Mulle Meck Bygger Bilar Plugins

Permalänk
Skrivet av Accipiter46:

Jag får igång spelet, men oj vad buggigt båtar är. Har haft samma erfarenhet tidigare, aldrigt klarat det fullt ut.

ja. tror det är lite uthastat bara för det känns defenetivt inte riktigt färdigt och har för mig att ja läst nånstans tidigare att spelet inte ska gå att klara för det släpptes innan det var helt fördigt och troligen därför det krashar och har sig med kan ja tro..

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Jag byggde om lite på sidan så gå in på http://thomas.dustbite.se/mulle/ istället.

Btw, BUMPERINO!

Visa signatur

Jag är fan inte smart men endå är jag smartare än dig!

Permalänk

Tydligen tittar ägarna av spelet på att bygga vidare på serien. Kanske någon som kan hjälpa dem att släppa en uppdaterad variant av klassikerna så de fungerar bra till Win 10?
LÄNK.

Stor varning! Hemsidan autospelar(iaf på startsidan) en video med enormt hög ljudvolym!

Visa signatur

---Under uppbyggnad----

Permalänk
Skrivet av Rouge of Darkness:

är pga att det spelet inte var färdigt när det släptes dvs slutet finns inte i spelet så när materialet tar slut lägger spelet av.

Skrivet av Rouge of Darkness:

EDIT 26/2 -16:

blev att efter att ha läst lite i denna körde in både bilar och båtar.

klarade bilar på någon timme.

håller på med båtar men har kommit längre nu än vad jag någonsin gjort tidigare fått ihop hela dykardräkten och lite.

gjorde en bild för er som fastnat på samma ställe.
http://i.imgur.com/56Xg6JW.jpg

du ska dit 2 ggr. först för att hämta dagboken och senare för att hämta första delen till dykardräkten.

Dold text

få svarte sven att "ringa" dig

Svarte sven kommer senare i spelet kontakta dig över radion. För att han ska göra det måste du klarat av en del innan:
1. Hämtat dagboken hos Fälting ligger på trappen första gången du besöker stugan.
2. Hämtat dykardräkten hos Fälting ligger bakom stugan andra gången du besöker den.
3. Fotat och sparat 12 olika båtar.(många verkar ha missat detta och tog mig mycket googlande innan jag hittade lösningen att man var tvungen att spara 12 båtar för att komma vidare.

Dold text

sitter nu fast på "princessan" om någon har något tips på vad som ska användas till "lyxbåten"

Så lyckades du komma vidare där du fastnade (med barnen på ön)? Låter i så fall som rätt allvarlig bugg det släpptes med, är lite synd att dom inte buggtestade spelet (i alla fall vad det låter som). Kört båt spelet, men det var inte lika roligt som bilar eller flygplan (var segare ta sig fram). Har tyvärr inte satsat på köra klart flygplan, vet inte varför (kan vara för man hunnit bli gammal och troligen buggar):)

Tror jag körde båtspelet till just delen med barnen, men tror jag inte hade bränsle eller kom vilse (sen lessna jag på spelet).

Var ju ett spel som man kunde spela i skolan och släppa det med såna fel är ju pinsamt.

Skrivet av Sunezata:

Jag byggde om lite på sidan så gå in på http://thomas.dustbite.se/mulle/ istället.

Btw, BUMPERINO!

Gött, dock inte extra bannorna då. Hörde ryckte om det var rätt buggigt också, bonus vägarna (därför det troligen försvann och inte släpptes med orginal spelet, kanske skulle ut fort).

Skrivet av lillpeparoni:

Tydligen tittar ägarna av spelet på att bygga vidare på serien. Kanske någon som kan hjälpa dem att släppa en uppdaterad variant av klassikerna så de fungerar bra till Win 10?
LÄNK.

Stor varning! Hemsidan autospelar(iaf på startsidan) en video med enormt hög ljudvolym!

Låter ju kul att inte spelserien är död än, trots buggar och brister med tidigare spel.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar