Permalänk
Medlem

Logitech G5 kolfiber edition

Efter att ha använt denna musen i några år nu började den bli lite sliten.
Så då fick jag ett ryck att plocka isär den och rengöra med bästa förmåga. Det blev dock inget bra resultat, repigt och fult.
Då kom jag på att jag sett någon som klätt sin mus med kolfiberfilm.
Jag tänkte att det måste jag ju bara prova. Slängde mig i bilen o körde o köpte grejer.
Några timmar senare hade jag en G5 mus, kolfiberklädd!
Tyvärr är det som alltid en jäkla iver att bli klar så byggbilder uteblev tyvärr.

Logitech G5 kolfiber edition

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

är det kolfiberfilmen från biltema? var det lätt att forma med hjälp av värme? snyggt!

Visa signatur

| Temjin TJ08B-E | Asus Xonar Essence STX | i5 2500K @ 4GHz | Asus 1070 | Asus Gene-Z | Dominator 8GB 1600mhz | Samsung 250GB + WD 2TB | RM750W | Cooler Master V8 utan plastkåpa, + Enermax-fläkt | Asus 144Hz | Logitech Vertical | Filco Minila MX Brown |

Permalänk
Medlem

Fint, dock lite tråkigt med 1 bild.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SummitSub:

är det kolfiberfilmen från biltema? var det lätt att forma med hjälp av värme? snyggt!

japp det är det.
jo det funkade relativt bra, lite knivigt i skarpa hörnen.

Permalänk
Medlem

Snyggt!
Hur känns det mot handen? Bättre eller sämre grepp?

Visa signatur

2X BenQ 24'' G2420HDBL | Sennheiser pc game 350 | Steelseries Sensei Raw | Steelseries QcK XXL | Microsoft Sidewinder X4

Permalänk
Medlem
Skrivet av H.L:

Snyggt!
Hur känns det mot handen? Bättre eller sämre grepp?

Den känns helt ok, det är ju lite "grövre" yta så jag hade nog sagt att man har ett lite bättre grepp faktiskt.

Permalänk
Medlem

Snyggt, men hade gärna sett lite bilder på bygget :/ (Jag vet att du glömde av det, det händer alla).
Hade dock varit lite kul om du tog fler bilder på den, och inte bara en?
3p iaf...