Permalänk

Denna som speldator?

Hej vill kunna spela bf3, Skyrim. mw3 med så bra grafik möjligt..
Har kollat denna: http://cdon.se/hemelektronik/thor_oden_-_intel_i3-2100_-_4gb_...
Dom som säger att processorn inte kan spela bf3, DEN KAN DET!
Bevis: http://www.youtube.com/watch?v=DLMG3wDXvmA
Det jag vill veta är hur den kommer prestera i nämnda spel!
Tacksam för svar! OBS! Om nån skulle vilja länka en bra framtidssäker dator för max 7k så blir jag superglad

Permalänk
Permalänk
Medlem

Rätt så bra pris/prestanda i den burken lite orolig för framtidssäkerheten, Speciellt med den processorn. Känns lite som att köpa en dator som redan har 1 år på nacken, dock så kommer den klara det du begär av den.

Visa signatur

Citera gärna

ASRock Fatal1ty Z77 | i5 3570K @ 4,4 Ghz - Phanteks PH-TC14PE | 2-Way Sli GTX 680 | 16 Gb Corsair vengeance 1600 MHz | OCZ ZX Series 1250W | SSD - 1x128 GB - 1x256 | 2,7 TB - HDD | Antec P280 | G500 | Qpad MK-80 | G35

Permalänk
Skrivet av Kaksylt:

Rätt så bra pris/prestanda i den burken lite orolig för framtidssäkerheten, Speciellt med den processorn. Känns lite som att köpa en dator som redan har 1 år på nacken, dock så kommer den klara det du begär av den.

Vet du hur den presterar i spelen?

Permalänk
Medlem

MW3 kommer inte vara några problem alls då grafikmotorn till det spelet är ganska gammal så drar det inte så mycket.
Skyrim vet jag inte riktigt då prestandan i det spelat har knappt med hårdvaran att göra då det har en ganska ostabil motor av vad jag har förstått.
BF3 Med/high ~60fps ska nog gå bra kanska kan dippa på de stora 64P kartorna.

Visa signatur

Citera gärna

ASRock Fatal1ty Z77 | i5 3570K @ 4,4 Ghz - Phanteks PH-TC14PE | 2-Way Sli GTX 680 | 16 Gb Corsair vengeance 1600 MHz | OCZ ZX Series 1250W | SSD - 1x128 GB - 1x256 | 2,7 TB - HDD | Antec P280 | G500 | Qpad MK-80 | G35

Permalänk
Skrivet av Kaksylt:

MW3 kommer inte vara några problem alls då grafikmotorn till det spelet är ganska gammal så drar det inte så mycket.
Skyrim vet jag inte riktigt då prestandan i det spelat har knappt med hårdvaran att göra då det har en ganska ostabil motor av vad jag har förstått.
BF3 Med/high ~60fps ska nog gå bra kanska kan dippa på de stora 64P kartorna.

Okej! Köper nog denna sedan uppgraderar jag till i5 då jag har pengarna

Permalänk
Skrivet av Kaksylt:

MW3 kommer inte vara några problem alls då grafikmotorn till det spelet är ganska gammal så drar det inte så mycket.
Skyrim vet jag inte riktigt då prestandan i det spelat har knappt med hårdvaran att göra då det har en ganska ostabil motor av vad jag har förstått.
BF3 Med/high ~60fps ska nog gå bra kanska kan dippa på de stora 64P kartorna.

Okej! Köper nog denna sedan uppgraderar jag till i5 då jag har pengarna