Permalänk

csgo frysproblem

hej

jag har en Alienware M14x med ett GT640m och nån i7 processor och 6 gig RAM.
en vecka sedan har cs börjat hacka fast i en halv sekund varannan sekund, jag har testat ominstallera med det hjälper inte.
har samma problem i MW2 så kan det vara dator problem? Datorn är bara 1 år gammal. jag har gjort en fullständig virusskann med hittade inget.
jag har kopplat ihop den med en skärm via mini displayport till hdmi om det kan vara en faktor.

Visa signatur

| i5 4670K @ 4.4 Ghz | MSI GTX 770 2GB | Corsair XMS3 8GB | GA-Z87P-D3 | Kingston SSDNow V300 120 GB | Seagate 1 TB | Corsair Carbide 330R | XFX 550W | Win 7

Permalänk
Medlem

Testa sätta på eller av V-Sync.

Visa signatur

Intel i5 3570K @3.4GHz - ASUS P8Z77-V - Corsair Vengeance 16GB - GTX 670 2GB- TX750W - CM Storm Scout II Gaming

Permalänk
Medlem

Är det samma problem när du kör offline mot bottar?

Permalänk

Hej GeForce9999

Har du opdateret alle driverne, specifikt BIOS & Chipset? Det kan muligvis hjælpe. Du finder de seneste drivers her: http://dell.to/1n5gJvv. Indtast blot servicetag, og siden finder automatisk de relevante drivers til din specifikke maskine.

Hvis det stadig ikke hjælpe, så prøv at kør en PSA, for at teste maskinen for eventuelle hardware-fejl. Dette gøres ved at trykke F12 ved opstart (Når du ser Dell logo'et), og vælg herefter "Diagnostics". Send mig gerne resultat & servicetag efterfølgende, i en privat besked, så ser jeg gerne nærmere på sagen.

Med venlig hilsen

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLyssnar og Facebook

Visa signatur

Vi på Dell Sociala Medier hanterar frågor som gör gällande befintliga beställningar och produkter som kunder fortfarande har garanti på.

Tyvärr kan vi inte svara på sälj- och marknadsföringsfrågor.

Det går utmärkt att kontakta oss på Facebook, Twitter (@DellLyssnar) och här på forumet - både i trådar och genom privata meddelanden.