Till alla med lumia 920 åsikter

Permalänk
Medlem
Skrivet av anden12:

Jag är dock beredd att hålla med Quist. Nokians kamera är inte alls så imponerande som det talades om innan, och bilderna man får ut från telefonen är faktiskt ganska dassiga. Det känns som att fokuset har varit på att få bilderna ljusa i mörkret (vilket de har lyckats med!) vilket gör att bilderna man tar där ljuset är bra blir väldigt tråkiga. Just detta går lätt att fixa till med filter från den inbyggda fotoredigeraren, men ska man verkligen behöva göra detta på alla bilder man tar?

du håller med om att iP4 tar roligare bilder?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nisse-Tuta:

du håller med om att iP4 tar roligare bilder?

Nej då hade jag sagt det, men just det har jag ingen aning om. Men Nokians bilder är långt ifrån speciellt imponerande.

Visa signatur

Citera om du skriver till mig. Annars läser jag troligtvis INTE.

Permalänk
Medlem

vi får väl se hur samsugn aktiv s presterar men nu har ju jag redan köpt L920 tänkte på samsugnen först men så blire ej nu

Visa signatur

X570 Asus Crosshair VIII Dark Hero/ Ryzen 5800X3D / 32GB 3200 MHz CL16/Noctua U12A/ 7800 XT Nitro + / Kingston KC3000 1TB x2, /Corsair RM850X V3/ Asus 27GP850P/ Samsung Odyssey G5 27”/ Fractel Design North

Permalänk
Medlem
Skrivet av anden12:

Nej då hade jag sagt det, men just det har jag ingen aning om. Men Nokians bilder är långt ifrån speciellt imponerande.

Jag som fotograf blir inte imponerad av någon telefons bilder, men L920 går att ta riktigt snygga bilder med och några filter behövs inte på nån kamera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anden12:

Bland annat är det ofta halvt omöjligt att gå tillbaka i en text och ändra ett ord, det enda den vill göra är att markera ordet istället för att placera markören någonstans i ordet. Det går att dra markeringsdelen, men inte så att den hamnar på en punkt.
.

Håller med mycket i din text, men inte med detta. Det är ju mycket lätt att placera markören var som helst i ett ord. Tryck bara på ordet du vill ändra i någon sekund, och markören kommer fram. Sedan kan man lätt placera markören precis var man vill.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Josafo:

Håller med mycket i din text, men inte med detta. Det är ju mycket lätt att placera markören var som helst i ett ord. Tryck bara på ordet du vill ändra i någon sekund, och markören kommer fram. Sedan kan man lätt placera markören precis var man vill.

Ja, titta.
Detta har undgått mig, lustigt dock att "markera" är förstahandsvalet... Aja, tack för tipset!

Visa signatur

Citera om du skriver till mig. Annars läser jag troligtvis INTE.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anden12:

Ja, titta.
Detta har undgått mig, lustigt dock att "markera" är förstahandsvalet... Aja, tack för tipset!

någon som haft random omstarter på sin lumia 920 ? Jag har haft det 2 gånger sen jag köpte den.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

X570 Asus Crosshair VIII Dark Hero/ Ryzen 5800X3D / 32GB 3200 MHz CL16/Noctua U12A/ 7800 XT Nitro + / Kingston KC3000 1TB x2, /Corsair RM850X V3/ Asus 27GP850P/ Samsung Odyssey G5 27”/ Fractel Design North