Permalänk
Medlem
Skrivet av patos52:

Okej aa får kika runt lite, men lutar väll åt den du har eller den. Får ta och kika på dämpning och fixa det med då. Tack för all hjälp och tips!

Fint! Har du provat den själv eller? Tack för tipset också ska kolla in den.

ps. Kommer ni på fler enheter tar jag gärna emot fler tips!

BT92an är vad som sitter i min bil just nu, visserligen bara medans min 80PRS är på lagning men ja, jag har provat den och för pengarna låter den väldigt bra och kommer med goda möjligheter att fin justera ljudet för den som ville lägga tid på det. Jag rekommenderar o ta en titt på hur tidskompet ska ställas in och justera in det korrekt, gör all skillnad i världen.

(note om du ska köpa saker, jag köper gärna av BRL.se (mest i deras butiker dock) de är kompetenta och ofta väldigt tillmötesgående, valde t.ex att laga min DEH-80PRS fast jag inte hade något kvitto osv, MEN deras orginal priser på hemsidan ska tas med en nypa salt, t.ex så är Kenwoods BT92SD nästan alltid nersatt till 2k och 80PRSen har iaf så länge jag besökt dem varit nersatt till 3k.

Visa signatur

Core i9 9900k - ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING - 4x8GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz - GTX1080TI - Corsair RM850i - NH-D15 - Windows 10 Pro
Krysslådahelvarv slim 320gb - Sega Dreamcast - Playstation 3 FAT 60GB
Sony Xperia 1 III

Permalänk
Medlem

Snarare denna som gäller i alpines sortiment... http://www.lw-audio.com/sv/produkter/huvudenheter/alpine-cde-...

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |