Permalänk
Medlem

AM2 m-ATX bräda för Crossfire?

Någon som känner till någon m-ATX bräda för Crossfire samt sockel AM2?
Jag är ute efter en liten rackare till en SFF-låda och ska försöka köra igång ett gäng HD3850 eller dylikt i maskinen på test.

Några förslag?

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Tror faktiskt det inte finns något mATX AM2/AM2+ med varken CF eller SLI faktiskt...

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Vill med ha ett M-atx moderkort med SLI eller Crossfire :S

Visa signatur

Har sålt min speldator :)

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Royal bumpage. Jo nu ska det komma en AM2+ mATX bräda med Crossfire faktiskt. Dom borde dyka upp snart och ha SB750 också

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

DFI har några på G!

INTEL/Crossfire
1) LP JR P45-T2RS: MP on end of July.
2) LP JR P43-T2RS: MP may on Aug.

INTEL/SLI
1) LP JR NF730i-T2RS: After Aug.
2) BI GF9300-T2R: End of Q3

AMD/SLI
1) BI GF8300-M2R: End of Q3

AMD/Crossfire
1) LP JR 790GX-M2RS: Aug. or Sept.
2) BI 780G-M2R: End of Q3

Visa signatur

Silverstone FT03B | Dell U2711 | Be-quiet E9 580w CM | ASUS GENE-Z | AMD 7970 | Intel 2500k @ 4,4 Ghz| Corsair H80i | 8GB Corsair LP

Permalänk
Medlem

Ska o höra att de kommer lite m-atx kort med får ta o skaffa ett fett nätagg under tiden jag väntar då

Visa signatur

Har sålt min speldator :)