AMD Arctic Islands är ny generation Radeon för modellåret 2016

Permalänk
Medlem
Skrivet av skewgen:

Nja, bäst är enligt mig om de om vartannat går om varandra varje gång de släpper ny generation. Så att de andra måste jobba ifatt.. Det känns som bättre för utvecklingen än om de alltid är typ lika bra. Sen är det aldrig bra om nån drar ifrån för mycket förstås.

Det kan nog funka bra med

Permalänk
Avstängd
Skrivet av emilakered:

Om AMD inte döper en GPU till Kaffeklubben blir jag gruvligt besviken. Jävligt deppigt ställe, dock.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/64/Kaffeklubb...

Haha Kaffeklubben. Fan va sjukt namn på en ö. De ska ja fan komma ihåg. De roligaste jag lärt mig på länge

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Alibaba123:

Haha Kaffeklubben. Fan va sjukt namn på en ö. De ska ja fan komma ihåg. De roligaste jag lärt mig på länge

Nice taktik av AMD att gå lös med dessa uppgifter dagen efter Nvidias fall. Får hoppas AMD kommer igång igen gentemot Intel och Nvidia.

EDIT:Ah vafan, råkade kommentera mig själv.

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

Häftiga namn fast nu vill man ju veta mera om kretsarna

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Medlem

Project hydra Hail Hydra

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Skrivet av emilakered:

Det finns en hel rad rätt så roliga namn! Vi får hoppas AMD går loss ordentligt.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_islands_in_the_Arctic_Oc...

Ja varför inte Breiðafjörður eller Kükenthaløya?

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S