Erfarenheter av MSI 7900GTO?

Permalänk
Medlem

Erfarenheter av MSI 7900GTO?

Är det någon/några som har köpt detta kort? Hur har det funkat? Är det ett bra kort?

Tänkt att eventuellt köpa detta tillsammans med lite andra grejer och vill gärna att det ska funka bra. jag har tänkt köpa

Moderkort: DFI Lan UT NF4-ultraD
CPU: Har en Opteron 165
Ram: Har Corsair TWINX2048 PC4000-PT
Grafikkort: Ja... det är frågan?
PSU: Ska köpa ett Fortron/source Epsilon 700W

Någon som har några erfarenheter om 7900GTO. Kommer det andra tillverkare av 7900GTO eller är det bara MSI?

Ha det gott!

MvH

/Johan

Visa signatur

[ASUS MAXIMUS VII HERO Z97] [Intel i7 4790k @ 4.8Ghz] [Corsair V PRO 2400Mhz] [Gigabyte GTX 970 G1 Gaming SLI] [Corsair Air 540] [Corsair H80i] [Fractal Design 1000W]

Permalänk
Medlem

Tror att GTO egentligen var menat till OEM-tillverkare såsom HP och Dell. Kortet är identiskt med GTX förutom något lägre klock på minnena. Klocka minnen är ju inte svårt

I mina ögon verkar detta kort vara ett riktigt kap!

Visa signatur

Asus P9X79 | Xeon 1680v2@4.4Ghz | X61 Kraken | 24gb Corsair Dominator | Intel 750 400gb | XFX 6800XT Merc 319

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korgan
Tror att GTO egentligen var menat till OEM-tillverkare såsom HP och Dell. Kortet är identiskt med GTX förutom något lägre klock på minnena. Klocka minnen är ju inte svårt

I mina ögon verkar detta kort vara ett riktigt kap!

Tror också att det kan vara ett bra köp för pengarna, ligger ju på 3000 kr nu tror jag... men som sagt.. har aldrig ägt ett MSI kort förut... och vet inte hur MSI kort fungerar på DFI moderkort! Vi får se hur det blir... har en budget som tillåter att köpa graffekort mellan 3000-4000 kr tror jag ungefär.

Visa signatur

[ASUS MAXIMUS VII HERO Z97] [Intel i7 4790k @ 4.8Ghz] [Corsair V PRO 2400Mhz] [Gigabyte GTX 970 G1 Gaming SLI] [Corsair Air 540] [Corsair H80i] [Fractal Design 1000W]

Permalänk
Medlem

Beställde mitt igår, hade tänkt först beställa från tyskland för typ ~2400kr inkl frakt från en viss sida men så stod det att korten skulle komma på måndag men lagerstatusen ändrades aldrig och jag vill inte göra den risken att få eventuellt vänta länge på att få ett kort (om jag ens hade fått ett överhuvudtaget) och sen på tisdag så ökades priset med ca 10 euro så jag bara hade sparat ca 25 euro eller ~230kr så då tyckte jag det inte var värt det mera.

Kortet fanns att köpa för 2600 + frakt ~2677 vilket fortfarande tycker jag är rätt okej pris för att vara Finland som alltid brukar ha skyhöga priser på nya gfx kort, speciellt med tanke på att komplett.se säljer kortet för hela 3000kr.

På sidan stod det dessutom hur många exemplar de skulle få in och när (får mitt skickat först på fredag) och hur många som redan beställt kortet och det är hela 231 beställningar gjorda på kortet redan under ca 3½ dagar. xD

Äntligen hittade jag det perfekta kortet enligt min budget som ersättning för mitt gamla 6800GT. Kunde inte bara motstå.

Tycker senast när lika bra erbjudan fanns var när 9800 Pro blev billigare kanske...

kolla in dessa tester t.ex:

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=117588

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=117064

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=116999

Alla tycks va överrens om en sak: 7900GTX till halva priset.

Konstigt att det här är den enda tråden jag hittar om detta väldigt intressanta kort på sweclockers hittills. Ska du ha ett gfx kort och din budget tillåter midrange pris så är detta kort det det självklara valet just nu.

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RPGWiZaRD
Beställde mitt igår, hade tänkt först beställa från tyskland för typ ~2400kr inkl frakt från en viss sida men så stod det att korten skulle komma på måndag men lagerstatusen ändrades aldrig och jag vill inte göra den risken att få eventuellt vänta länge på att få ett kort (om jag ens hade fått ett överhuvudtaget) och sen på tisdag så ökades priset med ca 10 euro så jag bara hade sparat ca 25 euro eller ~230kr så då tyckte jag det inte var värt det mera.

Kortet fanns att köpa för 2600 + frakt ~2677 vilket fortfarande tycker jag är rätt okej pris för att vara Finland som alltid brukar ha skyhöga priser på nya gfx kort, speciellt med tanke på att komplett.se säljer kortet för hela 3000kr.

På sidan stod det dessutom hur många exemplar de skulle få in och när (får mitt skickat först på fredag) och hur många som redan beställt kortet och det är hela 231 beställningar gjorda på kortet redan under ca 3½ dagar. xD

Äntligen hittade jag det perfekta kortet enligt min budget som ersättning för mitt gamla 6800GT. Kunde inte bara motstå.

Tycker senast när lika bra erbjudan fanns var när 9800 Pro blev billigare kanske...

kolla in dessa tester t.ex:

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=117588

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=117064

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=116999

Alla tycks va överrens om en sak: 7900GTX till halva priset.

Konstigt att det här är den enda tråden jag hittar om detta väldigt intressanta kort på sweclockers hittills. Ska du ha ett gfx kort och din budget tillåter midrange pris så är detta kort det det självklara valet just nu.

Tack för svaret. Blir nog ett MSI 7900GTO. Måste kolla över ekonomin lite... blir en uppgradering för ca 6000 kr, måste ha nytt moderkort och jag tror nog att jag behöver ett nytt nätagg också. Har ett aspire 500W nu och jag överklockar rejält, så ett epsilon 700W borde räcka och bli över

Visa signatur

[ASUS MAXIMUS VII HERO Z97] [Intel i7 4790k @ 4.8Ghz] [Corsair V PRO 2400Mhz] [Gigabyte GTX 970 G1 Gaming SLI] [Corsair Air 540] [Corsair H80i] [Fractal Design 1000W]

Permalänk
Visa signatur

i5 4690k @ 4.2ghz, Gtx 1060 3gb stock, 4x4gb ddr3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av radioactiv
Här fanns det ännu billigare
http://www.datorhandel.com/se/index.php?artnr=NX7900GTO-T2D51...

Kostar även 2,5k på datorbutiken

Hur tyst är det kortet?

//Wiker

Visa signatur

AMD 8320, Radeon 7950 etc... | Trächassi :) |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiker
Hur tyst är det kortet?

Skulle nog säga att den är väldigt tyst. Kylare är samma som på 7900GTX.
Tystare än ATIs torktumlar kylare allafall.

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk

ah, hade jag fått sålt mitt XT(X) hade jag klippt detta Nvidia kort direkt.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dVBeTa
Tack för svaret. Blir nog ett MSI 7900GTO. Måste kolla över ekonomin lite... blir en uppgradering för ca 6000 kr, måste ha nytt moderkort och jag tror nog att jag behöver ett nytt nätagg också. Har ett aspire 500W nu och jag överklockar rejält, så ett epsilon 700W borde räcka och bli över

Jag tror det är rätt lungt med ett aspire 500W (12V 34A enligt google)
kör mitt system på ett chieftech 420W och har ju 2st 7900gt, gto borde inte dra mkt mer. Sen är ju inte mitt system direkt stock heller.

Visa signatur

Dator 1 | Intel Core i7-4770K @ 4,6Ghz | Corsair H100i | Asus Z87-A | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x8GB 1600Mhz CL9 | KFA2 GTX 980TI HOF | Corsair TX650W | Intel 335 240GB | LG 24" + Philips 27" + Philips 27" | Fractal Design R3 |
Dator 2 | Intel Xeon W3520 | TRUE Spirit 120M | Asus Rampage II Extreme | Patriot Viper II Sector7 3x2GB 1600Mhz CL8 | PNY 8800 Ultra | Intel 330 120GB |

Permalänk

Har beställt ett iaf, får la hem det på måndag eller tisdag.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

Fan, billigare än mitt 7900gt och bättre och tystare... Men aja, får bli nytt kort efter jul, men är svårt att hålla fingrarna i styr nu

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk

Har ett på gång från TDJ Data.

Dock är det en cm för långt för Silverstone LC16M-chassit. Det är den optiska enheten som sticker in och möter grafikkortet.

Huga, väntar med skräckblandad förtjusning på monteringsresultatet.

Anledningen att jag överhuvudtaget trodde att det skulle få plats är att jag läst i en del tester att det är 205mm långt. Gränsen i chassit är 225mm och en skiss från TDJ Data visar att kortet är 235mm..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thompson
Jag tror det är rätt lungt med ett aspire 500W (12V 34A enligt google)
kör mitt system på ett chieftech 420W och har ju 2st 7900gt, gto borde inte dra mkt mer. Sen är ju inte mitt system direkt stock heller.

Hmm.. nu blir jag osäker faktiskt... tänkte köpa ett FSP 700W för att vara på säkra sida och vara klädd för framtiden... vet inte heller hur ett Apevia 500W funkar med DFI moderkort... Jag kommer garanterat klocka upp min Opteron 165 max och mina minnen. Detsamma gäller för grafikkortet...

Är det dumt att införskaffa ett FSP 700W då kankse... ska kanske prova med mitt först och se hur det fungerar... vore ju jäkligt tråkigt om det inte skulle funka bra... står man med nya grejer utan att kunna köra Finns det något mer irriterande =P

Till följande system ska alltså ett Apevia 500W klara

Moderkort: DFI UT NF4 Ultra-D
CPU: Opteron 165 (Överklockad)
Minne: Corsair Twinx2048 PC4000PT
Grafik: MSI Geforce 7900GTO
HDD: 3 st hårddiskar
Fläktar: 5 st chassifläktar

Fixar mitt agg det eller ska man för säkerthetsskull köpa FSP 700W?

/Johan

Visa signatur

[ASUS MAXIMUS VII HERO Z97] [Intel i7 4790k @ 4.8Ghz] [Corsair V PRO 2400Mhz] [Gigabyte GTX 970 G1 Gaming SLI] [Corsair Air 540] [Corsair H80i] [Fractal Design 1000W]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
Har beställt ett iaf, får la hem det på måndag eller tisdag.

sålde mitt xfx 7900gt... och beställde ett MSI 7900gto får hem mitt på mån-tis oxo...
satans va skoj det ska bli...

vet du nå bra vmoddar till 7900gtx korten A.N'doja?

GTO kortet ger bara 1,81v till minnena mot 2,1 som riktiga GTX har men å andra sidan så har GTO aggresivare tajmings...
så att flasha till GTX bios va bara dåligt att göra...
bättre att redigera GTO bioset med högre klock bara...
och sen köra med nån vmod till 2,1 och klocka högre...
coren kan man väl öka volten på med nibitor nuförtiden va?
1,5v skulle va smaskigt dom tar ju 700+ på coren stock så en 750-800mhz kanske inte är omöjligt med högre volt =D

åhhhhh så ivrig...

det är så roligt med sånna här pris/prestanda bomber ojojoj... hakade på 7900gt svängen direkt när det släpptes i början av mars...
köpte xfx 7900gt i usa då som har vart mycket trevligt under detta halvår man haft det men dax att testa nåt nytt...

Visa signatur

Asus p5q pro, q6600, radeon 4870, Twinx pc6400 4gig, 2st seagate 500gig, FSC Amilo 26" wide

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dVBeTa
Hmm.. nu blir jag osäker faktiskt... tänkte köpa ett FSP 700W för att vara på säkra sida och vara klädd för framtiden... vet inte heller hur ett Apevia 500W funkar med DFI moderkort... Jag kommer garanterat klocka upp min Opteron 165 max och mina minnen. Detsamma gäller för grafikkortet...

Är det dumt att införskaffa ett FSP 700W då kankse... ska kanske prova med mitt först och se hur det fungerar... vore ju jäkligt tråkigt om det inte skulle funka bra... står man med nya grejer utan att kunna köra Finns det något mer irriterande =P

Till följande system ska alltså ett Apevia 500W klara

Moderkort: DFI UT NF4 Ultra-D
CPU: Opteron 165 (Överklockad)
Minne: Corsair Twinx2048 PC4000PT
Grafik: MSI Geforce 7900GTO
HDD: 3 st hårddiskar
Fläktar: 5 st chassifläktar

Fixar mitt agg det eller ska man för säkerthetsskull köpa FSP 700W?

/Johan

Det funkar nog kan förstås inte säga säkert, men hellre för mkt än för lite, enda nackdelen skulle kunna vara att starkare agg blir (borde bli inte säker har väl med verkningsgrad att göra) varmare och därmed behöver starkare fläktar.

Visa signatur

Dator 1 | Intel Core i7-4770K @ 4,6Ghz | Corsair H100i | Asus Z87-A | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x8GB 1600Mhz CL9 | KFA2 GTX 980TI HOF | Corsair TX650W | Intel 335 240GB | LG 24" + Philips 27" + Philips 27" | Fractal Design R3 |
Dator 2 | Intel Xeon W3520 | TRUE Spirit 120M | Asus Rampage II Extreme | Patriot Viper II Sector7 3x2GB 1600Mhz CL8 | PNY 8800 Ultra | Intel 330 120GB |

Permalänk
Medlem

Jag vet inte om jag skulle flasha BIOS till 7900GTX heller pga att få 2.1v istället för 1.9v då tydligen är dessa minnen designade för upp till 1.9v endast. Antagligen så borde dessa kort va rätt så stabila och problemfria med stock bios iaf till skillnad för flera andra G71 kort.

Tror att Nvidia övervoltade deras egna produkter och det orsakade problem för vissa personer med 7900GTX vare sig stock eller överklockad hastighet. Verkar vara så att minnena inte mår så bra av 1.9v+ och därför säljer de dessa antagligen äldre versioner utav GTX med möjligen lite annan sorts minnestyp (tror de bytte på de nyare GTX för att fixa 2.1v support) som 7900GTO med en annan BIOS som reducerar memclock från 1600 -> 1320MHz och minnes spänningen 2.1v -> 1.9v med t.o.m tightare timings på minnena, vilket betyder bättre hastighet än ett GTX vid samma klock hastigheter. Antagligen hade kortena dumpats annars om de inte beslutat att försöka sälja dem istället och gjorde en liten undersökning (antagligen visste de vad problemet var från början dock ) vilket ledde till 7900GTO (alla andra beteckningar är ju redan upptagna ). Sen att bara ett par tillverkare kommer sälja detta kort gör mig ännu mer misstänksam att detta är fallet. Är lite överraskad så pass många har redan uppnått ~800MHz eller högre på minnena dock trots den lägre spänningen och tightare timings. Core clock tycks sätta stopp oftast runt 700 eller strax ovan iaf. Ingen riktigt våldsam klockningspotential men vad spelar det för roll när man redan för stock hastigheten får mycket valuta för pengarna.

De har skickat mitt kort idag så jag får det på måndag eller tisdag då... kan inte vänta.

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gamma^ray
sålde mitt xfx 7900gt... och beställde ett MSI 7900gto får hem mitt på mån-tis oxo...
satans va skoj det ska bli...

vet du nå bra vmoddar till 7900gtx korten A.N'doja?

GTO kortet ger bara 1,81v till minnena mot 2,1 som riktiga GTX har men å andra sidan så har GTO aggresivare tajmings...
så att flasha till GTX bios va bara dåligt att göra...
bättre att redigera GTO bioset med högre klock bara...
och sen köra med nån vmod till 2,1 och klocka högre...
coren kan man väl öka volten på med nibitor nuförtiden va?
1,5v skulle va smaskigt dom tar ju 700+ på coren stock så en 750-800mhz kanske inte är omöjligt med högre volt =D

åhhhhh så ivrig...

det är så roligt med sånna här pris/prestanda bomber ojojoj... hakade på 7900gt svängen direkt när det släpptes i början av mars...
köpte xfx 7900gt i usa då som har vart mycket trevligt under detta halvår man haft det men dax att testa nåt nytt...

Haha, beställt ifrån samma butik som dig.
Härligt Måndag/Tisdag här också.

Bara en flash om jag förstår recensionen rätt. Det är ju identiskt ett 7900GTX med samma minnes typer samt ns.

Flash @ GTX and the GTX you shall have my friend.

EDIT:

alla 7900GTO kort är 7900GTX som inte har pallat frekvenserna på minnena dvs 1600Mhz och bytt betäckning till GTO och körs också i 1320Mhz.

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=118140

Lite synd dock, aja jag brukar ha tur med Grafikkort får la hoppas det håller i sig, samma för er som tänker köpa/köpt.

Citat:

Just looked at the box... GTX on top and GTO on the front is fishy right? Closer look and I figured out that the GTO is a sticker. Started to pull it off and it's really a 7900GTX box. These are refurb cards probably run at 1.9vdd instead of 2.2 (I think that's what it is?) so that they don't die.

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=118140&p...

LOL

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
[B]Haha, beställt ifrån samma butik som dig.
Härligt Måndag/Tisdag här också.

Bara en flash om jag förstår recensionen rätt. Det är ju identiskt ett 7900GTX med samma minnes typer samt ns.

Flash @ GTX and the GTX you shall have my friend.

EDIT:

alla 7900GTO kort är 7900GTX som inte har pallat frekvenserna på minnena dvs 1600Mhz och bytt betäckning till GTO och körs också i 1320Mhz.

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=118140

Lite synd dock, aja jag brukar ha tur med Grafikkort får la hoppas det håller i sig, samma för er som tänker köpa/köpt.

Tänker du flasha BIOS till GTX?

Visa signatur

[ASUS MAXIMUS VII HERO Z97] [Intel i7 4790k @ 4.8Ghz] [Corsair V PRO 2400Mhz] [Gigabyte GTX 970 G1 Gaming SLI] [Corsair Air 540] [Corsair H80i] [Fractal Design 1000W]

Permalänk

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av dVBeTa
[B]

Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
Haha, beställt ifrån samma butik som dig.
Härligt Måndag/Tisdag här också.

Bara en flash om jag förstår recensionen rätt. Det är ju identiskt ett 7900GTX med samma minnes typer samt ns.

Flash @ GTX and the GTX you shall have my friend.

EDIT:

alla 7900GTO kort är 7900GTX som inte har pallat frekvenserna på minnena dvs 1600Mhz och bytt betäckning till GTO och körs också i 1320Mhz.

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=118140

Lite synd dock, aja jag brukar ha tur med Grafikkort får la hoppas det håller i sig, samma för er som tänker köpa/köpt.

Tänker du flasha BIOS till GTX?

Kan jag icke göra, då måste jag höja volt etc, ska börja med att klocka och se hur den håller sig.

körs iaf 1.4v i 3D och 1.3v i 2D.

Minnena körs förmodligen som endel säger, 1.8-1.9v @ 1320Mhz - 1700Mhz utan nårga större problem tydligen, men skulle man höja volten till default så är det kört antar jag.

Vi får se

Sålde ju mitt XT och sitter nu på ett GF2 och det är sjukt hack men kunde lira Cod2 hackfritt iaf, dock i låg upplösning utan godis. Men Cs 1.6 laggar mer än vad cod2 gör, skumt.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
Kan jag icke göra, då måste jag höja volt etc, ska börja med att klocka och se hur den håller sig.

körs iaf 1.4v i 3D och 1.3v i 2D.

Minnena körs förmodligen som endel säger, 1.8-1.9v @ 1320Mhz - 1700Mhz utan nårga större problem tydligen, men skulle man höja volten till default så är det kört antar jag.

Vi får se

Sålde ju mitt XT och sitter nu på ett GF2 och det är sjukt hack men kunde lira Cod2 hackfritt iaf, dock i låg upplösning utan godis. Men Cs 1.6 laggar mer än vad cod2 gör, skumt.

haha.. ett GF2... låter inte allt för kul det.. .jag har i alla fall ett 6800GT Golden sample.. går att spela hyfsat bra med det!!

Längtar som fean i fall fall till nästa vecka...

Visa signatur

[ASUS MAXIMUS VII HERO Z97] [Intel i7 4790k @ 4.8Ghz] [Corsair V PRO 2400Mhz] [Gigabyte GTX 970 G1 Gaming SLI] [Corsair Air 540] [Corsair H80i] [Fractal Design 1000W]

Permalänk

samma här längtar tills man får sitt 7900gto och se vad kortet går för

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
samma här längtar tills man får sitt 7900gto och se vad kortet går för

Samma här! Får mitt på måndag, dock får jag resten av datorn först senare i veckan. Ska bli kul att spela lite igen då man idag sitter på P4 och 9600pro...

Visa signatur

[C2D E6600 @ 3,0GHz][Asus P5B][Corsair Twin2X 2x1GB 6400][MSI 7900GTO][Antec P180B][Antec NeoHE 550W][ViewSonic VX2025vm]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alpha81
Samma här! Får mitt på måndag, dock får jag resten av datorn först senare i veckan. Ska bli kul att spela lite igen då man idag sitter på P4 och 9600pro...

HöHö, kan jag tänka mig

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.