Samsung Series 9 växer till 15 tum

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrGoreMann:

"Aero-dynamic design". Jo det lär väl vara bra för piloterna, formel-ett förarna och vindtunnelstestarna. Vinner jag något på det?

Det är mer för ögongodis. Såklart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrGoreMann:

"Aero-dynamic design". Jo det lär väl vara bra för piloterna, formel-ett förarna och vindtunnelstestarna. Vinner jag något på det?

Vid eventuellt raseri utbrott så flyger den igenom luften och landar säkert!

Permalänk
Medlem
Skrivet av IntelAti:

Vid eventuellt raseri utbrott så flyger den igenom luften och landar säkert!

Eller varför inte lira frispy när man känner fört!

Permalänk
Medlem

Vid 1:04 står det fast boot 98s

När blev det snabbt på en ssd?

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hACmAn:

Vid 1:04 står det fast boot 98s

När blev det snabbt på en ssd?

Kör fullscreen -> 9.8 sek

Visa signatur

MSi GT780R
MacBook Air 13.3" Mid 12
Nexus 4

Permalänk
Medlem

Jag säger som jag har gjort tidigare. Jag vill ha den här typen av burk men kravet är minst 1080P så det är bara att glömma även denna

Visa signatur

Arbetsdator: HFX Mini. Ryzen 3600, GTX1650. Skärmar: Dell 2415

Permalänk
Medlem

Hur tror ni denna står sig mot en Asus Zenbook Core i7-3517U 4 GB DDR3, 256 GB SSD-lagring, när det kommer till videoredigering? Zenbook har ju 1080p 13.3" IPS vilket är nice, samt snabbare processor. Denna har ju dock mer ram och större skärm. Den är tänkt till farsan, så om inte videoredigeringsprogramet stödjer större text även om upplösningen är hög så är det inte nödvändigtvis ett minus med den lägre upplösningen på samsungen.

Visa signatur

HP mini 311c med Atom n270 uppklockad till 2.274 ghz nvidia ION 1 och 3 gig minne. SSD: Crucial m4 slim (7mm) 128 gb.

Permalänk
Medlem

Vore kul med i7 men riktigt najs! Är van vid superstora skärmar (30"+24" har jag mestadels kört) men köpte lite 10" netbooks och nu en 12,5" och funderar ändå på vad som är mest värt storleksmässigt för framtiden när det känns som att det nog är goare att köpa en enda dator istället för en stationär + bärbar och då GIVETVIS kopplar in en större skärm när man jobbar "stationärt". 15" känns nämligen fortfarande väldigt portabelt i teorin fast jag funderar på om den verkligen är det. Man vill ju att den ska passa i de flesta väskor bekvämt, kunna sitta gött på bussen/bilen i knäet etc etc.

8 gb ram är värt med men visst, 256 gb hade varit att föredra också. Webcam är ju pinsamt men hur viktigt är det egentligen?

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av xpanterx:

Riktig snygg! För klen grafik för de flesta spel och för stor för att ha som liten surfburk. Men snygg!

Men perfekt som utvecklingsmaskin! Om jag inte redan hade en fin vaio z skulle det bli ett köp direkt

Permalänk
Medlem
Skrivet av infinity08:

Men perfekt som utvecklingsmaskin! Om jag inte redan hade en fin vaio z skulle det bli ett köp direkt

Precis vad jag tänkte. Den är intressant

Visa signatur

SweClockers Dark Pearl tema: http://www.sweclockers.com/forum/trad/1484891
(Rek. Stylus)

Permalänk
Medlem

För en gångs skull en dator som inte apar av Apples design men som ändå är stilig. Tangenterna är dock mycket Apple men jag kommer inte ihåg hur det var där, om Apple verkligen var först med denna design av knappar..

Visa signatur

Jag har en dator.

Permalänk

Kommer Photoshop och filmredigeringsprogram att flyta på skapligt?

Permalänk