[GTA V] Vilken bil är bättre?

Permalänk
Avstängd

[GTA V] Vilken bil är bättre?

Hej, nu har jag samlat ihop till en mille och tänkte köpa addern, men är sugen på zentorno med

Vet att adder är den snabbaste bilen i spelet, iaf vad jag har sett på youtube, men är det någon som har båda bilarna?

Zentorno bättre acceleration
Adder högre topphastighet

Men så skiljer det lite i pengar mellan dom, någon som kan säga några andra för/nackdelar mellan dom?

Kör mest race och flummar runt i stan så vet inte om jag behöver den bästa toppfarten

Permalänk
Medlem

Trodde att det var på riktigt först xD

Permalänk
Medlem

Sultan RS masterrace.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ziddie:

Trodde att det var på riktigt först xD

Jag också!
Jag kan tyvärr inte svara på vilken bil som är bättre i GTA5.

Permalänk
Medlem

Jag skulle säga Zentorno, åtminstone tills "Ill gotten gains"-updaten kommer nästan vecka som kanske medför lite fordon.
Motivering: Zentorno jämfört med Adder har bättre acceleration och bättre traction och kostar mindre. Mao, Zentorno är bättre överlag, och den lilla skillnaden i topphastighet som Addern har till sin fördel är inte värt ca 250k.

Visa signatur

MAIN: Metis | Z97I-Plus | 4690K | MSI 970 Gaming | 16GB HyperX | 120GB SSD + 250GB SSD + 256GB M.2 + 1TB HDD | H60 V2 | SF600
HIDs: S27D590 60Hz 27" | Logitech G403 + Qck | K70 MX Brown | Beyerdynamic DT250 + Blue Yeti
HTPC: Rapsberry Pi2 + Raspberry Pi3
PHONE: Galaxy S8+

Permalänk
Medlem

Det är rätt sällan något race har tillräckligt långa raksträckor för att en Adder ska komma upp i sin toppfart och där med gå om en Zentorno. Köp en Zentorno och spara 250k tycker jag.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hjälpsam

Inte kört någon själv, men här är en åsikt som låter vettig.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Fluf:

Inte kört någon själv, men här är en åsikt som låter vettig.

https://www.youtube.com/watch?v=b3o2vnxSBVg

då blir det en zentorno, tack för länken

Permalänk

Trodde det handlade om ett inköp från Blocket

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Avstängd

blev en zentorno, en rööööd

Permalänk
Medlem

"Köpa"?! Jag trodde man skulle sno bilar i detta spelet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FANTEN:

"Köpa"?! Jag trodde man skulle sno bilar i detta spelet.

Det kan man, men inte så pass dyra/snygga bilar Då blir det snarare att "låna" bilen

Visa signatur

MAIN: Metis | Z97I-Plus | 4690K | MSI 970 Gaming | 16GB HyperX | 120GB SSD + 250GB SSD + 256GB M.2 + 1TB HDD | H60 V2 | SF600
HIDs: S27D590 60Hz 27" | Logitech G403 + Qck | K70 MX Brown | Beyerdynamic DT250 + Blue Yeti
HTPC: Rapsberry Pi2 + Raspberry Pi3
PHONE: Galaxy S8+

Permalänk
Avstängd
Skrivet av FANTEN:

"Köpa"?! Jag trodde man skulle sno bilar i detta spelet.

jo du kan sno bilar, men köper du en så kan du köra fort med den

Permalänk
Medlem

köp en elegy rh8 istället, kanske inte lika snabb men så mycket billigare no way jag slösar 1 miljon på en snabb bil rätt värdelöst egentligen dom tål ju inte så mycket krockar direkt..

Permalänk
Entusiast

Som startbil är elegyn klockren då den är både bra och billig. Men som det ser ut för mig så kör jag numer mest bara med kuruman och zentornon. Av alla superbilar är den överlägsen då den har mycket bättre acc och väghållning än addern. Övriga bilar kör man mest bara för skojs skull.

Skickades från m.sweclockers.com