Permalänk
Skrivet av sj6:

Du har kallat folk för skit, för att du inte fattade ett skämt, du har kallat någon för pedofiljävel. Ja, det behövs inte så mycket mer.

Kan du inte göra som rubriken på tråden säger? Ge upp. Sluta föra dig som en hormonstint tonåring på crack. Skriv civiliserat istället är du snäll annars så håll dig till flashback.

Jag skiter fullständigt vilka diagnoser du har, det är helt irrelevant och bara fegt att gömma sig bakom för att kunna svära och kunna kalla människor för vad som.

Du beskriver dina problem förbannat dåligt och du besvarar inte de inlägg som kommer med tips till felsökning vilket får oss att dra slutsatsen att du skiter i det.

För att vara någon som, citat:
-"Kan mycket om hårdvara"
så har du mycket problem. Om du nu kan så mycket så lös skiten själv om du inte vill ta in vad andra har att säga.

Så jag ber dig en gång till ge upp. Ge upp din attityd, ge upp spel som du blir förbannad på men om du ändå ska spela dessa så ge upp att skapa dessa subjektiva gnällröv-trådar.

jaha jag kallar folk hmmm så dem hoppar på mig och jag ska vara tyst du är roligt,gå till din trälåda och snickra ett par tofflor till din mormor oink oink ....

Permalänk
Skrivet av hersses:

exakt... hur många veckor får du på det? inte ens 3...

spelar det roll en dag hit eller dit

Permalänk
Medlem
Skrivet av hersses:

För vem? för dig kanske... du ville säkert ha den gamla versionen. Blizzard tyckte dock inte att den dög, och de har berättat om andra projekt som de lade ner för att de ansåg att de inte dög... medans spelen de släppt igenom har blivit succé. Jag litar mer på Blizzards omdöme än ditt.

Ne jag bryr mig inte. Spelar inte D3.

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BloodBoil:

spelar det roll en dag hit eller dit

nej absolut inte:) din felräkning på 8 dagar spelar lite roll dock. Som sagt, tillbaks till skolbänken!

Visa signatur

Fractal Design R5, i5 6600k, MSI Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION, MSI GTX 980, 8GB Minne @ 2400MHz, BeQuiet Kraft 700W

Permalänk
Skrivet av hersses:

För vem? för dig kanske... du ville säkert ha den gamla versionen. Blizzard tyckte dock inte att den dög, och de har berättat om andra projekt som de lade ner för att de ansåg att de inte dög... medans spelen de släppt igenom har blivit succé. Jag litar mer på Blizzards omdöme än ditt.

Blizzfail GOTY Babolo 3 stutter edition ja lita på dem ge dem dina alla pengar och pension med

Permalänk
Medlem
Skrivet av BloodBoil:

jaha jag kallar folk hmmm så dem hoppar på mig och jag ska vara tyst du är roligt,gå till din trälåda och snickra ett par tofflor till din mormor oink oink ....

Detta svar säger i stort sett allt. Du kan inte föra en konstruktiv och vettig diskussion, ännu mindre samtal.

det verkar faktiskt som att du har svårt att uttrycka dig så du tar till dessa primitiva och ganska så idiotiska elakheterna som du hoppas ska bita.

Du verkar ha mycket vrede i dig, varför du låter det gå ut över oss förstår nog inte ens du själv. Gör dig själv en tjänst och gör något som lugnar ner dina nerver.

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Medlem

Diablo 3 är väl kanske inte årets spel men det är fortfarande ett underhållande spel när man spelar med polarna då och då.

Visa signatur

Karl Pilkington, discussing dopplegangers - "How would I know which one I was?"

Permalänk
Medlem
Skrivet av BloodBoil:

Blizzfail GOTY Babolo 3 stutter edition ja lita på dem ge dem dina alla pengar och pension med

Med tanke på hur mkt pengar de tjänar så har jag inga som helst problem med att investera i dem... eller vadå, lägger du pengarna på etiska fonder? Pengar är väl till för att växa?;)

Visa signatur

Fractal Design R5, i5 6600k, MSI Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION, MSI GTX 980, 8GB Minne @ 2400MHz, BeQuiet Kraft 700W

Permalänk
Medlem

Otroligt underhållande tråd att läsa

Permalänk
Medlem

Dåligt av admins att denna tråden inte blivit låst än, fast de är väl också lediga på söndagar.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BloodBoil:

jaha jag kallar folk hmmm så dem hoppar på mig och jag ska vara tyst du är roligt,gå till din trälåda och snickra ett par tofflor till din mormor oink oink ....

Permalänk
Skrivet av sj6:

Detta svar säger i stort sett allt. Du kan inte föra en konstruktiv och vettig diskussion, ännu mindre samtal.

det verkar faktiskt som att du har svårt att uttrycka dig så du tar till dessa primitiva och ganska så idiotiska elakheterna som du hoppas ska bita.

Du verkar ha mycket vrede i dig, varför du låter det gå ut över oss förstår nog inte ens du själv. Gör dig själv en tjänst och gör något som lugnar ner dina nerver.

ok orkar inte babla med dig vill du inte läsa den tråden så gå nån annanstans ,varför är du här har du tråkigt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BloodBoil:

ok orkar inte babla med dig vill du inte läsa den tråden så gå nån annanstans ,varför är du här har du tråkigt?

Nej, fascinerad av att någon som beter sig som du fortfarande vill lösa ett problem och skälla på Blizzard fastän du möter på motstånd.

Varför försöker du spela ett spel du blir förbannad på? Jag spelar spel jag tycker om och blir glad av men det kanske bara är jag.

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av BloodBoil:

ok orkar inte babla med dig vill du inte läsa den tråden så gå nån annanstans ,varför är du här har du tråkigt?

Lär dig skriva unge och det är du som käftar upp dig så packa väskan och dra!

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Skrivet av hersses:

Med tanke på hur mkt pengar de tjänar så har jag inga som helst problem med att investera i dem... eller vadå, lägger du pengarna på etiska fonder? Pengar är väl till för att växa?;)

ok investera då, nästa år får du spela d3 på deras träservrar och dem ska springa med sladdar till dig medan du spelar
det verkar så att blizz är gudar spelar ingen roll om dem släpper skit folk älskar dem ändå

Permalänk
Medlem

Oh my.. Bra tråd att läsa idag.. Jag idlar bara, börja inte hata mig nu. xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av BloodBoil:

ok orkar inte babla med dig vill du inte läsa den tråden så gå nån annanstans ,varför är du här har du tråkigt?

Jag tror att han, likt jag, vill att trådarna ska vara lite mer städade...nu när moderatorerna lyser med sin frånvaro(iaf på denna tråden en söndag som denna)

Visa signatur

Fractal Design R5, i5 6600k, MSI Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION, MSI GTX 980, 8GB Minne @ 2400MHz, BeQuiet Kraft 700W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Denzoh:

Oh my.. Bra tråd att läsa idag.. Jag idlar bara, börja inte hata mig nu. xD

Håller med Låt ilskan flöda!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minsc S2:

Dåligt av admins att denna tråden inte blivit låst än, fast de är väl också lediga på söndagar.

Under att killen inte är bannad än. Haru sätt hans andra trådar?

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Skrivet av 13ers3rk:

Lär dig skriva unge och det är du som käftar upp dig så packa väskan och dra!

Unge haha jag tar väskan och flyttar till dig....sen går vi ut och plockar blommor

Permalänk
Medlem
Skrivet av BloodBoil:

ok investera då, nästa år får du spela d3 på deras träservrar och dem ska springa med sladdar till dig medan du spelar
det verkar så att blizz är gudar spelar ingen roll om dem släpper skit folk älskar dem ändå

Fick du ett "oh boy I sure showed him"-moment där? Kan inte direkt säga att jag känner mig träffad men visst, jag kan spela med. "Auch" Men om man lägger den biten åt sidan så ser jag ditt meddelande som inget annat än rätt ovidkommande:S

Visa signatur

Fractal Design R5, i5 6600k, MSI Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION, MSI GTX 980, 8GB Minne @ 2400MHz, BeQuiet Kraft 700W

Permalänk
Skrivet av KRQKAN:

Under att killen inte är bannad än. Haru sätt hans andra trådar?

så alla mina trådar stinker majs bajs och jag är den största rövhål av alla wow tack svenska folket för det

Permalänk
Medlem
Skrivet av BloodBoil:

jaha jag kallar folk hmmm så dem hoppar på mig och jag ska vara tyst du är roligt,gå till din trälåda och snickra ett par tofflor till din mormor oink oink ....

Med din attityd kommer du aldrig få nått svar.
Så njut du av ditt ospelbara spel tack vare att du har rutten attityd.
Lycka till i livet, för du kommer få ett helvete med den inställningen du har!

Visa signatur

|Fractal R2| i7 930@2,8 GHz| NH-D14| X58A-UD3R| ATI 5870| Corsair 6GB XMS3 ram| Crucial m4 64GB SSD +Intel x25 G2 40GB SSD +2*Samsung F3 1T i raid| FD 650W| WIN 10 64|

Permalänk
Medlem

Användarens namn stämmer ganska bra med honom/henne's attityd

Permalänk
Medlem

Haha, kan nu säga efter att ha läst hela tråden att, jag tycker ditt namn "BloodBoil" passar in bra på dig!

Visa signatur

Mobo: ASUS Z97-Pro Gamer CPU: Intel Core i7 4790K RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 4x2GB GPU: ASUS STRIX GTX 970 DirectCU II PSU: Corsair CX 750W 80+ Bronze Chassi: Fractal Design Define R5 SSD: Corsair Force 3 Series F120 120GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yazem:

Haha, kan nu säga efter att ha läst hela tråden att, jag tycker ditt namn "BloodBoil" passar in bra på dig!

Indeed

Permalänk
Medlem

Sicket mongo.

Visa signatur

4690k 1.25V 4.8 ghz |16 gb Corsair Plat|Slitmoddat 780TI 1250 mhz|Z97x SOC force|Seasonic plat 750W|Evo 850 250 gb.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*
En av många skapade D3 klagotrådar av trådskapren, tråden spårade ur ganska snabbt, dålig topic o.s.v.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.