Permalänk

Värdera min dator!

Hej, jag är intresserad av att sälja min dator enligt sign. Och den kyls av vatten som ni kan se i galleriet! Vad kan jag få för den på blocket?

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean

Permalänk
Medlem
Skrivet av wartech:

Hej, jag är intresserad av att sälja min dator enligt sign. Och den kyls av vatten som ni kan se i galleriet! Vad kan jag få för den på blocket?

Skulle värdera den runt 8000-9000, men om du får den såld för det måste du antingen ha enorm tur eller vara en utmärkt säljare. Släng runt termer som Överklockad och Gaming-Prestanda så kanske någon nappar. Men det är ju bara mina 2 cent

Permalänk

Okej. Hoppades på mer. Många liknande datorer ligger ju ute på blocket för några tusen mer. Ja man får väl testa helt enkelt nån ytterligare värdering skulle uppskattas

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean