Nytt splinter cell demo ute

Permalänk
Medlem

Helt ospelbart på min dator i 640x480 på low. Och jag har nästan vad dom rekommenderar... sjukt.

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawis
Helt ospelbart på min dator i 640x480 på low. Och jag har nästan vad dom rekommenderar... sjukt.

Jo, man förstår ju att många är skeptiska till att köpa spel....knappt så man vågar längre. Antingen ljuger dom nåt fruktansvärt angående systemkrav/rekommendation eller så kräver spelet nån jätteny drivrutin som förstör någon annan funktion i datorn, tex tv-out eller något annat spel man har

Permalänk
Medlem

Mitt flyter som bara den i 1024x768-32bit med skuggor på "low" och allt annat på max... Förutom när jag använder "thermal gogglesen". Då kan man inte säga att det flyter... Aja, jag skiter väl i värme glasögon. Räcker juh med nightvision...
Btw, den sista banan i demot är så jävla skön när man ska in genom fönstrena..
Jag kommer garanterat att köpa detta lir... Älskar ljudeffekterna!

Permalänk
Medlem

Förrra demot flot runt i 60-80 hela tiden. Detta demo sliter i 30... Håller på att bli galen. Undrar vad som var stanard inställningarna i det förra demot på effekterna osv. Det enda som gick att ställa in då, var ju Skuggdetailen.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Hur öppnar man brand dörrarna in till Ivan på sista banan på demot? Måste ha missat nått

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DoZ
Hur öppnar man brand dörrarna in till Ivan på sista banan på demot? Måste ha missat nått

Eh vilket spel spelar du????

Permalänk
Medlem

hoppa in i hissen sen tar demot slut

Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk
Medlem

Jo jag har provat det men det verkar mera vara en bugg då spelet hoppar ut till menyn och när man startar det igen så är det väldigt dålig kantutgämning... men men

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I Kill
Eh vilket spel spelar du????

Gissa

Tryck på escape på 3:e banan och läs vad man ska göra så ser du vad jag menar...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DoZ

Gissa

Tryck på escape på 3:e banan och läs vad man ska göra så ser du vad jag menar...

Ja men vafan ska du titta igenom "notes"??? Bara kör....!

Permalänk
Medlem

hur hittar man koden till dörren på första banan??

Visa signatur

Barton2500@2551 mhz 189*13,5 Hemmabyggd vattenkylning. EDIT: Numera stolt medlem i 3090 klubben =)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spof
hur hittar man koden till dörren på första banan??

bakom tavlan som sitter på väggen mitt emot dörren finns en dator. när du använder datorn så får du en "datastick" som innehåller lösenordet. tryckt "esc" och kolla bland informationen så hittar du det.

Visa signatur

Also found as @piteball@mastodon.rockhost.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mcnil
§ Recommended Configuration:
- 1000 MHz Pentium III or AMD Athlon or better
- 256 MBytes RAM or better
- DirectX 9
- 64 MBytes video card
- DirectX 9 compatible sound card with surround system
- 24x speed CD/DVD-ROM drive
- 1,6 GBytes Hard Drive Space

Jag har allt det där (fast jag har 512 RAM och inte DX9 och ljudkortet,men ljudkortet det hör inte till) och inte fan flyter det
Men om jag har 800*600 och allt på medium (eller vad det är) så går det.
Och dessutom kommer inte fulla versionen stödja AA