hur skaffar man bra vapen i dying light?

Permalänk
Medlem

hur skaffar man bra vapen i dying light?

hej när jag kör dying light online har alla så himla bra vapen t ex ett vapen som när man slår nån med det börjar zombien brinna eller nått automat gevär. Men så har jag bara dom vapnerna man hittar ibland en hammare eller nåt. Hur får man bättre och bra vapen på dying light?

Permalänk
Medlem

Dels måste du levla upp din survivorlevel för att få bättre och bättre vapen. Sen det med att brinna och liknande är en mod man lägger på vapnet. Det kan du göra genom att markera vapnet i ditt inventory och välja Craft tror jag det står.

Permalänk
Medlem

För det första måste man komma förbi "turtorial" i SP
Sen är det bara att levla.
Minns själv när jag körde med en kompis som hade hunnit spela hel del före mig.
När vi öppna polisbilar hittade han skjutvapen medans jag bara såg en skiftnyckel

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Avstängd

Spela spelet. Googla EXPalibur sword dying light.

Du får bättre vapen ju mer du spelar. I slutet får man svärd och grejer som gör 1000-1500 dmg, sen klarade jag spelet och slutade.

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem

Tar ett litet tag i början innan man blir farlig eller får bra vapen. Men det är bara att spela vidare så börjar eventuellt bättre vapen dyka upp runt i staden

Visa signatur

Intel 3570K + CM 212 EVO - Corsair 16GB - Asus GTX 660Ti OC - Gigabyte Z77X-D3H - Sandisk 240GB -
WD Green 7,5TB - E9 580W - Antec P182 - Acer XF240H

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst enligt §3.3*

Trots tillsägelser och låsta trådar fortsätter du att korsposta, vänligen börja respektera §3.3 i forumreglerna.

Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...