Problem med CSGO, behöver lite assistans.

Permalänk

Problem med CSGO, behöver lite assistans.

Tjenare.

Jag har ett litet problem, när jag ska starta CSGO (enbart CSGO, inget annat spel), så börjas de startas upp men efter någon sekund så tabbas jag ner. Men kan ej få upp cs igen. Cs är igång hela tiden, jag hör ljud ifrån cs start meny, men kan ej tabba upp. DOCK så funkar det ibland att starta det och spela. När jag väl spelar så funkar de prima. Jag har även formaterat om min datorn dagen efter detta hände, installerat en annan drivrutin som jag vet att jag har spelat på innan.
Jag funderar på om det är nätagget som leker sitt liv nu, men har ingen aning.

Specs:
Processor: AMD Phenom(tm) II X4 975 Processor 3.60 GHz
Grafikkort: Nvidia Geforce GTX 960
Motherboard: ASUS M5A97 LR R2.0 Motherboard
Nätaggregat: Vet ej vad nätagget heter men det ligger på 750v
Ram minne: 4.00 GB

Tack för förhand.

Permalänk
Skrivet av mangebror:

Tjenare.

Jag har ett litet problem, när jag ska starta CSGO (enbart CSGO, inget annat spel), så börjas de startas upp men efter någon sekund så tabbas jag ner. Men kan ej få upp cs igen. Cs är igång hela tiden, jag hör ljud ifrån cs start meny, men kan ej tabba upp. DOCK så funkar det ibland att starta det och spela. När jag väl spelar så funkar de prima. Jag har även formaterat om min datorn dagen efter detta hände, installerat en annan drivrutin som jag vet att jag har spelat på innan.
Jag funderar på om det är nätagget som leker sitt liv nu, men har ingen aning.

Specs:
Processor: AMD Phenom(tm) II X4 975 Processor 3.60 GHz
Grafikkort: Nvidia Geforce GTX 960
Motherboard: ASUS M5A97 LR R2.0 Motherboard
Nätaggregat: Vet ej vad nätagget heter men det ligger på 750v
Ram minne: 4.00 GB

Tack för förhand.

installera om CSGO ?
öppna datorn läs på lappen vilket nätagg det är ?

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem

@mangebror: det låter inte som ett nätaggregats relaterat problem, det första jag tänkte på var om du kan ha haft en annan(extra) skärm ikopplad och den försöker tabba upp på en sekundär skärm?

vad har du för operativsystem?

Visa signatur

Stationär: Phenom II 3,2GHz X4 955 Black Edition | 3x4GB XMS3 DDR3 1600MHz | ASUS GTX 660 Ti 2GB | Gigabyte GA-970A-UD3 |

Bärbar: ACER ASPIRE 5738ZG | 3GB Ram | 2,1GHz Dual Core (Intel Pentium T4300) | Radeon HD 4570 |

Permalänk
Medlem

Vilket OS har du?

Permalänk
Medlem

Tror jag också haft det här problemet en gång, kommer dock inte ihåg vad jag gjorde för att fixa det :S

Permalänk
Medlem

Har också haft problemet, men jag installerade om hela steam så funkade det..