Permalänk
Entusiast

GTX 780 av referensmodell

Är ute efter ett GTX 780 av referensmodell som rubriken anger till mitt nuvarande GTX 780 för SLI.
Kortet måste vara av referensmodell då jag både är för fåfäng för att blanda två olika modeller samt att det såklart är bra med kort som blåser ur luften ur chassit när man kör SLI.

Mina krav är:

- Det ska kosta 2000kr.
- Om kortet inte kan hämtas inom en rimlig radie nära Norrköping så måste det kunna fraktas via "Blocketpaketet" som jag i så fall betalar för.
- Kvitto skall helst finnas, om inte så kan jag köpa till ett lite lägre pris.

Jag har inte bråttom så vill du sälja längre fram i tiden är det bara att säga till!

MvH Mathias

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

Jag har ett 780 som jag inte använder, kan dock först sälja det i början/mitten av augusti, bor i Linköping.
Kortet är ett ref EVGA.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av zazuki:

Jag har ett 780 som jag inte använder, kan dock först sälja det i början/mitten av augusti, bor i Linköping.
Kortet är ett ref EVGA.

Tack för visat intresse men jag lyckades hitta ett kort som köptes redan idag

MvH Mathias.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈