Jag kör story mode! dräp en titt på episod #1!

Permalänk

Jag kör story mode! dräp en titt på episod #1!

Tänkte testa att ladda upp något på tuben i hopp om att det skulle bli något lattjo sidoprojekt.

Resultatet blev ju verkligen sådär då min Mic är kass kombinerat med att jag är precis sämst på att spela spel överlag.

Men ta en titt och tycker ni jag ska fortsätta göra fler episoder så hojta till...tycker ni att det suger (vilket är heeeelt fair enough) så säg det med!

*** raderat ***

Ha en magnifik helg!

P.S. om någon är haj på att göra ett vajjert intro och skapa någon form av kanal/profilbild som kan passa så hör gärna av er så blir jag ohyggligt glad och tacksam! Mina skills i MS Paint och all things internet and design är (som ni märker) fullkomligt värdelöst.

Marknadsföring
Permalänk
Avstängd

Blev en prenumeration på den kanalen. Kan själv bidra med klipp om du vill. Är 54 år och spelskickligheten är därefter

*** raderat ***

Marknadsföring
Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk

Ja men fan va härligt! diggar att du kör mkt 1st person mode...jag måste lära mig spelet först känner jag innan jag börjar latja med 1st person....

Permalänk
Avstängd

Ovant först att köra bil med 1st person i just GTA V. Gående använder jag det bara när jag ska kolla något närmare. Använder Xbox 360 kontroll. Kan inte spela med TB och mus längre då jag numera får ont i fingrarna av adws med tangentbord

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk

Var inte så illa, tyckte det var lite kul att du kör på svenska. Annars känns som 10 av 9 icke-språkbegåvade envisas med att köra på engelska, vilket för all del är förståeligt. Lycka till med kanalen!

Permalänk
Avstängd

Köpte spelet i tisdags eftermiddag... sedan började jag spela det dagen efter... och igår hade jag spelat klart "storyn".

Så jag är ju lite besviken att "storyn" var så kort. Jag vill bestämt minnas att det var betydligt längre i föregående spel?

GTA 4 spelade jag dock aldrig igenom helt.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Skrivet av MadrakeRoot:

Var inte så illa, tyckte det var lite kul att du kör på svenska. Annars känns som 10 av 9 icke-språkbegåvade envisas med att köra på engelska, vilket för all del är förståeligt. Lycka till med kanalen!

Kände precis likadant! finns så otroligt få som kör på Svenska så förhoppningsvis blir det en gnutta trevligare även om publiken man kan nå ut till betydligt färre men eftersom jag inte är ute efter att tjäna stålar så kan det ju kvitta!

Episod # 2 kommer inom en snar framtid!

Permalänk
Medlem
Skrivet av GaMeR2K5:

Köpte spelet i tisdags eftermiddag... sedan började jag spela det dagen efter... och igår hade jag spelat klart "storyn".

Så jag är ju lite besviken att "storyn" var så kort. Jag vill bestämt minnas att det var betydligt längre i föregående spel?

GTA 4 spelade jag dock aldrig igenom helt.

Håller med just storyn känns kort men ack så underhållande.

Skrivet av misguided:

Kände precis likadant! finns så otroligt få som kör på Svenska så förhoppningsvis blir det en gnutta trevligare även om publiken man kan nå ut till betydligt färre men eftersom jag inte är ute efter att tjäna stålar så kan det ju kvitta!

Episod # 2 kommer inom en snar framtid!

Ser fram emot nästa episod.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Hedersmedlem

*** tråd låst ***

Jag har låst tråden med hänvisning till forumreglerna:

Citat:

§ 9 Marknadsföring och annonsering

Forumet får inte användas för annonsering eller marknadsföring av egen eller andras verksamhet. Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel. Det räknas alltid som marknadsföring att sprida länkar som är utformade så att någon tjänar pengar, får poäng eller liknande när de används. Ett annat exempel är platsannonser. För sådana hänvisar vi till vår särskilda jobbavdelning.

Forumet är till för diskussioner utifrån tydligt formulerade frågeställningar. Tanken är inte att använda det som blogg eller anslagstavla för egna projekt.

/KimTjik