Permalänk
Medlem

Tanka W7

Hade glömt att man inte får diskutera piratkopierat material. Ber om ursäkt, om någon kan svara på frågor angående windows så får ni hemskt gärna skicka ett mail till *bort*

Visa signatur

Intel I5 2500k | Gigabyte GTX680 | Gigabyte Z77P-D3 | OCZ ModXStream Pro 600w | G.Skill Ripjaws 8GB 1600hz | Samsung Pro 840 128GB | Crucial M500 240GB | WD Blue 640GB | Fractal Design R4 |

Permalänk

Tyvärr så tror jag detta är emot reglerna...

Visa signatur

4790K @4.6 | EVGA GTX1080 Founders Ed. | 16gb ram | 240+120+40gb ssd | 14TB mekanisk lagring

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Zer0x:

Tjenare, jag har köpt en ny dator som jag behöver ett nytt operativsystem till så jag kan använda mitt ram fullt ut och har blivit fundersam. Vad är det för nackdelar med ett nerladdat operativsystem? Vad ska man ha? Behöver man något mer än själva operativsystemet?

Piratkopior brukar inte vara "genuine" så länge. Största nackdelen, antar jag.
Windows7 64bit.
Du behöver ett program som du kan bränna ut en bootbar iso på.

Inb4 tråden låses då det är emot policy att diskutera piratkopiering på detta vis. Jag talar bara hypotetiskt, och avsäger mig allt ansvar gällande det här. Endast för informationssyfte.

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hoffipoff:

Tyvärr så tror jag detta är emot reglerna...

Jaså? Då ber jag om ursäkt. Är det någon som kan hjälpa mig ang. detta så får ni gärna skicka ett mail till mig, *bort*

Visa signatur

Intel I5 2500k | Gigabyte GTX680 | Gigabyte Z77P-D3 | OCZ ModXStream Pro 600w | G.Skill Ripjaws 8GB 1600hz | Samsung Pro 840 128GB | Crucial M500 240GB | WD Blue 640GB | Fractal Design R4 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zer0x:

Jaså? Då ber jag om ursäkt. Är det någon som kan hjälpa mig ang. detta så får ni gärna skicka ett mail till mig, *bort*

lägg en stor tänkare på om du verkligen vill att ditt operativsystem ska vara nedladdad från en illegal hemsida, ett program kan man virus söka, lite svårare med ett operativsystem

Visa signatur

[Thermaltake Level 10 GT] [XFX PSU Core Edition 850W 80+ Bronze] [Asus P8P67 PRO B3] [Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz] [Radeon AMD 290x] [Corsair XMS3 Vengeance 2x4 GB] [Corsair H80 PnP 2xScythe GT 1850 RPM] [Corsair Force 3 120gb]

Permalänk
Visa signatur

Citera Så Hittar Jag Tillbaka!

Permalänk
Medlem

jag vet inte hur pålitliga svaren man får om man googlar är, känns säkrare att ta det här.

Visa signatur

Intel I5 2500k | Gigabyte GTX680 | Gigabyte Z77P-D3 | OCZ ModXStream Pro 600w | G.Skill Ripjaws 8GB 1600hz | Samsung Pro 840 128GB | Crucial M500 240GB | WD Blue 640GB | Fractal Design R4 |

Permalänk
Skrivet av Zer0x:

jag vet inte hur pålitliga svaren man får om man googlar är, känns säkrare att ta det här.

Tyvärr är det här fel forum för illegal nedladdning...
Men som han ovan mig sa, tänk på att du måste vara 100%säker på att det inte är virus. Hört talas om flera som har trott det är som riktiga så är det massa virus och skit... Men låna någon kompis skiva eller så? Tror dom flesta brukar ha en hemma, kan ju köra annars på någon som har Vista eller så, och sen tanka hem Windows8 test?
Annars om du är student så kan du köpa Windows för Max 300 tror jag det ligger på nu

Visa signatur

Citera Så Hittar Jag Tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Failbygge:

Tyvärr är det här fel forum för illegal nedladdning...
Men som han ovan mig sa, tänk på att du måste vara 100%säker på att det inte är virus. Hört talas om flera som har trott det är som riktiga så är det massa virus och skit... Men låna någon kompis skiva eller så? Tror dom flesta brukar ha en hemma, kan ju köra annars på någon som har Vista eller så, och sen tanka hem Windows8 test?
Annars om du är student så kan du köpa Windows för Max 300 tror jag det ligger på nu

Det var därför jag skrev här, för att kolla om det var någon som visste var man kunde få tag på en virusfri version.

Var köper man det? Det gäller väl inte endast högskolestuderande?

Visa signatur

Intel I5 2500k | Gigabyte GTX680 | Gigabyte Z77P-D3 | OCZ ModXStream Pro 600w | G.Skill Ripjaws 8GB 1600hz | Samsung Pro 840 128GB | Crucial M500 240GB | WD Blue 640GB | Fractal Design R4 |

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Som andra sagt innan så tillåter vi inte frågor om piratkopierat material i forumet. En av flera anledningar är att vi inte vill bli indragna i eventuella rättsprocesser, för mer information, se denna tråd.