Använda min iphone som iPod. ..

Permalänk

Använda min iphone som iPod. ..

Hej!

Jag ska snart uppgradera från iphone 4 och tänkte att min dotter på 2.5 år ta över den som musikuppspelare till sin philips mcm2150.

Nu till min fråga ...
Antar att det är AUX som gäller eller finns det någon docka som gör att man kan använda USB:)

Det är ju så bra med Iphone att hon kan se bilder och pedagogiskt kan trycka på det hon vill lyssna på.

Finns det någon "Jailbreak" eller liknande som gör att det bara blir en mediaspelare eller är det flygplansläge som gäller?

Hur är era tips?

Tack

//Fabbe

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ditt lilla ljudsystem har ju bara en 3,5mm-ingång, så något annat alternativ är ju omöjligt.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av VictoryKid:

Hej!

Jag ska snart uppgradera från iphone 4 och tänkte att min dotter på 2.5 år ta över den som musikuppspelare till sin philips mcm2150.

Nu till min fråga ...
Antar att det är AUX som gäller eller finns det någon docka som gör att man kan använda USB:)

Det är ju så bra med Iphone att hon kan se bilder och pedagogiskt kan trycka på det hon vill lyssna på.

Finns det någon "Jailbreak" eller liknande som gör att det bara blir en mediaspelare eller är det flygplansläge som gäller?

Hur är era tips?

Tack

//Fabbe

Skickades från m.sweclockers.com

Ta ut simkortet och koppla ner den från Wifi så har den ingen koppling till andra enheter över huvudtaget.

Permalänk
Medlem

Annars är det väl bara att skaffa nått billigt SIM-kort men strunta i att fylla på det med pengar.

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem

Ta bort alla appar du inte vill ha där, stäng av imessage / facetime, ta ur simkortet och koppla på wifi så räcker det väl?

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Kan man inte som på Ipad låsa systemet? Dvs gömma appar och sådant som inte får användas från användaren via lösenord? Typ som en föräldrarkontroll.

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Skrivet av Jonny Myran:

Annars är det väl bara att skaffa nått billigt SIM-kort men strunta i att fylla på det med pengar.

Vad är då poängen med att ha en SIM-kort i?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com