Sex vinner komponenter från Silverstone

Permalänk
Melding Plague

Sex vinner komponenter från Silverstone

Ett gäng kreativa medlemmar belönas med chassin, nätaggregat, fläktar och processorkylare när Silverstone utser vinnare i de senaste tävlingen.

Besök tävlingen

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Discokungen

Hahaha! Den här nyheten blir väldigt komisk om man inte tänker på siffran 6...

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

Yeeay! För en gångs skull vann jag något!

Visa signatur

Chassi: Silverstone Fortress FT05B PSU: Corsair RM650i MoBo: ROG Strix X570-F CPU: AMD Ryzen 3600X Mem: 32GB G.Skill Trident Z Neo GPU: EVGA GTX970 SSC Cooling: Corsair H115i SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD & MX100 512GB

Permalänk
Medlem

Grattis!

Är det bara jag som inte hittar den sjätte bilden? vart är Polkal's bidrag? Nyfiken ju!

Visa signatur

7800x3d - asus prime x670e-pro - 32gb ddr5 - asus tuf rtx 4090 gaming oc

Permalänk
Medlem
Skrivet av TobX:

Grattis!

Är det bara jag som inte hittar den sjätte bilden? vart är Polkal's bidrag? Nyfiken ju!

Här är polkals bidrag, var så glad över att vinna att jag inte reflekterade över att inte alla var med. Grattis till ni andra som också vann och tack för en god match!

Edit: Tack TobX

Visa signatur

Chassi: Silverstone Fortress FT05B PSU: Corsair RM650i MoBo: ROG Strix X570-F CPU: AMD Ryzen 3600X Mem: 32GB G.Skill Trident Z Neo GPU: EVGA GTX970 SSC Cooling: Corsair H115i SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD & MX100 512GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av CynXen:

Här är polkals bidrag, var så glad över att vinna att jag inte reflekterade över att inte alla var med. Grattis till ni andra som också vann och tack för en god match!

BILD

Tackar!
Och bra jobbat!

Visa signatur

7800x3d - asus prime x670e-pro - 32gb ddr5 - asus tuf rtx 4090 gaming oc

Permalänk
Medlem
Skrivet av CynXen:

Här är polkals bidrag, var så glad över att vinna att jag inte reflekterade över att inte alla var med. Grattis till ni andra som också vann och tack för en god match!

http://i.imgur.com/WfFlFm1.png?1

Edit: Tack TobX

Oohh...en gammal tjockskärm, det var inte igår man såg en sådan

Grattis alla som vann!

Permalänk
Medlem

hahaha ofta jag kom med xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av emal:

hahaha ofta jag kom med xD

Det var antagligen tack vare din unika idé haha

Permalänk
Medlem

Tack så mycket! Första gången jag vann något och snart ska skärmen ut