join us for the hunt come January 16th at 9am PST. You have been granted access to a closed technical test for Evolve on Steam. Included in this email is your new product code.

Fans will be able to play Evolve’s “Hunt” game mode with access to the first two monsters (Goliath and Kraken) and first eight hunters (Markov, Maggie, Val, Hank, Hyde, Griffin, Lazarus, and Bucket) across all 12 maps that support “Hunt” and are included at the time of launch.

Have prepurchased the game digitally? You will earn early access to the third set of Hunters, Wraith in the beta!

How do you get in? Open up Steam on your PC and click on the “Games” tab. Under “Activate a Product on Steam,” enter the code included with this email. Anyone who previously joined the Big Alpha will have the Evolve Beta in their library automatically! That means if you’ve already played, give the gift of Evolve to a friend!

PRODUCT CODE: KT845-TFB96-IE5PK

And if you already own Left 4 Dead or BioShock Infinite in your Steam library you can participate – just check your Steam Games Library come January 16th.

After that, queue up the download and Evolve will be in your Game Library, ready for battle on January 16th.

As part of this closed technical test, we want to continue to stress test the servers and need your help to do it – so at 2pm PST on Saturday January 17th, we need as many people as possible to be online and playing Evolve.

Welcome back to the fight for Shear!

Happy Hunting.

–The Evolve team at Turtle Rock Studios and 2K

For more details about the closed technical test, check out this post on the Evolve News page.

For the latest news on Evolve or for more information on the closed technical test, visit http://www.EvolveGame.com/News

Permalänk

Ha det så kul, den som nu tar koden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeternicus:

Ha det så kul, den som nu tar koden!

Den var tagen. Tycker att det är oförskämt att inte tacka. Den som nu tog den.

Permalänk
Medlem

Evolve

WNX5Q-IVLFB-L33G5

Gife me interwebz kreedz

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Evolve

WNX5Q-IVLFB-L33G5

Gife me interwebz kreedz

Tack!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Aeternicus:

Ha det så kul, den som nu tar koden!

Tack

Skrivet av FriZZco:

Den var tagen. Tycker att det är oförskämt att inte tacka. Den som nu tog den.

Jag tog den nu, koden funkade och nu förladdar jag spelet.

Man måste ha Left 4 dead eller BioShock Infinite för att koden ska funka, har du nån av dom spelen?

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Tack

Jag tog den nu, koden funkade och nu förladdar jag spelet.

Man måste ha Left 4 dead eller BioShock Infinite för att koden ska funka, har du nån av dom spelen?

Ne det stämmer inte riktigt! Om man har Left 4 Dead eller BioShock Infinite i steam biblioteket så får man tillgång till betan

And if you already own Left 4 Dead or BioShock Infinite in your Steam library you can participate – just check your Steam Games Library come January 16th.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av rrobbann:

Ne det stämmer inte riktigt! Om man har Left 4 Dead eller BioShock Infinite i steam biblioteket så får man tillgång till betan

And if you already own Left 4 Dead or BioShock Infinite in your Steam library you can participate – just check your Steam Games Library come January 16th.

Ah ok hade inte sett spelet innan och när jag använde nyckel så stod det att det var låst men skulle låsas upp jan 16, sen kollade jag i steam och såg att jag hade spelet och trodde nyckeln hade funkat
Men tack för rättelsen.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

Hur får ni som ger bort Evolve-koder tag på dem? Jag har redan betan (antar att det som visa sagt innan är för att jag har Bioshock Infinite och Left4Dead2 på mitt steam), men tänkte att jag kunde ge bort några också om de är enkla att få tag på. Kan tänka mig att de är enklare att få om man redan har det, typ för att bjuda in kompisar?

Visa signatur

| Intel Core i5-4670K @ 3.4Ghz (Stock) | Asus Radeon R9 280 | Asus B85m-G | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x4GB 1600Mhz CL9 | Cooler Master B600W | Seagate Barracuda 1TB 7200RPM 64MB | Corsair Carbide 200r | AOC E2470Swhe 23.6" + LG L204WT 20.1" |

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonpab:

Hur får ni som ger bort Evolve-koder tag på dem? Jag har redan betan (antar att det som visa sagt innan är för att jag har Bioshock Infinite och Left4Dead2 på mitt steam), men tänkte att jag kunde ge bort några också om de är enkla att få tag på. Kan tänka mig att de är enklare att få om man redan har det, typ för att bjuda in kompisar?

Man får en beta nyckel om man är med i deras lista ifrån den tidigare alphan, så det är tyvärr inga nycklar man bara får tag på! Och sen så slutar betan idag så inte så stor mening att bjuda in någon nu heller ^^

Permalänk
Medlem

Har en spelnyckel till Closed Technical Test av Evolve som dom kör nu.

Key: BMH7E-PQT3D-KVPP?

Byt ut frågetecknet till ett Z

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gigabyte B550 Aorus Elite AX v2 / AMD Ryzen 5 5600X 3.7 GHz / Ballistix 16GB (2x8GB) DDR4 3600MHz CL16 / ASUS GeForce GTX 1660 SUPER DUAL EVO OC 6gb / Asus VG248

Permalänk
Medlem
Skrivet av rrobbann:

Man får en beta nyckel om man är med i deras lista ifrån den tidigare alphan, så det är tyvärr inga nycklar man bara får tag på! Och sen så slutar betan idag så inte så stor mening att bjuda in någon nu heller ^^

Haha nej jag förstår att det inte är något som bara dimper ner i mailen, men tänkte att man kanske automatiskt låg på någon sådan lista om man som jag fått det genom Steam. Men men, då får det vara!
Se där ja, det var ju otur. Hoppas de som ville spela har kunnat göra det!

Visa signatur

| Intel Core i5-4670K @ 3.4Ghz (Stock) | Asus Radeon R9 280 | Asus B85m-G | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x4GB 1600Mhz CL9 | Cooler Master B600W | Seagate Barracuda 1TB 7200RPM 64MB | Corsair Carbide 200r | AOC E2470Swhe 23.6" + LG L204WT 20.1" |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lith:

Har en spelnyckel till Closed Technical Test av Evolve som dom kör nu.

Key: BMH7E-PQT3D-KVPP?

Byt ut frågetecknet till ett Z

Skickades från m.sweclockers.com

Tackar!

Visa signatur

| X570 | R5-3600 | 960 EVO M.2 + 860 1Tb | 16Gb XMP3200 | RTX-2070 |
| I7-6700 | 64Gb PC4-2666 | 34Tb | TrueNas 13 |
| Yamaha HTR-4065 | Argos Audio Alto 5 MK2 | SystemOne W100B + SW10 |
| iPhone 15 Pro 128Gb |

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Observera att tiggeri ej är tillåtet, se trådreglerna
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk

Har en betanyckel till planetside 2 på playstation 4 (forumkod kan fås på begäran)
Key: 5G5E-63ND-GQGF

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X - ASUS Rog Strix B550-F Gaming - HyperX Fury DDR4 3600MHz 32GB - MSI Radeon RX 6700 XT 12GB MECH OC - EVGA 600W - Fractal Design Meshify C - och lite annat lullul

Permalänk
Medlem

Beta nyckel för Heroes of the Storm

OBS! gäller för usa battlenet konton.

MDXR8N-ZJXF-Y9F2MK-DP46-97624H

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Tänkte bjuda på några spelnycklar igen. Klockan är sju på kvällen här på västkusten i USA, så det är antagligen för er som är uppe tidigt måndag morgon eller sent efter söndagen i Sverige som det kan bli aktuellt för.

Vi har följande steamnycklar:

Kraven Manor: Z4J85-EH8CG-X47?5 - Ersätt frågetecken med siffran efter fyra
Loren The Amazon Princess: ZGBR0-RLHD0-7XW?P - Ersätt frågetecken med bokstaven efter X (versal)
Real Boxing: T5KKR-ZDKFT-FPR?B - Ersätt frågetecken med bokstaven efter D (versal)

Det är väl inga supereftertraktade spel, så man kanske kan nöja sig med ett - ta det som verkar mest intressant för dig (om något lockar) och säg till vilket du tog, så kan någon annan få välja bland de som är kvar, och totalt tre personer får någonting nytt att spela.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av t184:

Tänkte bjuda på några spelnycklar igen. Klockan är sju på kvällen här på västkusten i USA, så det är antagligen för er som är uppe tidigt måndag morgon eller sent efter söndagen i Sverige som det kan bli aktuellt för.

Vi har följande steamnycklar:

Kraven Manor: Z4J85-EH8CG-X47?5 - Ersätt frågetecken med siffran efter fyra
Loren The Amazon Princess: ZGBR0-RLHD0-7XW?P - Ersätt frågetecken med bokstaven efter X (versal)
Real Boxing: T5KKR-ZDKFT-FPR?B - Ersätt frågetecken med bokstaven efter D (versal)

Det är väl inga supereftertraktade spel, så man kanske kan nöja sig med ett - ta det som verkar mest intressant för dig (om något lockar) och säg till vilket du tog, så kan någon annan få välja bland de som är kvar, och totalt tre personer får någonting nytt att spela.

Tack så mycket, jag tog boxningsspelet.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Mattecoach
Skrivet av t184:

Tänkte bjuda på några spelnycklar igen. Klockan är sju på kvällen här på västkusten i USA, så det är antagligen för er som är uppe tidigt måndag morgon eller sent efter söndagen i Sverige som det kan bli aktuellt för.

Vi har följande steamnycklar:

Kraven Manor: Z4J85-EH8CG-X47?5 - Ersätt frågetecken med siffran efter fyra
Loren The Amazon Princess: ZGBR0-RLHD0-7XW?P - Ersätt frågetecken med bokstaven efter X (versal)
Real Boxing: T5KKR-ZDKFT-FPR?B - Ersätt frågetecken med bokstaven efter D (versal)

Det är väl inga supereftertraktade spel, så man kanske kan nöja sig med ett - ta det som verkar mest intressant för dig (om något lockar) och säg till vilket du tog, så kan någon annan få välja bland de som är kvar, och totalt tre personer får någonting nytt att spela.

Jag tänkte ta Loren the Amazon Princess, men den var redan tagen...

Permalänk

Tjenare allihopa! Jag råkar ha en drös med spelnycklar som ligger och skräpar som jag gärna skulle vilja göra mig av med. Planen är att skänka dem men om ni har möjlighet att bidra med antingen spelnycklar eller CS:GO items så hade det uppskattats!

Jag har följande nycklar:

Dead Space Origin Key TAGEN
Crysis 2 Maximum Edition Origin Key TAGEN
Medal of Honor Origin Key TAGEN
Mirror's Edge Origin Key TAGEN
Battlefield 3 Origin Key TAGEN
Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising Origin Key TAGEN

Är du intresserad av EN av nycklarna så PM:a mig vilket spel du vill ha så löser vi det! Som sagt så får ni bara ta en nyckel per skalle då så många som möjligt ska få njutning av spelen. Och det skulle dessutom vara bra om ni som ber om nycklar även spelar spelen så att de inte går till spillo!

Ha en fortsatt trevlig måndag! <3

Permalänk

Då var alla nycklarna tagna! Jag tackar för alla fina och artiga PM: man har fått under dagen. Är hemskt ledsen för att alla inte fick nycklar men sånt är livet! Ha en fortsatt trevlig kväll!

Permalänk
Medlem
Skrivet av J.Hilleskog:

Då var alla nycklarna tagna! Jag tackar för alla fina och artiga PM: man har fått under dagen. Är hemskt ledsen för att alla inte fick nycklar men sånt är livet! Ha en fortsatt trevlig kväll!

Schysst att lägga ut såpass "bra, populära" spel! Synd bara att man missade tillfället

Nästa gång.....

Visa signatur

Tröttnat på att ha signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av J.Hilleskog:

Tjenare allihopa! Jag råkar ha en drös med spelnycklar som ligger och skräpar som jag gärna skulle vilja göra mig av med. Planen är att skänka dem men om ni har möjlighet att bidra med antingen spelnycklar eller CS:GO items så hade det uppskattats!

Jag har följande nycklar:

Dead Space Origin Key TAGEN
Crysis 2 Maximum Edition Origin Key TAGEN
Medal of Honor Origin Key TAGEN
Mirror's Edge Origin Key TAGEN
Battlefield 3 Origin Key TAGEN
Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising Origin Key TAGEN

Är du intresserad av EN av nycklarna så PM:a mig vilket spel du vill ha så löser vi det! Som sagt så får ni bara ta en nyckel per skalle då så många som möjligt ska få njutning av spelen. Och det skulle dessutom vara bra om ni som ber om nycklar även spelar spelen så att de inte går till spillo!

Ha en fortsatt trevlig måndag! <3

Tack så mycket för Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising!

Permalänk
Skrivet av J.Hilleskog:

Tjenare allihopa! Jag råkar ha en drös med spelnycklar som ligger och skräpar som jag gärna skulle vilja göra mig av med. Planen är att skänka dem men om ni har möjlighet att bidra med antingen spelnycklar eller CS:GO items så hade det uppskattats!

Jag har följande nycklar:

Dead Space Origin Key TAGEN
Crysis 2 Maximum Edition Origin Key TAGEN
Medal of Honor Origin Key TAGEN
Mirror's Edge Origin Key TAGEN
Battlefield 3 Origin Key TAGEN
Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising Origin Key TAGEN

Är du intresserad av EN av nycklarna så PM:a mig vilket spel du vill ha så löser vi det! Som sagt så får ni bara ta en nyckel per skalle då så många som möjligt ska få njutning av spelen. Och det skulle dessutom vara bra om ni som ber om nycklar även spelar spelen så att de inte går till spillo!

Ha en fortsatt trevlig måndag! <3

tackar för dead space!

Visa signatur

Cpu: i7 6700k
Ram: 32gb
Moderkort: ASUS z170 Pro Gaming
Grafikkort: GeForce GTX 1070 SEA HAWK

Permalänk
Medlem
Skrivet av J.Hilleskog:

Tjenare allihopa! Jag råkar ha en drös med spelnycklar som ligger och skräpar som jag gärna skulle vilja göra mig av med. Planen är att skänka dem men om ni har möjlighet att bidra med antingen spelnycklar eller CS:GO items så hade det uppskattats!

Jag har följande nycklar:

Dead Space Origin Key TAGEN
Crysis 2 Maximum Edition Origin Key TAGEN
Medal of Honor Origin Key TAGEN
Mirror's Edge Origin Key TAGEN
Battlefield 3 Origin Key TAGEN
Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising Origin Key TAGEN

Är du intresserad av EN av nycklarna så PM:a mig vilket spel du vill ha så löser vi det! Som sagt så får ni bara ta en nyckel per skalle då så många som möjligt ska få njutning av spelen. Och det skulle dessutom vara bra om ni som ber om nycklar även spelar spelen så att de inte går till spillo!

Ha en fortsatt trevlig måndag! <3

Tackar så mycket för Crysis 2!

Visa signatur

FDD R4 (Windowed Black edition) | Asus Z87-A | i5 4670K
2x8GB RAM @1600Mhz | R9 280X Toxic 3GB " | 840 EVO 250GB SSD | 1TB HDD
Corsair CX750M | Phanteks PH-TC14PE
Win 8.1 PRO

Permalänk
Medlem

And since sharing is caring, here's two more beta keys for you to give to your friends!

I7POYDF4

6CRWGNE3

/The Claimony team

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

I7POYDF4
/The Claimony team

Cheers!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cyberz:

And since sharing is caring, here's two more beta keys for you to give to your friends!

I7POYDF4

6CRWGNE3

/The Claimony team

Skrivet av Dragzone:

Vilken plattform?

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tozzi:

Vilken plattform?

Plattform ?

Vilket SPEL ?? xD

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/