Nagon fran Medison
Ursprungligen inskrivet av whad
Någon från Medison kunde ju kommit hit och diskuterat.
Hej,
Till alla i detta forum angaende Medison Celebrity, Medison och undertecknad:
Forst av allt vill jag passa pa att tacka alla Er som har kopt en Medison Celebrity. Lovar att Ni inte kommer bli besvikna.
Alla som kommit in med fragor till bade var mail och Supporten via InfoCare hoppas vi Ni har fatt tillfredsstallande svar. Annars svarar vi garna igen om Ni aterkommer. Att InfoCare har sa langa vantetider och inte har sa manga som kan ta emot samtalen beror helt enkelt pa att efterfragan pa Medison Celebrity bokstavligen exploderat. Det ser ut att kunna bli en riktig 'folkdator'.
Till alla tvivlare vill jag meddela att jag ar ledsen att gora Er besvikna.
Det har ar ingen bluff, hur garna Ni vill fa det att verka som en bluff. Da skulle jag aldrig ha framtratt i media med namn, bild och foretagsnamn som forknippas starkt med mitt namn.
Medison ar ett registrerat aktiebolag i England av den enda anledningen att det runtom i varlden skulle se konstigt ut och verka skumt om vart foretag hette Medison AB. Daremot sa ar Medison Limited (engelskt aktiebolag) eller Medison Incorporated (amerikanskt aktiebolag) som namn i internatinella affarer inte lika konstigt. Vart foretag ar registrerat saledes som Medison Europe Limited i Storbritannien.
Att adresser och telefonnummer kanske inte stammer beror helt enkelt pa att jag bott och verkat i bland annat Silicon Valley, Californien, samt Sao Paulo, Brasilien, under flera ar. Gamla telefonnummer pa Eniro och Hitta.se galler inte langre. Att de inte ar uppdaterade kan undertecknad knappast klandras for.
I och med detta svar och inlagg hoppas vi pa Medison att vi skingrat de flesta tvivlen kring bolaget och produkten och personerna bakom som alla ar ytterst seriosa och plikttrogna svenskar.
For ovrigt har det inte legat i vart intresse att ge oss in i pagaende debatter i olika forum for att 'styra upp' eller debattera med manniskor, mer an i vart eget forum pa http://tech.groups.yahoo.com/group/medisoncelebrity/
Detta for att vi respekterar alla individers asikter och vi forstar dem som ar forsiktiga. Fortsatt vara det nar Ni handlar pa natet om Ni anser ett pris eller produkt verkar skumt.
Vi tackar Er for att ha last detta inlagg fran oss pa Medison. Ni ar valkomna att fortsatta stalla fragor till oss pa info@medisoncelebrity.com
Basta halsningar
/ Valdi Ivancic
CEO & President
Medison Europe Limited