SweC BF3 event #3, "Mumble 3D" (PW, mumble only)

Permalänk
Medlem

Tråkig för att jag kan inte vara med pga min handikapp.

Visa signatur

Ny dator, Moderkort: Asus Z170-A cpu: intel 6700k 4.8 ghz Kylare: Corsair h105 Ram minne: Corsair 16gb 2400mhz Grafikkort: Nivida Gainward 680gtx 2gb, sdd 2 st, hdd 3st, nätaggregat Evga supernova 750 watt, Chassi: Fractal arc xl

Dator fd den dog. 2008-2015 rip.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av vargeEEEEn:

Är dessvärre (nästintill)döv på höger öra för tillfället så blir inget spel för mig ikväll. =/ Fredag i allmänhet är en lite opraktisk dag enligt mig.

Bli bättre! Det är en order, med hela handen!

Skrivet av Noobenu:

Lyckades komma in (spelade lite mot dig innan(Kalle_anka_023))
Men det var inga som pratade

Ah, trist, det är ju grundtanken med mumble 3D att man kommunicerar. På vår sida var det tonvis med kommunikation! Vi lyckades samordna inf och APC, begäran på assistans kom från andra squads - det var helt enkelt större squads snarare än fjuttiga 4 personer som EA/Dice tycker vi ska hålla oss med.

Skrivet av Sellwin:

Blev rage quit för min del, men det var kul tills jag blev för sur Hoppas på fler såna här events! Stort tack till Lan och alla er andra som har hand om allt.

Ah, trist med ragequit men glad att du fick några bra rundor!

Tackar för berömmet från mig och mina medadmins, får inte glömma att Flaxe lånade ut både server och sig själv men tyvärr fyllde vi aldrig upp eventet men jaja. Nu vet fler hemligheten med Mumble...

Skrivet av tw3R:

Var skoj att lira lite igen, dock så funka de inge vidare med mumble för min del. Hörde dom flesta så jäkla lågt. Så det funkar sådär för en som är halvdöv. Jag får mixtra lite med inställningarna till nästa event.

Sen så skämde jag ut mig, körde på en mina så 6 pers i laget dog direkt... Den bjöd jag på Lan

Är det nå spel annars på Sweclockers servrar?

//Christer_P

Den var fin den minan.

Jodå, det händer allt att vi spontantänder den på kvällarna. Sikta in dig på klockan 19:00. Det finns en tråd som heter måndagskvällskrigstråden som folk ofta startar i med att anmäla spelstart.

Det hänger på oss alla att starta igång den!

Skrivet av loffeleguan:

Loading level... hela tiden.

Du kom in till slut, minns flera AT skott från dig!

Skrivet av DBHErazor:

Ruskigt kul idag! Tack för att ni anordnar något i den här stilen!

Varsågod, vårt nöje att återbetala donationerna från SweC medlemmarna med lite arrangemang. Det kommer fler, dock blir nästa widL's regi och han är hemlighetsfull....

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Tackar admins med flera för ett bra och trevligt event.. alltid lika kul att sitta och hjälpas åt.. hoppas på fler bra kvällar! / deafanddumb

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Moderkort: P67A-GD65 B3, CPU: intel i5 2500k, GPU: Saphire 280x vapor-x, Minnen: 8 GB Corsair Vengeance 1600 MHz

Permalänk
Medlem

Tack för ikväll alla, det var grymt kul!

Permalänk
Medlem

Tack för ikväll riktigt nice :), vill även tacka Blackbird som lämnade företräde för mumble andvändare

Permalänk
Medlem

Var riktigt kul idag. Och måste också tacka Lan mfl som kirrar allting Toppenjobb. Vi hade bra flyt med mublandet så vi höll ihop. Men märker att det är en vanesak, så man kommer in i det allt eftersom. Tack och bock. Mvh PFall

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d | RTX 3080 Ti TUF GAMING 12GB

Permalänk
Medlem

Tack så mycket för en trevlig kväll, kom in lite sent så testade inte så mycket mumble 3d, men satt i en squad kanal och fastnade hela kvällen. Klart roligare spelupplevelse med kommunikation, så tack stre44 det var kul att lira med dig. Tack även till Blackbird som visade superbra laganda

Permalänk

Även om jag inte spelat så mycket så tycker jag att SweClockersservern är riktigt bra spel på och det blir ännu bättre om man är några som är med på mumble.
Tack till alla som gör servern till vad den är.

Visa signatur

Jag kan ha fel, men jag tror att jag har rätt.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Schdefan:
Skrivet av Ascor:
Skrivet av Stre44:
Skrivet av PFall:
Skrivet av Snurren:
Skrivet av Mattsingen:

Tack själva, det värmer att läsa sådana inlägg! Ta cred åt er själva, se på tråden - det är många som gillar spelstilen. Det finns ingen anledning till att vi inte kan ha lika kul varje kväll!

Nu har ni fixat mumble, nu har ni träffat varandra, kom in och häng!

Det kanske inte blir 20+ i båda lagens kanaler varje kväll men vi får alltid ihop en squad eller tre och det är nog så kul.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Jag är på ikväll!

Visa signatur

Fractal Define R5 || Cooler Master V750S || Asus Z97-A || Intel i7 4790K + Hyper 212 Evo || EVGA GTX 980 Ti SC+ || Crucial Ballistix Sport 16GB 1600MHz || 850 EVO 500GB + Samsung 860 EVO 1TB || 4 TB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av OskarD90:

Jag är på ikväll!

Jag med

Visa signatur

CPU Intel i7 2.80 GHz CPU-kylare Antec KÜHLER H2O 620Moderkort Gigabyte GA-P55-UD4P Grafikort Sparkle GeForce GTX 580 1536MB RAM Corsair Vengeance 16GB 1600Mhz Fläktar Fractal Design 120mm Silent Series x5 Hårddiskar Corsair SSD P3 Series 128GB + 5.3 tb lagrningsutrymme

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Tack själva, det värmer att läsa sådana inlägg! Ta cred åt er själva, se på tråden - det är många som gillar spelstilen. Det finns ingen anledning till att vi inte kan ha lika kul varje kväll!

Nu har ni fixat mumble, nu har ni träffat varandra, kom in och häng!

Det kanske inte blir 20+ i båda lagens kanaler varje kväll men vi får alltid ihop en squad eller tre och det är nog så kul.

Går alltid in när det är folk inne, fast då är det aldrig någon på Mumble, i så fall 2-3 personer i någon squadkanal, men man vet ju inte om dom är in-game eller om dom bara sitter och snackar, man vill ju inte störa ;). Nån måste väl börja så fler kommer in, så ska försöka lite extra.

Personligen gillade jag 3D mumble mycket mer än bara en kanal per squad, fast det förlorar ju lite av sin funktion om man bara är 3 inne, det var väldigt häftigt när vi var nästan 20 personer i voice i samma lag.

Permalänk
Moderator
Moderator

Riktigt impad av både lördag och söndag på mumble, minst femton personer i samma kanal båda dagarna och kanske 25 som mest inne. Det tar sig!

Glöm inte att annonsera i http://www.sweclockers.com/forum/123-battlefield/1092526-mand... om ni tänkt spela ikväll, gör det gärna med lite förvarning.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers