Permalänk
Medlem

Vattenkylning av GPU?

Tjena! jag har haft funderingar på vattenkylning (closed loop) av mitt gtx 580 och senare av det 780 ti jag ska köpa.
Min fråga är: finns det något vattenkylnings kit som inte kostar överdrivet mycket och som går att sätta på som en vanlig aftermarket kylare?
Tacksam för alla svar, utom dom dåliga:)

Visa signatur

sebbeboy -Vad är det som är så roligt med att sitta och navigera där med muspekaren? För det är väl det enda vettiga man kan göra i startmenyn?
Tvelander -För den är 10000000000x mer logisk än att sitta leta runt i ett satans fan fullscreen fönster med massa grafik och skit bajs som funkar kiss dåligt på PC.
Kör start8 nu annars får jag FLIPP på windows 8

Permalänk
Medlem
Skrivet av V1pArzZ:

Tjena! jag har haft funderingar på vattenkylning (closed loop) av mitt gtx 580 och senare av det 780 ti jag ska köpa.
Min fråga är: finns det något vattenkylnings kit som inte kostar överdrivet mycket och som går att sätta på som en vanlig aftermarket kylare?
Tacksam för alla svar, utom dom dåliga:)

Tjena!

Detta är vad jag kunde hitta lite snabbt, kan inte säga om den är bra eller ej, men passar både 580 och 780 Ti!

http://www.inet.se/produkt/5322379/arctic-cooling-accelero-hy...

Visa signatur

DATOR | Chassi: H440 | Moderkort: HERO VII | Processor: 4790k | Kylning: H100i | SSD: Samsung 850 Pro 128+256Gb | HDD: WD Black 3TB | Grafikkort: 970 MSI Gaming SLI | RAM: 16Gb HyperX Fury 1600MHz | Nätagg: EVGA Supernova G2 1000W |
KRINGUTRUSTNING | Skärm: ROG Swift PG278Q | Mus: Func MS-3² | Tangentbord: MadCatz S.T.R.I.K.E 7 | Headset: O2+ODAC - HD650 | Mikrofon: Blue Spark Digital |

Permalänk
Medlem

NZXT har ju en variant också som gör att man kan fästa vilken closed loop som helst. Ser ganska bra ut iaf.