MechWarrior Online - Öppen Spelkväll Torsdag 11 Juni med SpelClockers!

Permalänk
Hedersmedlem

MechWarrior Online - Öppen Spelkväll Torsdag 11 Juni med SpelClockers!

Den sista spelkvällen för säsongen avslutas med MechWarrior Online!

Vi samlas på Sweclockers Mumble klockan 20:00 (Det går självklart bra att tjuvstarta tidigare) och spelar så länge det finns tid och ork. Använd gärna denna tråden till frågor och diskussion om spelkvällen, både före och efter. Dela med er av bilder eller videor av det roliga! Spelkvällen kommer eventuellt att streamas som vanligt på SweC.TV.

Nyttiga länkar
SweCTV – Twitch-video från bland annat spelkvällarna
SweClockers Mumble-server för röstkommunikation
SweClockers officiella grupp på Steam
SpelClockers officiella grupp på Facebook

#spelkväll #spelclockers

Visa signatur

Meow

Permalänk
Moderator
Moderator

#Mechwarrior Online är ett free to play (http://mwomercs.com), bara att ta hem och testa! Det är inte helt enkelt men vi hjälper er om ni kommer in på Mumble. Vi har vanan inne.

Tanka hem en bit innan, #MWO servern är i Canada och inte snabbast i världen tyvärr.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
SpelClockers

sista spelkvällen för säsongen, och jag kan inte vara med.. och mech vann... FML.... xD

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
SpelClockers

Nu börjar det närma sig snart får vi spela mech

Visa signatur
Permalänk
Moderator
Moderator

Mechano?

Inte för att någon kommer att veta vad det är, gudars vad man börjar bli gammal.

Hittills har vi önskemål på att köra Locust light pack och även en trio Atlas. Ska vi försöka visa lite CW också?

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Moderator
Moderator

Förresten, hur många har Adders? Kom på en kul ide...

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av Lan:

Mechano?

Inte för att någon kommer att veta vad det är, gudars vad man börjar bli gammal.

Hittills har vi önskemål på att köra Locust light pack och även en trio Atlas. Ska vi försöka visa lite CW också?

Jag har 3 locust, Panther, Battlemaster LRM och mitt dropdeck Battlemaster 1G, Thunderbolt 5SS, 2 Blackjacks helt redo.
En handfull mechs till utöver det som dock behöver lite moduler men c-billsen försvinner ganska snabbt när man är lat och inte orkar flytta modulerna för mycket

Gjorde en inventering av moduler etc och dom stora posterna var 8 Seismic, 7 Radardep, 6 Medium laser (range+cooldown) En handfull av de övriga bör ta mig närmare 200 miljoner lagt på moduler.

Visa signatur
Permalänk
Moderator
Moderator

4h kvar, sedan blir det Full Metal Stomp!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
SpelClockers

Hoppas ni får det kul på säsongens sista spelkväll. Fan att jag inte kan.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!