Galaxy S4 Black Edition

Permalänk
Medlem

Galaxy S4 Black Edition

Hej!
Jag har fått en s4 av jobbet men upplever att det är mycket sämre mottagning än med min gamla lur. Någon som har liknande erfarenheter?
Får ofta sms om missade samtal när jag har den i byxfickan. Funderar nu på att lämna in den

Visa signatur

In vino veritas

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av who84:

Hej!
Jag har fått en s4 av jobbet men upplever att det är mycket sämre mottagning än med min gamla lur. Någon som har liknande erfarenheter?
Får ofta sms om missade samtal när jag har den i byxfickan. Funderar nu på att lämna in den

Vilken var din "gamla" lur? Byxfickan bör inte spela någon roll om du inte har fodrat den med bly?!

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem

Det var en Motorola Razr. Ingen som haft problem med mottagning på sin lur?

Visa signatur

In vino veritas

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av who84:

Det var en Motorola Razr. Ingen som haft problem med mottagning på sin lur?

Kör en SGS4+ och har Telenor och inga som helst problem med mottagningen hos mig på sydkusten iaf.

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem

Har telenor och 4g täckning i Kristianstad skåne är fruktansvärd. MEd telia full 4g täckning, telenor dumpstered
3g täckningen är full dock, och jag surfar snabbare med 3g än 4g med telenor tråkigt nog.

Telia toppar jag 4g hastigheten nästan med en sgs4.

Permalänk
Medlem

Intressant. En familjemedlem har liknande problem med sin S4a, men problemet försvinner så fort ett annat simkort/nummer stoppas in vad det verkar... Mycket konstigt är det i alla fall.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841